Aantal zieners wel in dat topic! En wat bijzondere takes over de muziek uit de 80squote:Op maandag 12 december 2022 21:23 schreef Cee het volgende:
Enkele prachtige quotes uit 2001:
[..]
[..]
Death of the author en alles. Ondanks dat Michael Jackson vermoedelijk hele nare shit gedaan heeft blijf ik z'n muziek ook gewoon draaien. Daar is de muziek gewoon te goed voor.quote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel mensen verwachtten dat ye dit jaar ook al in de Top 2000 gecanceld zou worden, maar niets blijkt minder waar![]()
Over het algemeen probeer ik zelf de kwaliteit van het kunstwerk zoveel mogelijk van de persoon/maker te scheiden. Kanye is een ontiegelijke l*l met een absurd gedachtegoed, maar hij heeft wel voortreffelijke muziek gemaakt.
Zou mooi zijn als Runaway ooit nog eens een serieuze kans maakt op een notering.
En dat het bijna Warren Zevons Werewolves of London is. Bijna.quote:Op maandag 12 december 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook meteen het enige wat jammer is aan het uitvallen van dat lied.
Nou ja, het heeft nog wel tot diep in de jaren ‘00 geduurd voordat sommigen toegaven dat er na 1989 ook nog wel aardige muziek geproduceerd is, dus dan krijg je ook een tegenreactie.quote:Op maandag 12 december 2022 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aantal zieners wel in dat topic! En wat bijzondere takes over de muziek uit de 80s
Die laatste 4 minuten vind ik te langdradig, eerste 5 zijn fantastischquote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel mensen verwachtten dat ye dit jaar ook al in de Top 2000 gecanceld zou worden, maar niets blijkt minder waar![]()
Over het algemeen probeer ik zelf de kwaliteit van het kunstwerk zoveel mogelijk van de persoon/maker te scheiden. Kanye is een ontiegelijke l*l met een absurd gedachtegoed, maar hij heeft wel voortreffelijke muziek gemaakt.
Zou mooi zijn als Runaway ooit nog eens een serieuze kans maakt op een notering.
Dan kies ik voor Pneuma,....quote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ook hier: 46 stemmen totaal.
10 Schism
8 Pneuma
7 Sober
3 Stinkfist
3 Aenima
Nog 11 nummers met 1x of 2x
Tsja, ze hebben wel meer mooie platen maar dit is wel met afstand de bekendste. Mijn persoonlijke favoriet is This Is How I Disappear, maar daar ga ik met alle respect geen stem aan verspillen.quote:Op maandag 12 december 2022 21:30 schreef Cassa95 het volgende:
Ter vergelijking met Tool.
My Chemical Romance, na toevoeging van WTTBP op de keuzelijst:
Stemmen uit de selectie van 3000 lijstjes:
28x WTTBP
niks
nada
Als wij dat volgend jaar nou eens doen. Gewoon allemaal op Schism. Dat zijn toch al 46 stemmen.quote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ook hier: 46 stemmen totaal.
10 Schism
8 Pneuma
7 Sober
3 Stinkfist
3 Aenima
Nog 11 nummers met 1x of 2x
Leuk om terug te lezen dat topicquote:Op maandag 12 december 2022 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Te weinig echt een Radio 2 band vrees ik. Snob 2000 halen ze vast met een paar nummers. Als Soms Is Het Te Laat in de keuzelijst had gestaan, had ik er wel op gestemd.quote:Op maandag 12 december 2022 22:05 schreef Gretzl het volgende:
Zo jammer trouwens dat Wies niet gehaald heeft dit jaar, ondanks 1-2 keuzelijstopties. Wat jij @:scorpion_17?
Waar is de tijd dat ze gewoon nog Destiny Hope heetten gebleven he?quote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Wies, Stien, Eefje, Meau, alsof je de boerinnenkalender van stal hebt gehaald...
Vergeet Froukje nietquote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Wies, Stien, Eefje, Meau, alsof je de boerinnenkalender van stal hebt gehaald...
WIES heeft nog wel even te gaan voor ze mainstream kunnen worden, maar ik snap je enthousiasme.quote:Op maandag 12 december 2022 22:05 schreef Gretzl het volgende:
Zo jammer trouwens dat Wies niet gehaald heeft dit jaar, ondanks 1-2 keuzelijstopties. Wat jij @:scorpion_17?
Heb je hier een voorbeeld van? Vraag van een vriend.quote:Op maandag 12 december 2022 17:34 schreef Tussle266 het volgende:
gitaarmuziek die klinkt alsof er een ufo landt in plaats van dat er een snaar wordt aangeslagen
En Suzan en Freek! Oh wacht.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aantal zieners wel in dat topic! En wat bijzondere takes over de muziek uit de 80s
Dit was wel echt een goede inschatting van TS. Het werden Black en Nothing Else Matters maar dat zijn nu vaste top 10 klanten.quote:Precies! Let maar op; over 10/15 jaar is de doelgroep wat meer de jaren 90 liefhebbers en dan staat November rain en Nothing else matters enzo in de top 5.
En November Rain zit meestal ook maar ongeveer een uurtje voor de top 10, uitstekend gezien inderdaadquote:Op maandag 12 december 2022 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dit was wel echt een goede inschatting van TS. Het werden Black en Nothing Else Matters maar dat zijn nu vaste top 10 klanten.
Weer niet dit jaarquote:Op maandag 12 december 2022 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
@:Olga is het met je eens, denk ik
Heb even gecheckt, maar die stond in 2001 ook al 18e en 2 jaar later 6e (nog steeds de hoogste positie)quote:Op maandag 12 december 2022 22:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En November Rain zit meestal ook maar ongeveer een uurtje voor de top 10, uitstekend gezien inderdaad
Leuk om te lezen wel, in totaal maar 43 posts (ook nog 48 in het andere topic dat de lijst aankondigde).quote:Op maandag 12 december 2022 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Noem eens een paar hedendaagse zangeressen die je (wel) goed vindt?quote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Wies, Stien, Eefje, Meau, Froukje, alsof je de boerinnenkalender van stal hebt gehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |