abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210335086
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Vanaf dat ze vrij was en toen ook blijkbaar stopte met haar voorgeschreven medicatie begon het aftakelen.
Het aftakelen begon al toen ze haar haar afschoor imho
pi_210335209
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Het aftakelen begon al toen ze haar haar afschoor imho
Ook. Maar ik heb het over de laatste jaren en het gevolg van de Free Britney jankers. :'(
pi_210335424
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:24 schreef Bep-Vetklep het volgende:
´Free Britney!' En zie wat er gebeurd.. :')
Haar vader was zo gek nog niet en wou haar beschermen maar dat zagen de Free Britney! gillers toch anders.
Haar familie heeft ze zelf van zich afgeduwd, het ligt nooit aan Britney zelf; de vrouw die nooit in haar volwassen leven ook maar enige verantwoordelijkheid voor haar eigen gedrag hoefde te nemen en daar ook nog mee wegkomt ook, het ultieme slachtoffer. Zelfs haar bloedeigen zonen krijgen nog de schuld van hun moeders falen.
Wat een wereld. :')

[ afbeelding ]

Ja of ze is nu t product van de unfree movement waar ze altijd in zat. Dat ze letterlijk door is gedraaid (whehehe) omdat ze juist onder haar vader leefde die gvd al het geld opstreek.
Leer daar maar mee leven, tijdens en naderhand . Dat je een circusaapje was van je eigen familie.
Go hard or go home
pi_210336092
Die Ex/(Man) van haar , lijkt me beter te passen in het Gordon topic.
pi_210336104
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 22:44 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja of ze is nu t product van de unfree movement waar ze altijd in zat. Dat ze letterlijk door is gedraaid (whehehe) omdat ze juist onder haar vader leefde die gvd al het geld opstreek.
Leer daar maar mee leven, tijdens en naderhand . Dat je een circusaapje was van je eigen familie.
De foto's van de site eonline laten niet iemand zien die helemaal doorgedraaid is, integendeel, ze ziet er goed en
volgens mij gelukkig uit. Ik kende die foto' s niet btw [op een paar na] en het lijkt ook niet alsof ze ergens vastgehouden werd en nergens naartoe mocht zoals ze zelf beweerde.

Ik ben ervan overtuigd dat wat vader heeft bewerkstelligd misschien niet perfect was maar wel degelijk beter was dan waar ze nu staat. Hij wist hoe destructief ze kan zijn en dat heeft ze nu ook wederom bewezen.
Ik geloof niet in haar slachtofferschap van de hele wereld en zijn moeder, er komt een tijd en leeftijd waarop je zelf ook verantwoordelijk bent voor je eigen leven en in het bijzonder als je kinderen hebt die zich kapot schamen om haar gedrag. Als je daar willens en wetens totale schijt aan hebt ben je wmb gewoon af en ben je geen knip voor de neus waard. Kun je alles en iedereen wel de schuld gaan geven en zielig het slachtoffer uithangen maar daar mot je bij mij niet mee aankomen. Ze is toxic and not that innocent. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 19-08-2023 00:05:06 ]
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 06:44:42 #281
327807 Mariposas
יה&#14
pi_210337405
Als je mentaal ziek bent, en vooral als je dit niet ziet of accepteert, is het heel lastig om verantwoordelijkheid te nemen voor je gedrag. Dus totale schijt hebben, nee dat zie ik absoluut niet zo.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:10:20 #282
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210337634
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 06:44 schreef Mariposas het volgende:
Als je mentaal ziek bent, en vooral als je dit niet ziet of accepteert, is het heel lastig om verantwoordelijkheid te nemen voor je gedrag. Dus totale schijt hebben, nee dat zie ik absoluut niet zo.
Soms onmogelijk. Verder volledig eens.
love & heet
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:12:08 #283
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210339567
https://www.instagram.com/p/CwHKtxFOfAk/
quote:
As everyone knows, Hesam and I are no longer together … 6 years is a long time to be with someone so, I’m a little shocked but … I’m not here to explain why because its honestly nobody’s business !!! But, I couldn’t take the pain anymore honestly !!! In some sort of telepathic way I have been receiving so many messages that melt my heart from friends and I thank you !!! I’ve been playing it strong for way too long and my Instagram may seem perfect but it’s far from reality and I think we all know that !!! I would love to show my emotions and tears on how I really feel but some reason I’ve always had to hide my weaknesses !!! If I wasn’t my dad’s strong soldier, I would be sent away to places to get fixed by doctors !!! But that’s when I needed family the most !!! You’re supposed to be loved unconditionally … not under conditions !!!! So I will be as strong as I can and do my best !!! And I’m actually doing pretty damn good !!! Anyways have a good day and don’t forget to smile !!!
uhm wel weer bijzonder filmpje bij dit bericht
  Moderator/colorchick zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:19:05 #284
382129 crew  Donna
pi_210340279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel een stukje tekst wat redelijk te begrijpen is. Progress. ^O^
  Vis een optie? zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:01:07 #285
70532 loveli
N
pi_210340889
quote:
my Instagram may seem perfect
:N
crap in = crap out
pi_210340957
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]
:N
Maar ook echt :')
-nee-
pi_210341021
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 13:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar wel een stukje tekst wat redelijk te begrijpen is. Progress. ^O^
Maar om dan in een neon-broekje op je billen te gaan slaan om de boodschap kracht bij te zetten is dan weer vrij onbegrijpelijk. Vind ik dan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210341378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Maar om dan in een neon-broekje op je billen te gaan slaan om de boodschap kracht bij te zetten is dan weer vrij onbegrijpelijk. Vind ik dan.
_O-
Ik moest ook lachen toen ik dat filmpje zag.

Ondertussen gaat het verhaal dat Sam de twee honten wil hebben, hij geslagen is in zijn slaap door Brit en dat Brit gewoon niet meer te houden is en de hele dag aan het commanderen is en met messen staat te gooien. :')
Maar goed, wat er allemaal van waar is? We gaan nog genoeg dirt lezen denk ik.
  Moderator/colorchick zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:32:18 #289
382129 crew  Donna
pi_210341433
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Haha. True true. :P
pi_210342417
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan wel goed begrijpen dat ze op Janet wil dansen, dat is toch wel tamelijk goud als dansliefhebber.

Maar dat eeuwige draaien. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210354181
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:24 schreef Bep-Vetklep het volgende:
´Free Britney!' En zie wat er gebeurd.. :')
Haar vader was zo gek nog niet en wou haar beschermen maar dat zagen de Free Britney! gillers toch anders.
Haar familie heeft ze zelf van zich afgeduwd, het ligt nooit aan Britney zelf; de vrouw die nooit in haar volwassen leven ook maar enige verantwoordelijkheid voor haar eigen gedrag hoefde te nemen en daar ook nog mee wegkomt ook, het ultieme slachtoffer. Zelfs haar bloedeigen zonen krijgen nog de schuld van hun moeders falen.
Wat een wereld. :')

[ afbeelding ]

Je dochter compleet drogeren met medicatie, op wereldtournee laten gaan om vervolgens zelf het geld op te strijken? Nee dat was inderdaad een heel goed idee ^O^ :')

Dan heb ik liever dat ze in haar woonkamer danst *O*
pi_210354478
Drogeren of medicatie dat ze hard nodig had?
Oh, en drugs gebruiken deed ze echt zelf, hoor. Ze was [en is misschien weer?] een hardcore junk. Je hoeft alleen maar te googlen op Britney drugs om te zien dat ik niet uit mijn nek zit te lullen.
Maar de denkwijze zal dan wel weer zijn dat ze gedwongen werd om zich volledig van de kaart te snuiven, slikken en zuipen. :')
pi_210356744
JIj bent oorzaak en gevolg aan het omdraaien en je maakt haar uitbuiters tot haar redders.
Dan is er eigenlijk geen normaal gesprek meer te voeren.

Al wil ze volwassen 24 uren per dag ronddraaien in een neon string dan is dat haar goed recht. Of dat met of zonder medicatie is. Je vindt een pooier vast ook een hulpverlener en onze Thijs.
Go hard or go home
pi_210357661
quote:
3s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Drogeren of medicatie dat ze hard nodig had?
Oh, en drugs gebruiken deed ze echt zelf, hoor. Ze was [en is misschien weer?] een hardcore junk. Je hoeft alleen maar te googlen op Britney drugs om te zien dat ik niet uit mijn nek zit te lullen.
Maar de denkwijze zal dan wel weer zijn dat ze gedwongen werd om zich volledig van de kaart te snuiven, slikken en zuipen. :')
Maar het punt wat ik maak is dat ze die medicatie kreeg, óm te kunnen werken (tegen haar wil in, heeft ze vaker gezegd, ze wilde niet op tournee, maar ze moest). Dat is toch heel anders dan medicatie om stabiel te blijven?

Of ze nu ‘normaal’ gedrag vertoont of niet, er is destijds misbruik gemaakt van haar ‘merk’, zodat haar vader en vriendin Lou Taylor geld konden verdienen aan haar. En wat ik dan bedoel te zeggen, ze is nu wellicht niet de meest stabiele persoon, maar ze bepaalt het wel zelf. Haar kinderen wonen niet meer bij haar, zijn bijna volwassen. Dus de enige die ze er kwaad mee doet is zichzelf.
pi_210357753
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 16:47 schreef Noek het volgende:
JIj bent oorzaak en gevolg aan het omdraaien en je maakt haar uitbuiters tot haar redders.
Dan is er eigenlijk geen normaal gesprek meer te voeren.

Al wil ze volwassen 24 uren per dag ronddraaien in een neon string dan is dat haar goed recht. Of dat met of zonder medicatie is. Je vindt een pooier vast ook een hulpverlener en onze Thijs.
Moeilijk he, een andere mening lezen? :') Van mij mag ze ook hoor, lekker rondjes draaien en de hele wereld en zijn moeder de schuld geven van werkelijk alles dat fout gaat in haar leven. Ik geef namelijk geen ruk om Britney, nooit gedaan ook en ik hou in het bijzonder niet van zwaar verslaafden met hun zielige leugens vol zelfmedelijden. :{w
Het enige dat ik denk; zonde dat zo iemand met ooit de hele wereld aan d'r jubeltenen niks beters heeft weten te maken dan wat ze is geworden nu. Vind ik ook van Madonna trouwens. :')

Jouw Thijs mag je voor jezelf houden, mijn Thijs is het niet, dus er is geen onze Thijs.
:*
pi_210358134
Britney is gek gemaakt door haar eigen succes. Onbekend zijn is pas vrijheid.
pi_210362069
Free Britney!

Maria River Red vermaakt zich ondertussen met een paar kerels.
Moet ze lekker zelf weten, haar zonen zijn tenslotte bijna volwassen en moeten niet zeiken.

I invited my fav boys over and PLAYED ALL NIGHT !!!

https://www.instagram.com/p/CwLr0DqLJIU/

Wat een goedkope del. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Bep-Vetklep op 21-08-2023 01:03:39 ]
pi_210362109
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2023 00:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Free Britney!

Moet ze lekker zelf weten, haar zonen zijn tenslotte bijna volwassen en moeten niet zeiken.

[ afbeelding ]
Lijkt me geweldig om een keer met haar te feesten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_210362131
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 01:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Lijkt me geweldig om een keer met haar te feesten.
Ja, dat snap ik... >:)
pi_210362446
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2023 00:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Free Britney!

[ afbeelding ]
Wtf🤐🤐🤐🥴🥴 En wat ziet ze er weer afgeleefd en goor uit zeg 🤢🤢🤢 ik vraag me af of zij wel 2024 gaat halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')