quote:Op donderdag 15 december 2022 22:48 schreef KREEFTx het volgende:
Ik snap de grap van het strooien niet
Ik snap 'm niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:52 schreef Ronzz het volgende:
Pekel is dood
Pekel strooien tegen gladheid
als in..
Zijn as uitstrooien
Totaal niet laf, ook wel eens fijn op tv met grotendeels laffe honden in Hilversum.quote:
Daarbij mag wel aangetekend mag worden dat Noa dondersgoed weet wie zij is en belangrijker wie haar familie is. Het moment dat ze opgepakt of whatever zou worden dan is ze in de wereldpers toch echt meteen het nichtje van miljardair John de Mol, de bedenker van Big Brother en The Voice.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Totaal niet laf, ook wel eens fijn op tv met grotendeels laffe honden in Hilversum.
Oh oke snapte er vandaag helemaal niks van maar als dit de humor was...quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:52 schreef Ronzz het volgende:
Pekel is dood
Pekel strooien tegen gladheid
als in..
Zijn as uitstrooien
Ik kijk het nu terug, denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Rene al iets te diep in het glaasje gekeken?
Niet Khashoggi?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De laatste goede journalist was Hans Fritzsche
Zozoquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:54 schreef Maanvis het volgende:
Noa mag mijn microfoon ook wel eens vasthouden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:54 schreef Maanvis het volgende:
Noa mag mijn microfoon ook wel eens vasthouden
Als je maar gestrooid hebt. Tis glad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik snap die grap van Johan en Ozcan nog steeds niet
??
lekker sabbelenquote:
Catherine Keijl heeft zich aangemeld om HLF8 te presenterenquote:
Vreselijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Catherine Keijl heeft zich aangemeld om HLF8 te presenteren
We kunnen ze ook terugsturen toch ?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan begint het waarschijnlijk pas
Kon dat maar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen ze ook terugsturen toch ?
Dat kost ook geld, maar dan is het wel "herstel".quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Kost ook een hoop geld ... maar dan hebben we wel weer wat ruimte voor huisvesting
Ja, waarom statushouders e.d. niet daarheen sturen? Misschien sluit dat qua mentaliteit en weer beter aan dan Nederland.mquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
Gewoon die vluchtelingen gelijk doorsturen naar onze tropische verre oorden
mag niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:29 schreef tong80 het volgende:
Er zijn geen reclames meer zonder de gekleurde medemens.
Dat is progressief. Huidskleurtjes tellen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:29 schreef tong80 het volgende:
te lang over het tv drama geluld, dat is niet meer actueelquote:
Topshow met iemand als Job aan tafel, dat gaat ook niet mee vallen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
te lang over het tv drama geluld, dat is niet meer actueel
En?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:29 schreef tong80 het volgende:
Dat het doorgeslagen wokisme te erg voor woorden is momenteel.quote:
Die boom in die reclame van Praxis hing ook weer vol met kansenparels.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het doorgeslagen wokisme te erg voor woorden is momenteel.
Eng hè, gekleurde mensen op tv? Hopelijk is je dag nu niet verpest.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:29 schreef tong80 het volgende:
Daar gaat het niet om. Ben zelf een halve Italiaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eng hè, gekleurde mensen op tv? Hopelijk is je dag nu niet verpest.
Het ligt er gewoon allemaal zo dik bovenop dat het enge vormen aan gaat nemen ja. Het gaat daarom irriteren tot en met.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eng hè, gekleurde mensen op tv? Hopelijk is je dag nu niet verpest.
Ach man ga je druk maken om erge dingenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het doorgeslagen wokisme te erg voor woorden is momenteel.
Ga koken doos.......!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach man ga je druk maken om erge dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |