Ik denk borderline of bipolair. Beide kan ook nog. PTSS in elk geval.quote:
En wat dan nog? Als dat hem in staat gesteld heeft het stabiel te maken voor de jongens, die in een bijzondere positie zitten, niks mis mee.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tegen een royale toelage ja, hij heeft nooit hoeven werken.
Paaldansen is ook gewoon een oprechte workout. En een zware.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:53 schreef Marsenal het volgende:
Het waanidee dat sommige mensen hebben dat paaldansen uit zn niche is gekomen en een oprechte workout of sport voor nette mensen is geworden, blijft hilarisch. Ach ja, dat Britney gewoon white trash is, blijft natuurlijk, naast alles wat er verder gebeurd is.
Het zal hard werken zijn ja. Maar het is wel echt een tokkie ding.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Paaldansen is ook gewoon een oprechte workout. En een zware.
Hier lijkt het woord 'omhooggevallen' idd voor bedacht.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:05 schreef quirina het volgende:
Het is en blijft white trash.
Je kan iemand wel uit een trailerpark halen, maar nooit het trailerpark uit iemand.
Nee, hoor,quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het zal hard werken zijn ja. Maar het is wel echt een tokkie ding.
Precies dit. En wordt na een eventuele mentale inzinking vast niet voor 10+ jaar onder curatele gesteld waarbij álles voor haar wordt beslist. Zelfs dingen die er eigenlijk niet toe doen maar gewoon puur omdat het kan. En lekker geld ontvangen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 04:24 schreef Eightyone het volgende:
Taylor heeft veel geluk gehad met waar ze vandaan komt, naast het genetische deel. Geen white trash, maar welgestelde ouders met een zakelijk instinct, die haar voor 'het wereldje' precies het goede mee konden geven.
En een IQ van 150 ofzo, ik denk dat Britney rond de 80 schommelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 04:24 schreef Eightyone het volgende:
Taylor heeft veel geluk gehad met waar ze vandaan komt, naast het genetische deel. Geen white trash, maar welgestelde ouders met een zakelijk instinct, die haar voor 'het wereldje' precies het goede mee konden geven.
Juist Taylor is geboren in een rijk gezinquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 04:24 schreef Eightyone het volgende:
Het genetische deel, dus. Intelligent, van nature al bovengemiddeld mooi (afgaande op kiekjes van voor haar doorbraak), kan ook nog iets. Niet dat ik er veel naar luister, maar toch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een IQ van 150 ofzo, ik denk dat Britney rond de 80 schommelt.
Ja paaldansen is een echte workout, en je kunt paaldansen als sport doen. En dat zijn helemaal geen ordinaire dames maar vaak jonge mooie meiden die het voor hun plezier doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:53 schreef Marsenal het volgende:
Het waanidee dat sommige mensen hebben dat paaldansen uit zn niche is gekomen en een oprechte workout of sport voor nette mensen is geworden, blijft hilarisch. Ach ja, dat Britney gewoon white trash is, blijft natuurlijk, naast alles wat er verder gebeurd is.
Ik heb ooit eens een proefles gedaan uit nieuwsgierigheid, allemachtig wat was dat zwaar zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja paaldansen is een echte workout, en je kunt paaldansen als sport doen. En dat zijn helemaal geen ordinaire dames maar vaak jonge mooie meiden die het voor hun plezier doen.
Genoeg paaldans studio’s in NL.
Superzwaar! En bomvol blauwe plekken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:54 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een proefles gedaan uit nieuwsgierigheid, allemachtig wat was dat zwaar zeg. Wat dat betreft is paaldansen idd een echte sport. Geen ordinaire mensen gezien trouwens, ook geen ordinaire dans, het was juist heel sierlijk.
Bijna elke Nederlandse universiteit heeft een paaldansvereniging hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:53 schreef Marsenal het volgende:
Zijn inderdaad niet echt te vergelijken, Taylor schijft bijna al haar teksten zelf en is daar een van de meest gedecoreerde artiesten mee geworden, maar iemand als Taylor Swift is dan ook wel echt uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een IQ van 150 ofzo, ik denk dat Britney rond de 80 schommelt.
Ik weet ook niet wat het met Britney is maar ze lijkt altijd wat "viezigs" over zich heen te hebben.Ze lijkt me overigens wel een hele lieve meid qua karakter en behalve dat ze psychisch niet helemaal in orde is doet ze volgens mij geen vlieg kwaad. Alleen hoe ze privé altijd eruit ziet 🙈 Slechte make up en altijd helemaal gevlekt alsof ze ermee naar bed gaat en mee op staat,haren altijd onverzorgd,haar gebit laat ze helemaal verslonden en dan die goedkope lelijke outfits,. Ik weet niet ze ziet er altijd uit alsof ze een avondje is wezen stappen en 36 uur niet geslapen heeft.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:05 schreef quirina het volgende:
Het is en blijft white trash.
Je kan iemand wel uit een trailerpark halen, maar nooit het trailerpark uit iemand.
Dan duizend keer liever Manny!@!@quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het met Britney is maar ze lijkt altijd wat "viezigs" over zich heen te hebben.Ze lijkt me overigens wel een hele lieve meid qua karakter en behalve dat ze psychisch niet helemaal in orde is doet ze volgens mij geen vlieg kwaad. Alleen hoe ze privé altijd eruit ziet 🙈 Slechte make up en altijd helemaal gevlekt alsof ze ermee naar bed gaat en mee op staat,haren altijd onverzorgd,haar gebit laat ze helemaal verslonden en dan die goedkope lelijke outfits,. Ik weet niet ze ziet er altijd uit alsof ze een avondje is wezen stappen en 36 uur niet geslapen heeft.
Britney heeft na de Disney-club geleerd hoe ze een bepaald publiek aanspreekt. Sexy dansjes doen, pijpmondje opzetten. Ze is een product/slachtoffer van de industrie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het met Britney is maar ze lijkt altijd wat "viezigs" over zich heen te hebben.Ze lijkt me overigens wel een hele lieve meid qua karakter en behalve dat ze psychisch niet helemaal in orde is doet ze volgens mij geen vlieg kwaad. Alleen hoe ze privé altijd eruit ziet 🙈 Slechte make up en altijd helemaal gevlekt alsof ze ermee naar bed gaat en mee op staat,haren altijd onverzorgd,haar gebit laat ze helemaal verslonden en dan die goedkope lelijke outfits,. Ik weet niet ze ziet er altijd uit alsof ze een avondje is wezen stappen en 36 uur niet geslapen heeft.
Deze is wel exemplarisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |