Nee joh dat durft de FEBO niet aanquote:Op maandag 12 december 2022 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht al dat ze niet echt lang honger zouden lijden
Nee natuurlijk niet want ze vieren al bijna kerst daar dus er moet wel eten komenquote:Op maandag 12 december 2022 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht al dat ze niet echt lang honger zouden lijden
Ze zong amper tot nietquote:Op maandag 12 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Mora over haar faal kerst zing opdracht
20 de man dan hebben ze nog 200 over... zat genoeg omdat de X-mas song challenge ook nog looptquote:
En ze krijgen nog geld van de kerst karaokequote:Op maandag 12 december 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
20 de man dan hebben ze nog 200 over... zat genoeg omdat de X-mas song challenge ook nog loopt
Een schreeuwbek is hetquote:Op maandag 12 december 2022 17:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die Wanda heeft ook geen balans he.. het is óf IEDEREEN moet horen wat ze zegt óf ze is aan het fluisteren (lees roddelen)
Jeff die voor Esther opkomtquote:Op maandag 12 december 2022 17:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het interessant wordt dan zien we het toch niet
Alsof ie een aanleiding zoekt om uit zijn stekker te kunnen gaanquote:
quote:Op maandag 12 december 2022 17:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof ie een aanleiding zoekt om uit zijn stekker te kunnen gaan
En die durft wat te zeggen over Bern en Sasha. Zijn relatie met Kim loopt op "rolletjes"quote:Op maandag 12 december 2022 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kim en Jeff... lekker gezellig duo
Ik vind Bern en Sasha leukquote:Op maandag 12 december 2022 17:55 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En die durft wat te zeggen over Bern en Sasha. Zijn relatie met Kim loopt op "rolletjes"
Het is ook niet fair dat een aantal altijd een half uur warm staan te douchenquote:Op maandag 12 december 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Dat lange douchen is dus weer een ding
Nee, bizar !! Ik dacht dat dat probleem een tijdje geleden opgelost was , maar niet dus.quote:Op maandag 12 december 2022 17:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook niet fair dat een aantal altijd een half uur warm staan te douchen
'Ik praat niet eens met haar, haal die chick hier weg, die is ook niet uuhhh...'quote:Op maandag 12 december 2022 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kim en Jeff... lekker gezellig duo
Dat bedoel ikquote:Op maandag 12 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ik praat niet eens met haar, haal die chick hier weg, die is ook niet uuhhh...'
Jeffrey over zijn eigen vriendin KimD dus
nee hoor, elke dag minimaal 15 min. soms wel 30 als ik mijn hoofd moet scherenquote:Op maandag 12 december 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis sta je toch ook maar hooguit vijf minuten onder de douche? Doe het daar dan ook
Dat is gewoon een ontspannen houdingquote:Op maandag 12 december 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Jeff staat/loopt ook altijd met zijn armen over elkaar
Geslotenquote:Op maandag 12 december 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ontspannen houding
Bij Jeff niet.quote:Op maandag 12 december 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ontspannen houding
En zich daarover niet wenst te verantwoorden.quote:Op maandag 12 december 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer aan het zeiken , Jeff die de groep alleen maar nog meer in de ellende heeft gestort met zijn geld uitgaven
Ja precies, want dan wordt meneer pissigquote:Op maandag 12 december 2022 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zich daarover niet wenst te verantwoorden.
Ja dat, ik heb ook het idee dat ze het allemaal maar laten gaan terwijl het toch vaak dezelfden zijn die lang staan te douchen.quote:Op maandag 12 december 2022 18:02 schreef Verida het volgende:
Als je weet dat het warme water regelmatig op is, zoals daar in die loods, is het vrij asociaal als je dan toch heel lang onder douche gaat staan.
Maar als ze weten wie het zijn, moeten ze gewoon een keer bij die douche gaan staan 's morgens en de personen erop aanspreken. of het een keer goed aankaarten in het centraal.
'kom je wat tekort dan? "quote:Op maandag 12 december 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies, want dan wordt meneer pissig
Kamer 3 voornamelijkquote:Op maandag 12 december 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat, ik heb ook het idee dat ze het allemaal maar laten gaan terwijl het toch vaak dezelfden zijn die lang staan te douchen.
K3quote:Op maandag 12 december 2022 18:02 schreef Verida het volgende:
Als je weet dat het warme water regelmatig op is, zoals daar in die loods, is het vrij asociaal als je dan toch heel lang onder douche gaat staan.
Maar als ze weten wie het zijn, moeten ze gewoon een keer bij die douche gaan staan 's morgens en de personen erop aanspreken. of het een keer goed aankaarten in het centraal.
Die 2 zeggen zelden wat. Conflict vermijdendquote:Op maandag 12 december 2022 17:55 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En die durft wat te zeggen over Bern en Sasha. Zijn relatie met Kim loopt op "rolletjes"
Als ik een dergelijke relatie hadquote:Op maandag 12 december 2022 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die 2 zeggen zelden wat. Conflict vermijdend
Dan moeten ze K3 erop aanspreken. lijkt me dan niet zo moeilijk. Er is een stopwatch en ga er dan gewoon een keer bijstaanquote:
Dat is slappe hap toch, nog geen manager gezien die ze er op aan wil spreken.quote:Op maandag 12 december 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kamer 3 voornamelijk
Daar wil Isaak nu geen bonje mee
Ze hebben het ik jeffs tijd besprokenquote:Op maandag 12 december 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is slappe hap toch, nog geen manager gezien die ze er op aan wil spreken.
Niet voldoende, want het probleem is niet verhelpen, ze laten alles maar doorsudderen.quote:Op maandag 12 december 2022 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het ik jeffs tijd besproken
Marciano, Hij stond net onder de douchequote:
Het lijkt een trend te wordenquote:Op maandag 12 december 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano, Hij stond net onder de douche
Ik ook, ik kan hem prima aanhoren en hij stond er vanmiddag wel voor iedereenquote:Op maandag 12 december 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan er nisk aan doen, in de omgang vind ik Isaac overkomen als een leuke gast
Tjaquote:Op maandag 12 december 2022 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan hem prima aanhoren en hij stond er vanmiddag wel voor iedereen
Lekker je eigen mening houden hoor, anders wordt het zo saaiquote:Op maandag 12 december 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
TjaIk vind er wel meer leuk die hier niet leuk worden gevonden
Marciano heeft het gehaald
Zoveel mensen, zoveel smakenquote:Op maandag 12 december 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ciano scoort de laatste tijd puntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op maandag 12 december 2022 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker je eigen mening houden hoor, anders wordt het zo saai
Zekerquote:
ach heeft ze eindelijk haar douche moet ze alsnog eruit zo xDquote:Op maandag 12 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Nu esther laten doen, heeft haar mond vol met tandpasta
Ik snap het niet, ze zit de hele dag op die blauwe stoel, tijd zat om te douchen zou ik denken.quote:Op maandag 12 december 2022 18:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ach heeft ze eindelijk haar douche moet ze alsnog eruit zo xD
Zie hem zitten het opgefokte kereltjequote:
Vermaak me er juist wel mee dat uitgerekend die twee bij mekaar zijn uitgekomenquote:
Hij kan prima overkomen. Maar ik herinner me al zijn sneaky moves en achterbakse acties en en en..quote:Op maandag 12 december 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan er nisk aan doen, in de omgang vind ik Isaac overkomen als een leuke gast
mag hoorquote:Op maandag 12 december 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat mij het meest verbaasd is dat iemand zo in de knoop met zijn ego zit. Het spel is nou eenmaal dat er iedere maand een manager moet worden gekozen en dat dat eenmalig is.quote:Op maandag 12 december 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een opgefokt menneke,
zit je dan met je gelakte nageltjes enorm gefrustreerd te zijn
Not mequote:Op maandag 12 december 2022 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij kan prima overkomen. Maar ik herinner me al zijn sneaky moves en achterbakse acties en en en..
dus nee, Isaac is een ultieme slang die zich goed kan verkopen. Iedereen trapt erin.
Welnee , Isaac is net zo doorzichtig als Jeffquote:Op maandag 12 december 2022 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij kan prima overkomen. Maar ik herinner me al zijn sneaky moves en achterbakse acties en en en..
dus nee, Isaac is een ultieme slang die zich goed kan verkopen. Iedereen trapt erin.
Nee johquote:Op maandag 12 december 2022 18:23 schreef Silves het volgende:
Izeik zijn motto..eten en nog eens goed eten..150 euro per dag als het toelaat..maar helaas Wendy mag tot 80 euro gaan..dan hoop ik ook kamer 3 en hetzelfde budget.. we horen het wel naar het diner.
En Jappie vraagt Jeff waarom hij zich zo druk maakt.quote:
Het wordt met de dag treurigerquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Jappie vraagt Jeff waarom hij zich zo druk maakt.
Jappie vindt dat Jeff dingen los moet laten.
Volgens mij wordt het eten van Janet en Wendy meer gewaardeerd dan dat van Kenzi en Wandaquote:Op maandag 12 december 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Hij had het vanmorgen in de kamer al over dat Wanda en kenzi veel beter waren..
Terwijl janet en wendy op de reclames letten
Bah wat gemeen..hij liep net naar wendy met we moeten opbouwen, we hebben het gedaan met 50 euro..Wendy zei wel meteen oke 100 euro dan..niet het goede bedrag gehoord denk ik,,quote:Op maandag 12 december 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Hij had het vanmorgen in de kamer al over dat Wanda en kenzi veel beter waren..
Terwijl janet en wendy op de reclames letten
en toen Jeff wegliep zei Jasper: druktemakerquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Jappie vraagt Jeff waarom hij zich zo druk maakt.
Jappie vindt dat Jeff dingen los moet laten.
Geen ideequote:Op maandag 12 december 2022 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het eten van Janet en Wendy meer gewaardeerd dan dat van Kenzi en Wanda
Heeft hij noui verschillende budgetten gegeven?
Jappie vindt het maak gezeik om nietsquote:Op maandag 12 december 2022 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en toen Jeff wegliep zei Jasper: druktemaker
Jappie doet ook bijna niksquote:Op maandag 12 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie vindt het maak gezeik om niets
Jappie laat alles inderdaad wat meer op zijn beloop, maakt zich om weinig druk.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff heeft echt een probleem.
Die staat op ontploffen
ik heb zelfs het idee dat het hem een beetje begint te irriteren..quote:Op maandag 12 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie vindt het maak gezeik om niets
Isaakquote:Op maandag 12 december 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Marciano: ik heb de hele dag nog niets gegeten
Isaac: Wen er maar vast aan
Neemt dus niet weg dat Jeff dit gezeik bewust opzoekt want behoefte heeft aan reuring en oorlogquote:Op maandag 12 december 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff heeft echt een probleem.
Die staat op ontploffen
Begrijpelijkquote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat het hem een beetje begint te irriteren..
Hoe ie daarstraks tegen zijn eigen vriendin praatte om daarna weer te knuffelen dat zouden veel vrouwen niet pikken hoorquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
Geef jef nu maar zijn wijntje en sig..
quote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
OHhhhh als de dames horen dat de boys Wendy sterk vinden en een strijder..oorlog weer.
Ik snap dat wel, zeiken om het zeikenquote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb zelfs het idee dat het hem een beetje begint te irriteren..
Dan heb je toch een probleem als je dit bewust opzoekt?quote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neemt dus niet weg dat Jeff dit gezeik bewust opzoekt want behoefte heeft aan reuring en oorlog
Voor een slimme gozer pakt ie veel dingen verkeerd aanquote:Op maandag 12 december 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heb je toch een probleem als je dit bewust opzoekt?
Ze zijn de hele dag al beziggehouden met die opdracht, hij heeft zich er mee kunnen bemoeien door iedereen op te vangen enz.
Dat zeiken zou ik nog wel aankunnen ,maar dat opgefokte en boze gescheld vind ik toch wel naar.quote:Op maandag 12 december 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zeiken om het zeiken
ik heb toch wel het gevoel dat ze hem allemaal een beetje uit de weg gaan voor zover dat kan in die loodsquote:Op maandag 12 december 2022 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zeiken zou ik nog wel aankunnen ,maar dat opgefokte en boze gescheld vind ik toch wel naar.
Normaal loop je met een grote boog om dat soort mensen heen , daar kan dat niet
Ik ook .quote:Op maandag 12 december 2022 18:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb toch wel het gevoel dat ze hem allemaal een beetje uit de weg gaan voor zover dat kan in die loods
Terwijl ie weet dat ie toch niet kan winnen en Berend zonder iets te doen er straks langer in zal zittenquote:Op maandag 12 december 2022 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff mist zijn dagelijkse flesje wijn (of 3) en sigaretjes
En de rest van de dag ligt ze in bedquote:Op maandag 12 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Mora is weer lekker bezig met Kim![]()
[ afbeelding ]
Alleen al daarom durft KimK niet weg te gaan want dan moet ze op de livestream zien dat Ciano sjanst met Wendyquote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
OHhhhh als de dames horen dat de boys Wendy sterk vinden en een strijder..oorlog weer.
Oh ja!!!! Is dat verplaatst naar morgen?quote:Op maandag 12 december 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
Niemand meer over de stemming die zou plaatst vinden na de lunch..zeker morgen bij Centraal.
Ja dat vermelde ik ook al eerder..ze kreeg een arm om haar heen en een echte felicitatie, ook leila werd geeerd door marcia..quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al daarom durft KimK niet weg te gaan want dan moet ze op de livestream zien dat Ciano sjanst met Wendy
En Ima heeft liever een vliegenstripquote:Op maandag 12 december 2022 18:42 schreef Hoempah het volgende:
Rupert heeft liever een warme paal
[ afbeelding ]
Dat punt vond ik toen ook meer dan terecht van hem.quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Irritaties die al tijden spelen, gaan steeds hoger oplopen, zoals het elke dag heel lang warm douchen van sommigen en soms ook vaker per dag. Er zijn er wat die meestal koud douchen. kan me voorstellen dat, vooral nu het koud is, lekker is ook warm te douchen. Dat er al weer tijdens de opdracht mensen het warme water aan het opmaken waren, zou ik ook woedend om worden, onsportief. ik had Djedi al lang een keer met de kop onder de koude douche geduwd. En helaas is Jeff de enige die er wat van durft te zeggen. De rest klaagt erover, maar houden de lippen stijf op elkaar. Helaas is de manier waarop Jeff dat doet, niet de juiste, maar ik denk dat netjes zeggen niet helpt.
Omroep Max streamquote:Op maandag 12 december 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Kaartende mensen op de streams is gewoon pure minachtig
Denk het..ik hoor niks meer.quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja!!!! Is dat verplaatst naar morgen?
Daar hebben de meesten niet opgeletquote:Op maandag 12 december 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand zegt .. hey... dat Zalando, dat moest toch vandaag?
missie van Isaac en Jeff gelukt, mede dankzij de FEBO/ Spelopdrachtquote:Op maandag 12 december 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
De ergste is Kim en Marcia, 2 a3 x per dag, zo ook dat tandenpoetsen zo vaak per dag..quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Irritaties die al tijden spelen, gaan steeds hoger oplopen, zoals het elke dag heel lang warm douchen van sommigen en soms ook vaker per dag. Er zijn er wat die meestal koud douchen. kan me voorstellen dat, vooral nu het koud is, lekker is ook warm te douchen. Dat er al weer tijdens de opdracht mensen het warme water aan het opmaken waren, zou ik ook woedend om worden, onsportief. ik had Djedi al lang een keer met de kop onder de koude douche geduwd. En helaas is Jeff de enige die er wat van durft te zeggen. De rest klaagt erover, maar houden de lippen stijf op elkaar. Helaas is de manier waarop Jeff dat doet, niet de juiste, maar ik denk dat netjes zeggen niet helpt.
Nee, ik begreep dat Bern gisteren nog een stelling had ingebracht en dat daar weer een discussie over was. Maar in principe zouden ze dat vandaag verder gaan besprekenquote:
Als je dan toch geld wil opmakenquote:
En het nieuwe boek komt toch naar het oud en nieuw spektakel? dus in het oude kloffie aan tafel..en 500 keer Zalando genoemd ..slimme zet die reclame.quote:Op maandag 12 december 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zouden vanmiddag na de lunch verder stemmenquote:Op maandag 12 december 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, ik begreep dat Bern gisteren nog een stelling had ingebracht en dat daar weer een discussie over was. Maar in principe zouden ze dat vandaag verder gaan bespreken
Volgens mij al eerder toch?quote:Op maandag 12 december 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
[..]
En het nieuwe boek komt toch naar het oud en nieuw spektakel? dus in het oude kloffie aan tafel..en 500 keer Zalando genoemd ..slimme zet die reclame.
Op dit tempo hebben ze de met de pasen welquote:Op maandag 12 december 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zouden vanmiddag na de lunch verder stemmen
In ieder geval over de kerstboom
En toen kwam die proef natuurlijk .quote:Op maandag 12 december 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zouden vanmiddag na de lunch verder stemmen
In ieder geval over de kerstboom
Ik zou zeggenquote:Op maandag 12 december 2022 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op dit tempo hebben ze de met de pasen wel
Ik heb iets opgevangen over nog zo lang geldig en dan krijgen we al weer een anderquote:Op maandag 12 december 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
1x per maand? dan was het boek dan nog in november gekomen?
Zoiets heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 12 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb iets opgevangen over nog zo lang geldig en dan krijgen we al weer een ander
Maar weet de datum niet meer
volgens mij staat het zelfs op de kaft : Evenementen voor de maand decemberquote:Op maandag 12 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb iets opgevangen over nog zo lang geldig en dan krijgen we al weer een ander
Alsof Erik het zelf gezegd heeftquote:Op maandag 12 december 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft veel havermout nodig, zegt Eunice , het gaat weer hard bij hem.
quote:Op maandag 12 december 2022 18:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof Erik het zelf gezegd heeft
Pfff van friet met mayo en kroket, tot pasta, en rookworst ..kerststol..overdrijven is daar ook een vak.quote:Op maandag 12 december 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Erik heeft veel havermout nodig, zegt Eunice , het gaat weer hard bij hem.
Ze klagen graagquote:Op maandag 12 december 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Pfff van friet met mayo en kroket, tot pasta, en rookworst ..kerststol..overdrijven is daar ook een vak.
Erik is al gauw bang dat hij tekort komtquote:Op maandag 12 december 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Pfff van friet met mayo en kroket, tot pasta, en rookworst ..kerststol..overdrijven is daar ook een vak.
Als hij geen Snickers krijgtquote:Op maandag 12 december 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik is al gauw bang dat hij tekort komt
Wordt weer in zijn kluisje de restjes oplikken, weet niet wat hij daar nog heeft liggen, maar gisteren lag hij weer te likken, en hij wou zijn satesaus gebruiken bij de friet..de gierige.quote:Op maandag 12 december 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik is al gauw bang dat hij tekort komt
Dat was ook maar een raar verhaal van hemquote:
Gierig iddquote:Op maandag 12 december 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Wordt weer in zijn kluisje de restjes oplikken, weet niet wat hij daar nog heeft liggen, maar gisteren lag hij weer te likken, en hij wou zijn satesaus gebruiken bij de friet..de gierige.
Ik vraag me nog steeds af of dit de juiste manier isquote:Op maandag 12 december 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft er 65
Ow Jeff met hooghouden
Dat vind Erik niet zo leuk
Jeff heeft volkomen schijt aan de oudjesquote:Op maandag 12 december 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft er 65
Ow Jeff met hooghouden
Dat vind Erik niet zo leuk
Het is soms een vrijbrief voor niet sociaal zijnquote:Op maandag 12 december 2022 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was ook maar een raar verhaal van hem![]()
Maar sowieso : bijna iedereen heeft hem bijgevoederd , en toch was het altijd een ding bij hem .
Erik is best wel gericht op zichzelf . En ik weet dat hij 'neurobijzonder' is maar ik vind hem een vervelende zeur
Erik vind zichzelf jonger dan Tianoquote:Op maandag 12 december 2022 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft volkomen schijt aan de oudjes
Hij hoeft ook nooit te delen thuis dus ja dat kent hij niet. En hij eet thuis echt super slecht,: kant en klaar maaltijden en snickers en 2 eieren per dag.quote:Op maandag 12 december 2022 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was ook maar een raar verhaal van hem![]()
Maar sowieso : bijna iedereen heeft hem bijgevoederd , en toch was het altijd een ding bij hem .
Erik is best wel gericht op zichzelf . En ik weet dat hij 'neurobijzonder' is maar ik vind hem een vervelende zeur
Eens!! Dat moet geen vrijbrief zijn. Ook Erik wist waar hij zich voor heeft opgegeven .quote:Op maandag 12 december 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is soms een vrijbrief voor niet sociaal zijn
En dat vind ik jammer
Erik zal op 29 februari geboren zijn dus dat verklaart een hoopquote:Op maandag 12 december 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik vind zichzelf jonger dan Tiano
Je doet mee aan een spel waar je alles samen moet doen. En met de kans dat er tijden zijn dat je minder te eten krijgt . Het draait niet alleen om Erik , maar jaquote:Op maandag 12 december 2022 19:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook nooit te delen thuis dus ja dat kent hij niet. En hij eet thuis echt super slecht,: kant en klaar maaltijden en snickers en 2 eieren per dag.
In de middag de helft van een kant en klare maaltijd, in de avond zei hij eet ik de andere helft..hij is in de loods strontverwend met eten..quote:Op maandag 12 december 2022 19:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook nooit te delen thuis dus ja dat kent hij niet. En hij eet thuis echt super slecht,: kant en klaar maaltijden en snickers en 2 eieren per dag.
FEBO laat hun gewoon in een bepaalde waan en daarna krijgen ze een prijs want leuk voor televisiequote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Het record is geen record
En is gewoon vrijetijdsbesteding
Ja, en wat realistischer denkenquote:Op maandag 12 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet Erik wat intensiever sporten
Kerstboom met ballen?quote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO laat hun gewoon in een bepaalde waan en daarna krijgen ze een prijs want leuk voor televisie
Erik die aan het hooghouden is lijkt op zo'n bewerkte videoquote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Erik ziet zich zo een wereld record door de neus geboord worden.
is er al eentje van eerder deze week maar vond hem zo leukquote:Op maandag 12 december 2022 19:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik die aan het hooghouden is lijkt op zo'n bewerkte video
Jaquote:Op maandag 12 december 2022 19:15 schreef Silves het volgende:
Is helemaal van slag dat Jef 65 heeft gehaald..
Dat is juist het allermooiste van alles want de wanhoop druipt er vanafquote:Op maandag 12 december 2022 19:15 schreef Silves het volgende:
Is helemaal van slag dat Jef 65 heeft gehaald..
Hij heeft het in zijn hoofd helemaal uitgedachtquote:
Ja , en zo werkt het nou eenmaal nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het in zijn hoofd helemaal uitgedacht
Dan moet het ook lukken volgens hem
Boek is gekomen op 1 decemberquote:Op maandag 12 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat denkt iedereen wel qua zijn 'eet rituelen" terwijl hij hier in de loods gezonder eet dan hij ooit zelf gedaan heeft🤪quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je doet mee aan een spel waar je alles samen moet doen. En met de kans dat er tijden zijn dat je minder te eten krijgt . Het draait niet alleen om Erik , maar ja
En nog is het niet goedquote:Op maandag 12 december 2022 19:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat denkt iedereen wel qua zijn 'eet rituelen" terwijl hij hier in de loods gezonder eet dan hij ooit zelf gedaan heeft🤪
quote:Op maandag 12 december 2022 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden die tuthola's van K3 weleens een gesprek met Erik hebben gehad want iets zegt me dat het niet zo is namelijk
Nou toevallig hoorde ik Kim daar pas overquote:Op maandag 12 december 2022 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden die tuthola's van K3 weleens een gesprek met Erik hebben gehad want iets zegt me dat het niet zo is namelijk
Dan moeten ze mega veel gourmetstellen gaan aanschaffenquote:Op maandag 12 december 2022 19:23 schreef Loveable het volgende:
Gourmetten is ook leuk toch met kerst, en dan van alles wat vlees.vis, vega lekker met groentes en salades sauzen en stokbrood erbij
Ijs als toetje met fruit en slagroom
Hoe reageerde hij hier op? Erik is niet iemand die heel enthousiast wordt van zo'n nep record. Hij riep eerder dat hij graag in zo'n boek wilde komen. Heeft ie door dat ie zelf zijn certificaatje mag printen als ie boven de 32 in 30 seconden komt en zijn eigen "Wereld Loods Record hooghouden" mag printen?quote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Erik ziet zich zo een wereld record door de neus geboord worden.
Ik vind het bestquote:Op maandag 12 december 2022 19:24 schreef Silves het volgende:
De hele maand kikkererwten..om luxe te eten met kerst..hij blijft herhalen, dus ook 80 euro voor Ruppi per dag..
4 denk ik maarquote:Op maandag 12 december 2022 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moeten ze mega veel gourmetstellen gaan aanschaffen
Heb je er 3 nodigquote:Op maandag 12 december 2022 19:25 schreef Loveable het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)AJELuIBoC1kwQAvD_BwE
Klopt.. en voor dat geld heb natuurlijk ook weer extra eten bestellenquote:
Heb zo;n voor gevoel. en omdat ie nog maar 1 x is gegaan en gisteren nul keer toch?quote:
Of beseft hij het nu pasquote:Op maandag 12 december 2022 19:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij hier op? Erik is niet iemand die heel enthousiast wordt van zo'n nep record. Hij riep eerder dat hij graag in zo'n boek wilde komen. Heeft ie door dat ie zelf zijn certificaatje mag printen als ie boven de 32 in 30 seconden komt en zijn eigen "Wereld Loods Record hooghouden" mag printen?
3x vandaag..quote:Op maandag 12 december 2022 19:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb zo;n voor gevoel. en omdat ie nog maar 1 x is gegaan en gisteren nul keer toch?
Waarom nu weer, gelukkig was ze maar kort in beeldquote:Op maandag 12 december 2022 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Fokking *Wanda Alert*![]()
Wanda is weer eens heel boos
Wil ze dat wel worden dan, hopen dat zij volgende maand dat wordt als ze zich op geeft of andere vrouw Esther of Babet/Wenquote:Op maandag 12 december 2022 19:31 schreef Silves het volgende:
Ga toch voor janet als manager !! koopziek die mannen.
Moeten ze eerst gourmet stellen kopen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:23 schreef Loveable het volgende:
Gourmetten is ook leuk toch met kerst, en dan van alles wat vlees.vis, vega lekker met groentes en salades sauzen en stokbrood erbij
Ijs als toetje met fruit en slagroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |