Tja, maar dat is toch ook ergens de magie van t2000 luisteren. Zeiken op alle shitnummers die erbij zijn gekomen, maar als puntje bij paaltje komt ben je toch wel minstens 70% van de tijd aan het genietenquote:Op maandag 12 december 2022 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Maar even kinders, dit is toch om te janken.
Oeps, wel wat dingen over het hoofd gezienquote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Goed, je krijgt je Eefje en een paar van de huidige uitvallers blijven staan. Maar weet je wat je ook krijgt? Nog meer vage lokale dialectlallers, gitaarmuziek die klinkt alsof er een ufo landt in plaats van dat er een snaar wordt aangeslagen, hardcore en hardstyle covers van Coldplay hits, nog meer bloggers, vloggers, loggers en andere oggers met 3 fans en drillrap gesponsord door Quincy Promes. Oh, en Go. Het is echt niet zo dat 2001 tot 3000 heel erg afwijkt van wat er bovenin staat.
De muzikale inflatie valt dus wel mee…quote:Op maandag 12 december 2022 18:47 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb even wat dingen weggestreept en kom tot de conclusie dat de lijst voor mij dit jaar 1.5% kutter is geworden.
En de Wrapped 100 op Spotify uiteraard, ik weet niet hoe maar die komt áltijd overeen met mijn smaak.quote:Op maandag 12 december 2022 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oeps, wel wat dingen over het hoofd gezien![]()
Ik denk dat we de Top 2000 met al z'n onvolkomenheden, misperen en (tijdelijke) hypes maar gewoon moeten koesteren. Geen lijst is perfect. En als je in december behoefte hebt aan wat anders zijn er gelukkig nog genoeg alternatieve eindejaarslijsten.
Het ergste vind ik dat een aantal unieke artiesten wordt vervangen door de volgende meuk van Coldplay, Racoon en Suzan & Freek.quote:Op maandag 12 december 2022 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De muzikale inflatie valt dus wel mee…
Een groot gemist wel dat dit anthem het niet gehaald heeft. Zou ik zo inruilen voor de andere TS nummers die in de lijst staan, m.u.v. All Too Well (10 Minute Version) (Taylor's Version) (From The Vault)quote:Op maandag 12 december 2022 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taylor Swift feat. Bon Iver - Exile
Ik bak dan wel geen mexicano's, maar wil het toch even delen:quote:Op maandag 12 december 2022 18:47 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker wat is jouw favoriete nieuwkomer en meest treurige verlater?
Ik snap de hetze rondom Racoon niet zo, beetje overexposure maar verder prima muziek.quote:Op maandag 12 december 2022 18:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat een aantal unieke artiesten wordt vervangen door de volgende meuk van Coldplay, Racoon en Suzan & Freek.
Ik begrijp je zeker, maar ik kan er niet van wakker liggen.quote:Op maandag 12 december 2022 18:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat een aantal unieke artiesten wordt vervangen door de volgende meuk van Coldplay, Racoon en Suzan & Freek.
Same. Racoon is er vorig jaar echt goed op vooruitgaan door alleen nog maar Nederlandstalig werk uit te brengen. Ik vind Oceaan (2013) nog altijd een vreselijk nummer, maar de singles van Spijt Is Iets voor Later zijn wel prima te doen. Bart is beter gaan zingen en de teksten zijn er ook een heel stuk beter op geworden. En het is inderdaad niet steeds een herhaling van zetten, elk nummer heeft wel een eigen karakter.quote:Op maandag 12 december 2022 18:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik snap de hetze rondom Racoon niet zo, beetje overexposure maar verder prima muziek.
Het hele oeuvre van Katie Melua is toch beter genietbaar dan zeker de helft van de nieuwe binnenkomers van dit jaarquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit de posts uit 2005 te lezen, het Nine Million Bicycles-jaar.![]()
Niet dat ik het erg vind, maar wat is daarmee gebeurd na jaren top 100 en vorig jaar nog plek 1006?quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef TLC het volgende:
Positief punt : geen fucking Bloasmuziek dit keer
Oh dat laatste vind ik stiekem wel jammer, ik kreeg altijd lachstuipen ervan, zo erg is het.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef TLC het volgende:
Wel alle Ali B's nog an toe zeg, waarom staat Strangers in the Night van Frank Sinatra niet in de Top 2000 ?![]()
![]()
![]()
![]()
Toch 50% correct, de leukste nieuwkomer is Niets Tussen van Froukjequote:Op maandag 12 december 2022 18:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik bak dan wel geen mexicano's, maar wil het toch even delen:
Treurigste verlater: Duncan Browne-The Wild Places
Leukste nieuwkomer: Vance Joy-Riptide
Niets, dat wil zeggen, hij zal wel niet op 1006 staan, maar wel in de lijst.quote:Op maandag 12 december 2022 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind, maar wat is daarmee gebeurd na jaren top 100 en vorig jaar nog plek 1006?
Staat er gewoon in hoor.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef TLC het volgende:
Wel alle Ali B's nog an toe zeg, waarom staat Strangers in the Night van Frank Sinatra niet in de Top 2000 ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat jij via de MuMe-Ladderspellen toch redelijk goed op de hoogte was van wat er qua recente muziek goed scoort.quote:Op maandag 12 december 2022 13:23 schreef laxus13 het volgende:
3x Froukje ook nog...
Ik heb dat gemist blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 12 december 2022 15:48 schreef Cassa95 het volgende:
Als totaaloverzicht:
De 104 lijstverlaters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 104 (her)intreders:Dit is hem @MadMasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik zou toch zeggen Pixies - Where is my Mind.quote:Op maandag 12 december 2022 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch 50% correct, de leukste nieuwkomer is Niets Tussen van Froukje
Oh bij mij geeft ie aan dat t er niet instaat ?quote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat er gewoon in hoor.
Je kan dus blijven blaosen.
Het is ook blaosmuziek, niet bloasmuziek!!!quote:Op maandag 12 december 2022 19:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh bij mij geeft ie aan dat t er niet instaat ?
Wat mij betreft geldt dat laatste ook voor Racoon. Best leuk, mag ook best in de top 2000, maar het hoeft er van mij echt geen 12 keer in.quote:Op maandag 12 december 2022 18:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik snap de hetze rondom Racoon niet zo, beetje overexposure maar verder prima muziek.
Suus en Freek en post-2011 Coldplay daarentegen is dertien in een dozijn kabbelmeuk waarbij alles hetzelfde klinkt.
Probeer het blazen met ao in plaats van met oaquote:Op maandag 12 december 2022 19:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh bij mij geeft ie aan dat t er niet instaat ?
Ik dacht dat het blaasmeziek was!quote:Op maandag 12 december 2022 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook blaosmuziek, niet bloasmuziek!!!
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/ge-reinders/blaosmuziek
Ga je ook naar Goldband in de Afas volgend jaar?quote:Op maandag 12 december 2022 19:17 schreef Gretzl het volgende:
11 binnenkomers waar ik een gat van in de lucht spring
(en hoop live mee te kunnen pakken)
505
Adem Je In
Bon Gepakt
Cardigan
Ik Wil Dansen
Jesus of Suburbia
Niets Tussen
Noodgeval
Red Right Hand
Welcome to the Black Parade
Where Is My Mind
Willow
Dit rijtje is helaas in andere jaren wel eens een stuk langer geweest
ah snotnondenjuquote:Op maandag 12 december 2022 19:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Probeer het blazen met ao in plaats van met oa
Al jaren...quote:Op maandag 12 december 2022 19:19 schreef cafca het volgende:
Waar komen die 2 nummers van Hazes ineens vandaan? Is die dood ofzo?
Misschien vanwege de musical?quote:Op maandag 12 december 2022 19:19 schreef cafca het volgende:
Cafeetje weer open, dan denkt iedereen aan Hazes.quote:Op maandag 12 december 2022 19:19 schreef cafca het volgende:
Met geld maak je geld, met noteringen maak je noteringen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:19 schreef cafca het volgende:
Even snel doorgenomen, maar de nieuwe binnenkomers staan naar mijn mening in schril contrast met de verdwijners.quote:
Hier staat werkelijk niets tussen waar ik warm van word…quote:Op maandag 12 december 2022 19:17 schreef Gretzl het volgende:
11 binnenkomers waar ik een gat van in de lucht spring
(en hoop live mee te kunnen pakken)
505
Adem Je In
Bon Gepakt
Cardigan
Ik Wil Dansen
Jesus of Suburbia
Niets Tussen
Noodgeval
Red Right Hand
Welcome to the Black Parade
Where Is My Mind
Willow
Dit rijtje is helaas in andere jaren wel eens een stuk langer geweest
Gideon van Meijeren heeft ook op het nummer gestemd, hij noemde het een instrumentaal onderzoek.quote:Op maandag 12 december 2022 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat het blaasmeziek was!
Weer op het verkeerde liedje gestemd!
Hier zitten echt toppers bij die eruit gaan. Pijnlijkquote:Op maandag 12 december 2022 17:35 schreef Cassa95 het volgende:
Artiesten erbij (25):
Amanda Marshall, Calvin Harris, Waylon, BTS, Dean Lewis, De Hûnekop ft. Oele Plop, Donnie & Rene Froger, Flemming, Froukje, Glass Animals, Goldband, Irene Cara, Jerry Lee Lewis, Jewel, John Travolta, Olivia Newton-John, Kenny Rogers, My Chemical Romance, Olivia Rodrigo, Rondé, S10, Sam Fender, Shakira, Son Mieux, Vance Joy
Artiesten eraf (37):
Al Green, Douwe Bob, Ava Max, Birdy, Blind Melon, Calum Scott, Cher, Drukwerk, Duncan Browne, Emma Heesters & Rolf Sanchez, Fink, Frank Zappa, Gregory Porter, James Brown, Jason Mraz, Jeroen van Koningsbrugge, Joe Buck, Julien Clerc, Kid Rock, Master KG ft. Nomcebo, Miles Davis, Miley Cyrus, Mink Deville, Panic! At The Disco, Percy Sledge, Rare Earth, Raymond Van Het Groenewoud, MIkky Ekko, Rufus & Chaka Khan, Ryan Paris, Santa Esmeralda, Rob Thomas, Shirley Bassey, Slade, Snap!, Tones And I, Ugly Kid Joe
Cranberries was nieuw op de keuzelijstquote:Op maandag 12 december 2022 19:27 schreef Tussle266 het volgende:
Die Kenny en die Cranberries zijn toch wel met afstand de vreemdste toevoegingen. Zouden er echt zoveel mensen bewust Kenny Rogers in de zoekbalk typen? Met 10.000 platen kan die namelijk nooit vaak genoeg ‘toevallig’ voorbijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |