Jan Smit heeft iig weinig te klagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Hoeveel kindsterretjes zijn gelukkug geworden?
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Lullig voor Brit, nie?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
BRITNEY SPEARS SPLITS WITH HUSBAND ...
https://www.tmz.com/2023/(...)-infidelity-divorce/
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.
Of die jongen van Diffrent Strokes, dir 'whacha talkin bout' jongen, die is later een doodnormale bewaker op een winkelcentrum geworden, die was daar helemaal oke mee.
De meeste ouders die dit hun kinderen aandoen (kindster worden) zijn al niet gezond maar geschift, vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.
Gary Coleman heeft verder ook niet zo'n fijn leven gehad na zijn rol als Willis. Inmiddels ook al een tijdje dood maar daarvoor allesbehalve een gelukkig leventje buiten de spotlights.
Tegelijkertijd, een Drew Barrymore heeft ondanks een meer dan verotte jeugd als kinderster inmiddels al jaren een stabiel leven en is nog steeds succesvol.
Maar lijkt wel de uitzondering als je ziet hoe vaak die kindersterren kapot gaan. Vaak ook letterlijk zoals een Aaron Carter, Brad Renfro, Dana Plato en natuurlijk 1 van de meest beroemde River Phoenix.
Maar het lijkt me ook lastig leven als er net zoals bij Britney constant allerlei gieren om je heen zwermen.
Corey Feldman leeft nog, maar van Coleman wist ik dat niet, ik had wel eens wat van m gezien, en daar leek alles koek en ei.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Corey Feldman en zijn voormalige maatje en eveneens kinderster Corey Haim is al een tijdje dood na een vrij verrot leven.
Gary Coleman heeft verder ook niet zo'n fijn leven gehad na zijn rol als Willis. Inmiddels ook al een tijdje dood maar daarvoor allesbehalve een gelukkig leventje buiten de spotlights.
Tegelijkertijd, een Drew Barrymore heeft ondanks een meer dan verotte jeugd als kinderster inmiddels al jaren een stabiel leven en is nog steeds succesvol.
Maar lijkt wel de uitzondering als je ziet hoe vaak die kindersterren kapot gaan. Vaak ook letterlijk zoals een Aaron Carter, Brad Renfro, Dana Plato en natuurlijk 1 van de meest beroemde River Phoenix.
Maar het lijkt me ook lastig leven als er net zoals bij Britney constant allerlei gieren om je heen zwermen.
Had het wat slecht uitgeschreven maar bedoelde dus dat Haim dood is. Feldman leeft nog maar inderdaad als paria.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:54 schreef Marsenal het volgende:
C
[..]
Corey Feldman leeft nog, maar van Coleman wist ik dat niet, ik had wel eens wat van m gezien, en daar leek alles koek en ei.
Jaaa.The Goonies, Maar hij speelde ook met die ene Corey in de serie "The coreys" toch? Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat hij oa een drugsprobleem en als kind misbruikt was in de filmindustrie...en nou weet ik het niet meer zeker maar werd Charlie Sheen daar niet als een van de daders aangewezen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan die Corey nogwat van the Goonies. Iedereen voelde dat dat een grote ster ging worden, maar werd (volgens zijn eigen verklaringen) heen en weer geflikkerd tussen de pedokringen van Hollywood en is nu een soort geschifte paria.
Of die jongen van Diffrent Strokes, dir 'whacha talkin bout' jongen, die is later een doodnormale bewaker op een winkelcentrum geworden, die was daar helemaal oke mee.
Cole & Dylan Sprouse lijken oké te zijn. Dylan heeft nu een eigen brouwerij met een vriend, is co-oprichter en eigenaar van ‘Thor’s skyr’ en speelt af en toe wat rollen en wat hij verder doet geen idee. Volgens mij vindt hij het helemaal prima zo. Creatieve vent wel en getrouwd met Barbara Palvin (model). Heeft tijdens zijn studie (video game design) ook een tijd als serveerder gewerkt, geloof ik. Om een tijdje een ‘gewoon’ leven te leiden en omdat hij zoveel video games speelde en dit hem een reden gaf om het huis uit te gaan,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:47 schreef loveli het volgende:
Iets wat iedereen al zag aankomen. Er klopte gewoon iets niet aan die vent. Sneu voor Britney,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)n-van-britney-spears
Scheiding officieel aangevraagd.
Sam heeft toch zelf dat document getekend dat hij geen aanspraak maakt op haar vermogen bij een scheiding. Nu ze gaan scheiden, heeft hij dollartekens in zijn ogen
Ik gun het Britney ook zo'n liefde waar ze veilig kan voelen en kan doen wat ze wilt. Ik gun haar gewoon een (rustig) en gelukkig leven.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iets wat iedereen al zag aankomen. Er klopte gewoon iets niet aan die vent. Sneu voor Britney,. Dit gaat er misschien wel echt inhakken bij d’r. Die wil gewoon iemand waarbij ze zich veilig kan voelen en die gewoon van haar houdt zonder bijbedoelingen, denk ik. Iedereen wil dat natuurlijk maar bij haar lijkt me dat een stukje extremer (terecht ook).
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)n-van-britney-spears
Scheiding officieel aangevraagd.
Sam heeft toch zelf dat document getekend dat hij geen aanspraak maakt op haar vermogen bij een scheiding. Nu ze gaan scheiden, heeft hij dollartekens in zijn ogen
Ik ken de beste man niet, maar mijn gaydar gaat wel af.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iets wat iedereen al zag aankomen. Er klopte gewoon iets niet aan die vent.
Ditquote:Sneu voor Britney,. Dit gaat er misschien wel echt inhakken bij d’r. Die wil gewoon iemand waarbij ze zich veilig kan voelen en die gewoon van haar houdt zonder bijbedoelingen, denk ik. Iedereen wil dat natuurlijk maar bij haar lijkt me dat een stukje extremer (terecht ook).
Oh, dat heb ik dan weer niet,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ken de beste man niet, maar mijn gaydar gaat wel af.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Google maar eens op ‘Arab guys on Instagram’ en kijk bij de afbeeldingen. Dan snap je wat ik bedoel.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan weer niet,. Voor mij ziet hij eruit als de typische Arabier op Instagram (ja sorry,
). Echt de ‘default’.
Gedaan, bij driekwart daarvan gaat mijn gaydar ook af inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Google maar eens op ‘Arab guys on Instagram’ en kijk bij de afbeeldingen. Dan snap je wat ik bedoel.![]()
Anyway, carry on.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Gedaan, bij driekwart daarvan gaat mijn gaydar ook af inderdaad.![]()
Anyway, carry on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |