abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210314332
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Cole & Dylan Sprouse lijken oké te zijn. Dylan heeft nu een eigen brouwerij met een vriend, is co-oprichter en eigenaar van ‘Thor’s skyr’ en speelt af en toe wat rollen en wat hij verder doet geen idee. Volgens mij vindt hij het helemaal prima zo. Creatieve vent wel en getrouwd met Barbara Palvin (model). Heeft tijdens zijn studie (video game design) ook een tijd als serveerder gewerkt, geloof ik. Om een tijdje een ‘gewoon’ leven te leiden en omdat hij zoveel video games speelde en dit hem een reden gaf om het huis uit te gaan, :+. Eigenlijk een FOK!ker dus.

Cole speelt nu in Riverdale (echt een leuk personage ook, :@ :9). Heeft archeologie gestudeerd en er ook eventjes in gewerkt. Daarnaast ook enorme interesse in fotografie en heeft best wat grote publicaties op z’n naam staan maar dat zal gedeeltelijk aan zijn achternaam te danken zijn, denk ik. Wel mooie foto’s overigens.

Ik heb ze ooit uitgebreid gegoogled, :'). Was een grote Zach & Cody fan.
Leuk dit was ook de tweeling in Full House van uncle Jessy O+ en Rebecca

Wat sneu weer voor Britney en wat een achterlijke gast weer :(
  donderdag 17 augustus 2023 @ 10:32:21 #252
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210314509
Crosspost:

quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Sam heeft toch zelf dat document getekend dat hij geen aanspraak maakt op haar vermogen bij een scheiding. Nu ze gaan scheiden, heeft hij dollartekens in zijn ogen :r
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:30 schreef Andromache het volgende:

[..]
Tja, je weet het niet, misschien is er onduidelijkheid over wie er recht heeft op het tijdens het huwelijk verdiende inkomen over het door Britney vóór hun huwelijk verdiende vermogen. Ofzo. De rechter gaat beslissen.

En bij dezen met drie mislukte huwelijken en de jongens niet mogen opvoeden kunnen we wel stellen dat Brit nie spoort. Maar ze is ook wel slachtoffer van haar achtergrond. Sneu.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 17 augustus 2023 @ 10:37:04 #253
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210314570
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh, dat heb ik dan weer niet, :D. Voor mij ziet hij eruit als de typische Arabier op Instagram (ja sorry, :@). Echt de ‘default’.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Google maar eens op ‘Arab guys on Instagram’ en kijk bij de afbeeldingen. Dan snap je wat ik bedoel.
Zo Arabisch ziet hij niet eens uit. Hij had net zo goed een Spanjaard, Italiaan of Fransman kunnen zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210314649
Wat een potje maakt ze van haar leven. Het zag er zo rooskleurig uit. Ik was fan ten tijde van Baby One More Time, Sometimes en Born to Make You Happy.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 11:22:16 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210315320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:40 schreef DrDentz het volgende:
Wat een potje maakt ze van haar leven. Het zag er zo rooskleurig uit. Ik was fan ten tijde van Baby One More Time, Sometimes en Born to Make You Happy.
Waarom maakt zij een potje van haar leven? Er kwam gewoon weer een opportunist langs die geld rook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 17 augustus 2023 @ 11:24:44 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210315367
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 09:05 schreef Momo het volgende:
Hij wil toch geld oh nee wat een verassing ;(
Partneralimentatie. Dude, ga eens lekker werken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_210315398
Britney kom maar bij mij uithuilen schatje
  Vis een optie? donderdag 17 augustus 2023 @ 11:42:10 #258
70532 loveli
N
pi_210315600
And the douchebag award goes to..
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 12:35:41 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210316298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zo Arabisch ziet hij niet eens uit. Hij had net zo goed een Spanjaard, Italiaan of Fransman kunnen zijn.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, :+. No way dat ik zou denken dat ik langs een Fransman of Spanjaard zou lopen als die gast me passeert. Italiaan zou wellicht nog kunnen, maar vind hem wel echt Arabische trekken hebben, hoor.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 augustus 2023 @ 12:37:38 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210316325
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 11:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom maakt zij een potje van haar leven? Er kwam kwamen gewoon weer een opportunist opportunisten langs die geld rook roken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210319065
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh, dat heb ik dan weer niet, :D. Voor mij ziet hij eruit als de typische Arabier op Instagram (ja sorry, :@). Echt de ‘default’.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Google maar eens op ‘Arab guys on Instagram’ en kijk bij de afbeeldingen. Dan snap je wat ik bedoel.
:D

Helemaal waar
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_210319083
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 09:05 schreef Momo het volgende:
Hij wil toch geld oh nee wat een verassing ;(
Wat iedereen allang wist. Ze is er tig keer voor gewaarschuwd, maar niet luisteren natuurlijk :N

Ik denk niet dat Britney tot een gelijkwaardige, liefdevolle relatie in staat is. Helaas.
Dit zal zich blijven herhalen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  donderdag 17 augustus 2023 @ 16:31:08 #263
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210319117
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 16:28 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wat iedereen allang wist. Ze is er tig keer voor gewaarschuwd, maar niet luisteren natuurlijk :N

Ik denk niet dat Britney tot een gelijkwaardige, liefdevolle relatie in staat is. Helaas.
Dit zal zich blijven herhalen.
Ik weet niet of dat zo enkel aan Britney zelf ligt enkel. Lijkt mij ook lastig als iedereen je ziet als Britney Spears de superster en miljonair en niet als gewoon een vrouw. Zelfs als ze voor gasten gaat die van haar leeftijd zijn.
pi_210319323
Het is wachten op een boek waarin hij de vuile was buiten hangt.
pi_210319456
Erg treurig dit, maar alles behalve onverwacht natuurlijk.

Is die Sam niet een Iraniër en geen arabier? Hoe dan ook, smakeloze actie.
pi_210319666
´Free Britney!' En zie wat er gebeurd.. :')
Haar vader was zo gek nog niet en wou haar beschermen maar dat zagen de Free Britney! gillers toch anders.
Haar familie heeft ze zelf van zich afgeduwd, het ligt nooit aan Britney zelf; de vrouw die nooit in haar volwassen leven ook maar enige verantwoordelijkheid voor haar eigen gedrag hoefde te nemen en daar ook nog mee wegkomt ook, het ultieme slachtoffer. Zelfs haar bloedeigen zonen krijgen nog de schuld van hun moeders falen.
Wat een wereld. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Bep-Vetklep op 17-08-2023 17:35:41 ]
  donderdag 17 augustus 2023 @ 17:36:50 #267
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210319812
Wat heeft ze toch met rondjes draaien.

(Het is een regelmatig terugkerend iets op haar Insta.)
pi_210320006
Kom op zeg. Zij heeft toch geen enkele kans gehad in het leven? Ja, ze is extreem welvarend en heeft materialistisch alles wat haar hartje maar begeert maar is vanaf dat ze jong is geëxploiteerd door de mensen die haar moesten beschermen. Van de Disney club tot het heden zijn er schrikbarend weinig mensen geweest die vanuit liefde in haar leven zijn geweest en is zij ook nog eens belast met psychische problematiek.

Ik voel een diepe treurnis als ik haar zie en hoop ten zeerste dat ze een leven gaat leiden waarin ze niemand behalve zichzelf op plek 1 zet. De relatie met haar kinderen zou eigenlijk een prominente positie moeten innemen maar ook zij zijn al lang en breed betrokken geraakt in de politieke, monetaire spelletjes van poppetjes in haar leven. In en in triest maar alleen een moeder die geluk voor zichzelf heeft gevonden zal de ogen van haar kinderen kunnen openen. Go for it dus.
pi_210320033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:36 schreef Eightyone het volgende:
Wat heeft ze toch met rondjes draaien.

(Het is een regelmatig terugkerend iets op haar Insta.)

Ook al zal het bij haar meer medicijnen zijn dan drugs. Of gewoon een manisch bui, kan ook.
pi_210320619
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik ken de beste man niet, maar mijn gaydar gaat wel af. :@
[ afbeelding ]
[..]
Dit ;(
Gordon Heukeroth wil wel zijn sugar daddy zijn denk ik.
Gordon valt ook op dit soort types.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 23:14:10 #271
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210324942
-was al gepost/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator/colorchick vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:19:20 #272
382129 crew  Donna
pi_210334259
Ik kwam dit artikel tegen;
https://www.eonline.com/n(...)c6nDSDDnqyAyhfNkDPOo

Als je naar beneden scrollt zie je de tijdlijn van hun relatie. Je ziet precies wanneer ze over ging van 'leuk en verzorgd' naar hoe ze er nu steeds bij loopt.
pi_210334618
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:19 schreef Donna het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen;
https://www.eonline.com/n(...)c6nDSDDnqyAyhfNkDPOo

Als je naar beneden scrollt zie je de tijdlijn van hun relatie. Je ziet precies wanneer ze over ging van 'leuk en verzorgd' naar hoe ze er nu steeds bij loopt.
Ik zie haar op die hele tijdlijn alleen maar onverzorgd uitzien
  Moderator/colorchick vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:46:56 #274
382129 crew  Donna
pi_210334652
Nou ik vind dit toch wel een stukje frisser dan hoe ze zich de laatste jaren op Insta laat zien
pi_210335007
Vanaf dat ze vrij was en toen ook blijkbaar stopte met haar voorgeschreven medicatie begon het aftakelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')