Jeroenquote:Op maandag 26 december 2022 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Peper en zoutstelletje is het
[ link | afbeelding ]
Zeker knap die soesjes!quote:Op maandag 26 december 2022 17:19 schreef sigme het volgende:
Gezamelijk kerstdiner met de familie viel in het water door zieken.
Dan maar met z'n tweetjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salade van gegrilde romano, paprika, feta & kerstomaatjes met basilcim
Zeer zachtjes gegaarde gepekelde varkensschouder
Aardappelsoesje (voor zelfgemaakt uitzonderlijk mooi gelukt al zeg ik het zelf)
Toe: broodboterpudding met een walnootlikeurtje
[ afbeelding ]
En? Zat er wat lekkers bij, ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 26 december 2022 15:36 schreef quirina het volgende:
Gewoon goermet’n
Alleen zijn wij vegan dus ben benieuwd .
Jeroen weer thuis, zo lief en fijnquote:Op maandag 26 december 2022 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Helaas niet, dat duurt nog wel een week of 2quote:Op maandag 26 december 2022 21:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeroen weer thuis, zo lief en fijn
Leukerdquote:Op maandag 26 december 2022 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh jee, te vroeg gejuicht, excuusquote:Op maandag 26 december 2022 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helaas niet, dat duurt nog wel een week of 2
Ontopic, thee en chocolade
[..]quote:
Nogmaals sterkte. Vervelend als het herstel niet naar behoren gaat maar ik hoop dat je het kunt accepterenquote:Op maandag 26 december 2022 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet hoor
Het gaat heeeeeel langzaamaan steeds een beetje beter. Maar het valt me wel heel zwaar, zowel het herstel als het niet 24/7 om me heen hebben van Jeroen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken krieltjes met een krokant kruidenkorstje (cela vita), een botersla met tomaat en dressing en een lichtgekruide varkensoester met kruidentopping uit de oven met daarbij een roomsaus.
Lekker! Wat hebben jullie besteld?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond en vrijdag Chinees besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |