Daarnaast gebruikt Twitter de kantoorruimte nu ook als hotel voor medewerkers. Ik denk dat er in de contracten wel staat dat dat niet mag. En de sloten veranderen kan de verhuurder gewoon doen.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat werkt in San Fransisco ... als er ergens ruimte te weinig is ...
Wel als je snel rechtszaken en naheffingen wil ontvangen. Als het huidige contract nog zeg 5 jaar loopt dan werkt het ook niet als pressiemiddel omdat het huidige hoge huurniveau hanteren gunstiger is.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:30 schreef nostra het volgende:
[..]
De jure ja, in de praktijk kan het prima als pressiemiddel.
Ja en nee soms hanteren wij het ook maar dan als pressiemiddel om onderhoud af te dwingen. Dat mag volgens het contract ook niet maar je moet iets als al een maand iets cruciaals niet meer werkt.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat moet je als mkber niet proberen dan sta je binnen de kortste keren op straat door het juristen team van de vastgoedbeheerder. Het is bizar dat mensen zulk onethisch gedrag van grote bedrijven dan het wel als normaal pressie middel zien. De dubbele standaarden zijn weer zichtbaar.
Dat klopt. Datzelfde geintje flikt hij ook door de ontslagvergoedingen van het eruit gesodemiererde personeel (één maandsalaris) gewoonweg niet te betalen. Ga maar voor die "lullige" 20k bruto naar de rechter, gelijk zal je wel krijgen, ooit.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat moet je als mkber niet proberen dan sta je binnen de kortste keren op straat door het juristen team van de vastgoedbeheerder. Het is bizar dat mensen zulk onethisch gedrag van grote bedrijven dan het wel als normaal pressie middel zien. De dubbele standaarden zijn weer zichtbaar.
In de vs kent men toch class actions die gedupeerden kunnen zich daar dan toch bij aansluiten zeker met een advocatenteam met hun no cure no pay principe die zullen hier vast wel een goede zaak inzien.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt. Datzelfde geintje flikt hij ook door de ontslagvergoedingen van het eruit gesodemiererde personeel (één maandsalaris) gewoonweg niet te betalen. Ga maar voor die "lullige" 20k bruto naar de rechter, gelijk zal je wel krijgen, ooit.
Een kneus die een Thais held een pedofiel noemt doet vaker rare dingen ja.quote:
Het geeft imho vooral aan dat ze wanhopig op zoek zijn naar extra inkomsten. Geen idee of dit trouwens mag. Ik denk dat zowel Apple als de EU niet enthousiast zijn in elk geval.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:05 schreef IndoorKite het volgende:
[ twitter ]
Ik verwacht niet dat mensen die actief zijn op twitter heel privacy georienteerd zijn, maar dit is toch weer een tikje in de verkeerde richting lijkt mij.
Poeh! Goed dat Right Wing Watch hier meteen melding van maakt voor al hun volgers. Ik weet zeker dat er weer een paar zwaarlijvige en blauwharige individuen zitten te schuimbekken na het zien van deze tweet.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:25 schreef Ali_boo het volgende:
Follow the rabbit huh
[ afbeelding ]
Hier eerder in het topic kon nog worden vernomen dat het volgen van mensen hun privéjets juist voor transparantie zorgt. Waarom is dit dan ineens een stap in de verkeerde richting?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:05 schreef IndoorKite het volgende:
[ twitter ]
Ik verwacht niet dat mensen die actief zijn op twitter heel privacy georienteerd zijn, maar dit is toch weer een tikje in de verkeerde richting lijkt mij.
Waarom wilde die "held" die duikboot niet accepteren? Ongeacht of het een PR stunt zou zijn, dan vergroot je toch de kans dat je de levens red? MOcht je dat niet vinden, dan kan je ook diegene op een normale manier bedanken voor het aanbod. Rare manier om "stick his boat up his ass" dan te verkondigen.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Een kneus die een Thais held een pedofiel noemt doet vaker rare dingen ja.
Vliegtuigbewegingen zijn openbare gegevens. Jouw locatie en telefoonnummer niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier eerder in het topic kon nog worden vernomen dat het volgen van mensen hun privéjets juist voor transparantie zorgt. Waarom is dit dan ineens een stap in de verkeerde richting?
Je selectiviteit blijft hilarisch.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh! Goed dat Right Wing Watch hier meteen melding van maakt voor al hun volgers. Ik weet zeker dat er weer een paar zwaarlijvige en blauwharige individuen zitten te schuimbekken na het zien van deze tweet.
[..]
Hier eerder in het topic kon nog worden vernomen dat het volgen van mensen hun privéjets juist voor transparantie zorgt. Waarom is dit dan ineens een stap in de verkeerde richting?
quote:Op woensdag 14 december 2022 14:05 schreef IndoorKite het volgende:
[ twitter ]
Deze types geven hun volgers niet op. Dat is juist het mooie ervanquote:Op woensdag 14 december 2022 14:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ twitter ]
Niet serieus te nemen zulk volk
Casey zit nu op Mastodon.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deze types geven hun volgers niet op. Dat is juist het mooie ervan
? Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ twitter ]
Niet serieus te nemen zulk volk
quote:Op woensdag 14 december 2022 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom wilde die "held" die duikboot niet accepteren?
Hij gebruikt toch twitter als een doorgeefluik voor zijn platform. Ik snap het wel, 200k volgers. Die wil je niet opgeven.quote:
Casey Newton en Zoë Schiffer doen juist aan interessante berichtgeving rondom de overname van Twitter en de manier waarop Musk het nu bestuurt, vooral omdat ze ook contact hebben met insiders.quote:
Vandaar dat ze elk slecht gerucht wat ze horen op twitter gooien.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij gebruikt toch twitter als een doorgeefluik voor zijn platform. Ik snap het wel, 200k volgers. Die wil je niet opgeven.![]()
Het is zo hypocriet joh
Het valt wel op dat sinds de overname van Twitter alles wat ook maar enigszins links en progressief is, zich tegen Musk heeft gekeerd en min of meer de hele dag bezig is met die man in een negatief daglicht te zetten. Bijzonder toch dat tomeloze activisme aan die kant van het politieke spectrum.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:08 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Vandaar dat ze elk slecht gerucht wat ze horen op twitter gooien.
Slecht gerucht? Tot nu toe zie ik alleen maar best wel goede info.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:08 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Vandaar dat ze elk slecht gerucht wat ze horen op twitter gooien.
quote:Op woensdag 14 december 2022 15:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt wel op dat sinds de overname van Twitter alles wat ook maar enigszins links en progressief is, zich tegen Musk heeft gekeerd en min of meer de hele dag bezig is met die man in een negatief daglicht te zetten. Bijzonder toch dat tomeloze activisme aan die kant van het politieke spectrum.
Aparte opmerking.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom wilde die "held" die duikboot niet accepteren? Ongeacht of het een PR stunt zou zijn, dan vergroot je toch de kans dat je de levens red? MOcht je dat niet vinden, dan kan je ook diegene op een normale manier bedanken voor het aanbod. Rare manier om "stick his boat up his ass" dan te verkondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |