SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Kom eens terugquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Hier momenteel al +19 door diep zuidelijke wind. Wordt 23 vandaag. Gewoon een verschil van bijna 30 graden met jullie. Bizar.
Zo vind ik de winter wel mooi ja. Kou doet me nietsquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:33 schreef MissHobje het volgende:
Diepvries cleaning day![]()
Heerlijk dit weer, eerst ff wandelen.
Boeiendquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Hier momenteel al +19 door diep zuidelijke wind. Wordt 23 vandaag. Gewoon een verschil van bijna 30 graden met jullie. Bizar.
Lekker man.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij is het KNMI altijd al wat positiever of negatiever dan de rest. Er was ook altijd verschil met Piet Paulusma.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:02 schreef zoost het volgende:
KNMI voorspelt 0 graden voor vandaag. https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Maar op het actual kaartje komt het nu rond het middaguur niet boven de -3 a -2.
Kunnen ze hun verwachting voor vandaag niet bijstellen?
Piet had nu BBQ temperaturen gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij is het KNMI altijd al wat positiever of negatiever dan de rest. Er was ook altijd verschil met Piet Paulusma.
Nu lekker bij een BBQ staan is dan ook veel prettiger dan als het ook zonder BBQ al bloedheet is. Mensen die bij 30+ graden denken dat het lekker is om de BBQ aan te stekenquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Piet had nu BBQ temperaturen gegeven.
Zon in huis, laat de temperatuur oplopenquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is wel koud
maar zonnig. Maakt het een stuk dragelijker![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Zon in huis, laat de temperatuur oplopen
Jij krijgt wel regen deze week. Wij niet :pquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |