abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2023 @ 16:24:17 #226
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210306244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Hoeveel kindsterretjes zijn gelukkug geworden?
Jan Smit heeft iig weinig te klagen.
Top 2000-suggesties: hier & eerder ----- Muziek in 2025
pi_210307220
Britney was toch niet echt een kindsterretje? Ze was als kind wel bekend in die Disneykringen maar dat waren Justin Timberlake en Christina Aguilera ook. Wij leerden haar pas kennen met Baby One More Time toen ze al een adolescent was, zelfde leeftijd waarop Taylor Swift en veel andere sterren bekend werden.
pi_210307451
quote:
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.

Of die jongen van Diffrent Strokes, dir 'whacha talkin bout' jongen, die is later een doodnormale bewaker op een winkelcentrum geworden, die was daar helemaal oke mee.
-nee-
pi_210311652
BRITNEY SPEARS SPLITS WITH HUSBAND ...

https://www.tmz.com/2023/(...)-infidelity-divorce/
  woensdag 16 augustus 2023 @ 23:11:08 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  woensdag 16 augustus 2023 @ 23:11:51 #231
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210311852
quote:
16s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 22:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
BRITNEY SPEARS SPLITS WITH HUSBAND ...

https://www.tmz.com/2023/(...)-infidelity-divorce/
Lullig voor Brit, nie?

Wel veel harde woorden weer hier in dit topic over Brit. En ook onzin om het te zoeken bij haar Disney-verleden dat ze in de war is.. Dan waren altijd nog haar ouders die daar achter stonden en het pushten.
love & heet
pi_210312052
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.

Of die jongen van Diffrent Strokes, dir 'whacha talkin bout' jongen, die is later een doodnormale bewaker op een winkelcentrum geworden, die was daar helemaal oke mee.
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.

Gary Coleman heeft verder ook niet zo'n fijn leven gehad na zijn rol als Willis. Inmiddels ook al een tijdje dood maar daarvoor allesbehalve een gelukkig leventje buiten de spotlights.

Tegelijkertijd, een Drew Barrymore heeft ondanks een meer dan verotte jeugd als kinderster inmiddels al jaren een stabiel leven en is nog steeds succesvol.

Maar lijkt wel de uitzondering als je ziet hoe vaak die kindersterren kapot gaan. Vaak ook letterlijk zoals een Aaron Carter, Brad Renfro, Dana Plato en natuurlijk 1 van de meest beroemde River Phoenix.

Maar het lijkt me ook lastig leven als er net zoals bij Britney constant allerlei gieren om je heen zwermen.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 23:48:47 #233
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210312103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Ericr het volgende:

[..]
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.

Gary Coleman heeft verder ook niet zo'n fijn leven gehad na zijn rol als Willis. Inmiddels ook al een tijdje dood maar daarvoor allesbehalve een gelukkig leventje buiten de spotlights.

Tegelijkertijd, een Drew Barrymore heeft ondanks een meer dan verotte jeugd als kinderster inmiddels al jaren een stabiel leven en is nog steeds succesvol.

Maar lijkt wel de uitzondering als je ziet hoe vaak die kindersterren kapot gaan. Vaak ook letterlijk zoals een Aaron Carter, Brad Renfro, Dana Plato en natuurlijk 1 van de meest beroemde River Phoenix.

Maar het lijkt me ook lastig leven als er net zoals bij Britney constant allerlei gieren om je heen zwermen.
De meeste ouders die dit hun kinderen aandoen (kindster worden) zijn al niet gezond maar geschift, vind ik.
Dus de kans dat diezelfde kids bij dezelfde ouders en een leven buiten de schijnwerpers er ongeschonden uit zouden komen (hun jeugd) lijkt me ook vrij klein. Wel minder ernstig natuurlijk.

De stelling dat het alleen door de industrie of het stardom komt betwijfel ik.dan ook. Onder goede begeleiding en met zorgzame ouders zou het goed kunnen gaan, denk ik.
love & heet
pi_210312139
C
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Ericr het volgende:

[..]

Corey Feldman leeft nog, maar van Coleman wist ik dat niet, ik had wel eens wat van m gezien, en daar leek alles koek en ei.
-nee-
pi_210312190
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 23:54 schreef Marsenal het volgende:
C
[..]
Corey Feldman leeft nog, maar van Coleman wist ik dat niet, ik had wel eens wat van m gezien, en daar leek alles koek en ei.
Had het wat slecht uitgeschreven maar bedoelde dus dat Haim dood is. Feldman leeft nog maar inderdaad als paria.
pi_210312290
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Jaaa.The Goonies, Maar hij speelde ook met die ene Corey in de serie "The coreys" toch? Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat hij oa een drugsprobleem en als kind misbruikt was in de filmindustrie...en nou weet ik het niet meer zeker maar werd Charlie Sheen daar niet als een van de daders aangewezen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 07:56:09 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210313172
quote:
Cole & Dylan Sprouse lijken oké te zijn. Dylan heeft nu een eigen brouwerij met een vriend, is co-oprichter en eigenaar van ‘Thor’s skyr’ en speelt af en toe wat rollen en wat hij verder doet geen idee. Volgens mij vindt hij het helemaal prima zo. Creatieve vent wel en getrouwd met Barbara Palvin (model). Heeft tijdens zijn studie (video game design) ook een tijd als serveerder gewerkt, geloof ik. Om een tijdje een ‘gewoon’ leven te leiden en omdat hij zoveel video games speelde en dit hem een reden gaf om het huis uit te gaan, :+. Eigenlijk een FOK!ker dus.

Cole speelt nu in Riverdale (echt een leuk personage ook, :@ :9). Heeft archeologie gestudeerd en er ook eventjes in gewerkt. Daarnaast ook enorme interesse in fotografie en heeft best wat grote publicaties op z’n naam staan maar dat zal gedeeltelijk aan zijn achternaam te danken zijn, denk ik. Wel mooie foto’s overigens.

Ik heb ze ooit uitgebreid gegoogled, :'). Was een grote Zach & Cody fan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 08:13:16 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210313264
Maar met bijvoorbeeld Judy Garland ging het mentaal ook niet lekker voor de rest van haar leven na de Wizard of Oz (al was ze toen al tiener maar ze werkte praktisch vanaf peutertijd al).

[ Bericht 14% gewijzigd door ChipsZak. op 17-08-2023 08:21:12 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 17 augustus 2023 @ 08:19:08 #239
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210313313
Britney is single, ik ben single.. ik zie mogelijkheden
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210313320
https://www.rtlboulevard.(...)n-van-britney-spears

Scheiding officieel aangevraagd.

Sam heeft toch zelf dat document getekend dat hij geen aanspraak maakt op haar vermogen bij een scheiding. Nu ze gaan scheiden, heeft hij dollartekens in zijn ogen :r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 08:23:18 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210313346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

Sam heeft toch zelf dat document getekend dat hij geen aanspraak maakt op haar vermogen bij een scheiding. Nu ze gaan scheiden, heeft hij dollartekens in zijn ogen :r
Iets wat iedereen al zag aankomen. Er klopte gewoon iets niet aan die vent. Sneu voor Britney, ;(. Dit gaat er misschien wel echt inhakken bij d’r. Die wil gewoon iemand waarbij ze zich veilig kan voelen en die gewoon van haar houdt zonder bijbedoelingen, denk ik. Iedereen wil dat natuurlijk maar bij haar lijkt me dat een stukje extremer (terecht ook).
pi_210313363
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Iets wat iedereen al zag aankomen. Er klopte gewoon iets niet aan die vent. Sneu voor Britney, ;(. Dit gaat er misschien wel echt inhakken bij d’r. Die wil gewoon iemand waarbij ze zich veilig kan voelen en die gewoon van haar houdt zonder bijbedoelingen, denk ik. Iedereen wil dat natuurlijk maar bij haar lijkt me dat een stukje extremer (terecht ook).
Ik gun het Britney ook zo'n liefde waar ze veilig kan voelen en kan doen wat ze wilt. Ik gun haar gewoon een (rustig) en gelukkig leven.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator/colorchick donderdag 17 augustus 2023 @ 08:29:49 #243
382129 crew  Donna
pi_210313387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

:N Treurig weer, dit.
pi_210313398
Ik hoop dat het niet zo mediarel wordt als met Kevin Federline toentertijd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 08:31:56 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210313399
Ik moet altijd aan dit moment denken waarin ze er zo schitterend uitziet. Zo lief en leuk, ook. Stukje MTV Awards waarbij er wat beef was tussen Eminem en Xtina:

https://youtube.com/shorts/hu3QWuEmDfw?feature=share

Krijg hem niet werkend, :{.
  Manager PR/Moderator donderdag 17 augustus 2023 @ 08:32:12 #246
269689 crew  Viv
pi_210313402
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Iets wat iedereen al zag aankomen. Er klopte gewoon iets niet aan die vent.

Ik ken de beste man niet, maar mijn gaydar gaat wel af. :@

quote:
Sneu voor Britney, ;(. Dit gaat er misschien wel echt inhakken bij d’r. Die wil gewoon iemand waarbij ze zich veilig kan voelen en die gewoon van haar houdt zonder bijbedoelingen, denk ik. Iedereen wil dat natuurlijk maar bij haar lijkt me dat een stukje extremer (terecht ook).
Dit ;(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 08:36:49 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210313438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik ken de beste man niet, maar mijn gaydar gaat wel af. :@
[ afbeelding ]
[..]
Dit ;(
Oh, dat heb ik dan weer niet, :D. Voor mij ziet hij eruit als de typische Arabier op Instagram (ja sorry, :@). Echt de ‘default’.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Google maar eens op ‘Arab guys on Instagram’ en kijk bij de afbeeldingen. Dan snap je wat ik bedoel.
  Manager PR/Moderator donderdag 17 augustus 2023 @ 08:41:32 #248
269689 crew  Viv
pi_210313467
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh, dat heb ik dan weer niet, :D. Voor mij ziet hij eruit als de typische Arabier op Instagram (ja sorry, :@). Echt de ‘default’.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Google maar eens op ‘Arab guys on Instagram’ en kijk bij de afbeeldingen. Dan snap je wat ik bedoel.
Gedaan, bij driekwart daarvan gaat mijn gaydar ook af inderdaad. :D

Anyway, carry on. :Y)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 08:49:49 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210313525
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:41 schreef Viv het volgende:

[..]
Gedaan, bij driekwart daarvan gaat mijn gaydar ook af inderdaad. :D

Anyway, carry on. :Y)
:D
  donderdag 17 augustus 2023 @ 09:05:18 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210313642
Hij wil toch geld oh nee wat een verassing ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')