Het genetische deel, dus. Intelligent, van nature al bovengemiddeld mooi (afgaande op kiekjes van voor haar doorbraak), kan ook nog iets. Niet dat ik er veel naar luister, maar toch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een IQ van 150 ofzo, ik denk dat Britney rond de 80 schommelt.
Ja paaldansen is een echte workout, en je kunt paaldansen als sport doen. En dat zijn helemaal geen ordinaire dames maar vaak jonge mooie meiden die het voor hun plezier doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:53 schreef Marsenal het volgende:
Het waanidee dat sommige mensen hebben dat paaldansen uit zn niche is gekomen en een oprechte workout of sport voor nette mensen is geworden, blijft hilarisch. Ach ja, dat Britney gewoon white trash is, blijft natuurlijk, naast alles wat er verder gebeurd is.
Ik heb ooit eens een proefles gedaan uit nieuwsgierigheid, allemachtig wat was dat zwaar zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja paaldansen is een echte workout, en je kunt paaldansen als sport doen. En dat zijn helemaal geen ordinaire dames maar vaak jonge mooie meiden die het voor hun plezier doen.
Genoeg paaldans studio’s in NL.
Superzwaar! En bomvol blauwe plekken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:54 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een proefles gedaan uit nieuwsgierigheid, allemachtig wat was dat zwaar zeg. Wat dat betreft is paaldansen idd een echte sport. Geen ordinaire mensen gezien trouwens, ook geen ordinaire dans, het was juist heel sierlijk.
Bijna elke Nederlandse universiteit heeft een paaldansvereniging hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:53 schreef Marsenal het volgende:
Het waanidee dat sommige mensen hebben dat paaldansen uit zn niche is gekomen en een oprechte workout of sport voor nette mensen is geworden, blijft hilarisch. Ach ja, dat Britney gewoon white trash is, blijft natuurlijk, naast alles wat er verder gebeurd is.
Zijn inderdaad niet echt te vergelijken, Taylor schijft bijna al haar teksten zelf en is daar een van de meest gedecoreerde artiesten mee geworden, maar iemand als Taylor Swift is dan ook wel echt uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een IQ van 150 ofzo, ik denk dat Britney rond de 80 schommelt.
Ik weet ook niet wat het met Britney is maar ze lijkt altijd wat "viezigs" over zich heen te hebben.Ze lijkt me overigens wel een hele lieve meid qua karakter en behalve dat ze psychisch niet helemaal in orde is doet ze volgens mij geen vlieg kwaad. Alleen hoe ze privé altijd eruit ziet 🙈 Slechte make up en altijd helemaal gevlekt alsof ze ermee naar bed gaat en mee op staat,haren altijd onverzorgd,haar gebit laat ze helemaal verslonden en dan die goedkope lelijke outfits,. Ik weet niet ze ziet er altijd uit alsof ze een avondje is wezen stappen en 36 uur niet geslapen heeft.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:05 schreef quirina het volgende:
Het is en blijft white trash.
Je kan iemand wel uit een trailerpark halen, maar nooit het trailerpark uit iemand.
Dan duizend keer liever Manny!@!@quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het met Britney is maar ze lijkt altijd wat "viezigs" over zich heen te hebben.Ze lijkt me overigens wel een hele lieve meid qua karakter en behalve dat ze psychisch niet helemaal in orde is doet ze volgens mij geen vlieg kwaad. Alleen hoe ze privé altijd eruit ziet 🙈 Slechte make up en altijd helemaal gevlekt alsof ze ermee naar bed gaat en mee op staat,haren altijd onverzorgd,haar gebit laat ze helemaal verslonden en dan die goedkope lelijke outfits,. Ik weet niet ze ziet er altijd uit alsof ze een avondje is wezen stappen en 36 uur niet geslapen heeft.
Britney heeft na de Disney-club geleerd hoe ze een bepaald publiek aanspreekt. Sexy dansjes doen, pijpmondje opzetten. Ze is een product/slachtoffer van de industrie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het met Britney is maar ze lijkt altijd wat "viezigs" over zich heen te hebben.Ze lijkt me overigens wel een hele lieve meid qua karakter en behalve dat ze psychisch niet helemaal in orde is doet ze volgens mij geen vlieg kwaad. Alleen hoe ze privé altijd eruit ziet 🙈 Slechte make up en altijd helemaal gevlekt alsof ze ermee naar bed gaat en mee op staat,haren altijd onverzorgd,haar gebit laat ze helemaal verslonden en dan die goedkope lelijke outfits,. Ik weet niet ze ziet er altijd uit alsof ze een avondje is wezen stappen en 36 uur niet geslapen heeft.
Deze is wel exemplarisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan hoeft ze zich niet zo te presenteren hé, als je gaat niet zou kennen zou je denken dat het een reguliere ongewassen verslaafde op het station in Heerlen is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 01:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Britney heeft na de Disney-club geleerd hoe ze een bepaald publiek aanspreekt. Sexy dansjes doen, pijpmondje opzetten. Ze is een product/slachtoffer van de industrie.
Uuh nee. Appels en peren. De een heeft een carierre de ander niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dan duizend keer liever Manny!@!@![]()
Tu ne crois pas, chéri?
[ afbeelding ]
Nou en, als zij zich daar prettig bij voelt. Doet ze er iemand kwaad mee?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan hoeft ze zich niet zo te presenteren hé, als je gaat niet zou kennen zou je denken dat het een reguliere ongewassen verslaafde op het station in Heerlen is.
Ja toch wel: haar zoons. Die schamen zich kapot voor haar maar dat deert haar niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou en, als zij zich daar prettig bij voelt. Doet ze er iemand kwaad mee?
Daar heeft ze ook nooit de kans voor gekregen...quote:Op maandag 12 juni 2023 07:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja, die ' liefdevolle' berichten heeft het leven van haar zoon gekost.
Ik ga ervan uit dat de jongens van Britney iets steviger in hun schoenen staan alleen al omdat ze door hun vader een stabieler leven hebben meegekregen en er altijd voor ze is.
Je kan zeggen over Kevin wat je wilt maar hij deed wat hij moest doen, namelijk een toegewijde ouder zijn. Britney daarentegen...
Ook mensen met een. Bipolair stoornis kunnen zich wassen toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou en, als zij zich daar prettig bij voelt. Doet ze er iemand kwaad mee?
En vergeet niet dat ze bipolair is hè.
Ja daaaag! Niet aankomen met die onzin.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook nooit de kans voor gekregen...
Helemaal eens. Bij elk dansfilmje valt dit me weer op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja, al heel lang.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:59 schreef Momo het volgende:
Ik zie trouwens allemaal mensen reageren op zijn insta dat alle posts van 2022 met een Britney, een Britney dubbelganger zou zijn, is dit een soort showbizz complot theorie die rond gaat? Kijk ook allemaal recente reacties op posts van maanden oud.
[ afbeelding ]
Ze heeft nooit normaal op kunnen groeien. Haar zoons zijn ondertussen zowat volwassen en ze heeft ze ook niet veel gezien geloof ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja toch wel: haar zoons. Die schamen zich kapot voor haar maar dat deert haar niet.
Dat zeiden ze ook over Avril Lavignequote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:59 schreef Momo het volgende:
Ik zie trouwens allemaal mensen reageren op zijn insta dat alle posts van 2022 en later met een Britney, een Britney dubbelganger zou zijn, is dit een soort showbizz complot theorie die rond gaat? Kijk ook allemaal recente reacties op posts van maanden oud.
[ afbeelding ]
Macauley Culkin doet het tegenwoordig goed, Natasha Lyonne is goed opgekrabbeld uit een diep dal, Ryan Gosling doet het verdienstelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Hoeveel kindsterretjes zijn gelukkug geworden?
Jan Smit heeft iig weinig te klagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Lullig voor Brit, nie?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
BRITNEY SPEARS SPLITS WITH HUSBAND ...
https://www.tmz.com/2023/(...)-infidelity-divorce/
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.
Of die jongen van Diffrent Strokes, dir 'whacha talkin bout' jongen, die is later een doodnormale bewaker op een winkelcentrum geworden, die was daar helemaal oke mee.
De meeste ouders die dit hun kinderen aandoen (kindster worden) zijn al niet gezond maar geschift, vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.
Gary Coleman heeft verder ook niet zo'n fijn leven gehad na zijn rol als Willis. Inmiddels ook al een tijdje dood maar daarvoor allesbehalve een gelukkig leventje buiten de spotlights.
Tegelijkertijd, een Drew Barrymore heeft ondanks een meer dan verotte jeugd als kinderster inmiddels al jaren een stabiel leven en is nog steeds succesvol.
Maar lijkt wel de uitzondering als je ziet hoe vaak die kindersterren kapot gaan. Vaak ook letterlijk zoals een Aaron Carter, Brad Renfro, Dana Plato en natuurlijk 1 van de meest beroemde River Phoenix.
Maar het lijkt me ook lastig leven als er net zoals bij Britney constant allerlei gieren om je heen zwermen.
Corey Feldman leeft nog, maar van Coleman wist ik dat niet, ik had wel eens wat van m gezien, en daar leek alles koek en ei.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.
Gary Coleman heeft verder ook niet zo'n fijn leven gehad na zijn rol als Willis. Inmiddels ook al een tijdje dood maar daarvoor allesbehalve een gelukkig leventje buiten de spotlights.
Tegelijkertijd, een Drew Barrymore heeft ondanks een meer dan verotte jeugd als kinderster inmiddels al jaren een stabiel leven en is nog steeds succesvol.
Maar lijkt wel de uitzondering als je ziet hoe vaak die kindersterren kapot gaan. Vaak ook letterlijk zoals een Aaron Carter, Brad Renfro, Dana Plato en natuurlijk 1 van de meest beroemde River Phoenix.
Maar het lijkt me ook lastig leven als er net zoals bij Britney constant allerlei gieren om je heen zwermen.
Had het wat slecht uitgeschreven maar bedoelde dus dat Haim dood is. Feldman leeft nog maar inderdaad als paria.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:54 schreef Marsenal het volgende:
C
[..]
Corey Feldman leeft nog, maar van Coleman wist ik dat niet, ik had wel eens wat van m gezien, en daar leek alles koek en ei.
Jaaa.The Goonies, Maar hij speelde ook met die ene Corey in de serie "The coreys" toch? Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat hij oa een drugsprobleem en als kind misbruikt was in de filmindustrie...en nou weet ik het niet meer zeker maar werd Charlie Sheen daar niet als een van de daders aangewezen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.
Of die jongen van Diffrent Strokes, dir 'whacha talkin bout' jongen, die is later een doodnormale bewaker op een winkelcentrum geworden, die was daar helemaal oke mee.
Cole & Dylan Sprouse lijken oké te zijn. Dylan heeft nu een eigen brouwerij met een vriend, is co-oprichter en eigenaar van ‘Thor’s skyr’ en speelt af en toe wat rollen en wat hij verder doet geen idee. Volgens mij vindt hij het helemaal prima zo. Creatieve vent wel en getrouwd met Barbara Palvin (model). Heeft tijdens zijn studie (video game design) ook een tijd als serveerder gewerkt, geloof ik. Om een tijdje een ‘gewoon’ leven te leiden en omdat hij zoveel video games speelde en dit hem een reden gaf om het huis uit te gaan,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |