GADVERDAMME!quote:Op maandag 12 december 2022 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nooit meer Sippin' whiskey out the butt-hole-gebbetje
Ik heb niet het idee dat de auteur serieus achter deze stelling staat, zal wel een column met een kwinkslag zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 20:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Een stemplicht voor de Top 2000 lijkt me een volslagen waardeloos idee, dan krijg je weliswaar alle snobs mee maar ook alle mensen die niet per sé iets met muziek hebben. Dan zou de lijst nog meer basic worden dan dat ie nu al is
Geen fan van whiskey?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zonde. Stond dit jaar toch wel weer in de keuzelijst?quote:
Yep.quote:Op maandag 12 december 2022 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde. Stond dit jaar toch wel weer in de keuzelijst?
Een typisch geval van verspreide stemmen wss. Uit de 3000 verzamelde stemlijstjes: 12x Northern Sky, 8x Day Is Done, 5x Riverman, 4x Pink Moon + meerdere enkele vrije keuzes.quote:Op maandag 12 december 2022 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde. Stond dit jaar toch wel weer in de keuzelijst?
quote:Op maandag 12 december 2022 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn lijstje ook even tegen het licht gehouden. Heb niet alles in detail gecheckt maar volgens mij is dit het wel ongeveer.Als alle Tool stemmers nou eens één nummer kiezen om op te stemmen halen ze ook een keer de top 2000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
En dan zou ik er 1 kiezen uit de door R2 erkende nummersquote:Op maandag 12 december 2022 21:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als alle Tool stemmers nou eens één nummer kiezen om op te stemmen halen ze ook een keer de top 2000.
Veel mensen verwachtten dat ye dit jaar ook al in de Top 2000 gecanceld zou worden, maar niets blijkt minder waarquote:Op maandag 12 december 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
1374 Jay-Z & Kanye West Niggas in Paris
Ook hier: 46 stemmen totaal.quote:Op maandag 12 december 2022 21:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als alle Tool stemmers nou eens één nummer kiezen om op te stemmen halen ze ook een keer de top 2000.
Tja, ik had net op dat andere nummer gestemd.quote:Op maandag 12 december 2022 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan zou ik er 1 kiezen uit de door R2 erkende nummers
https://www.nporadio2.nl/(...)38-9874ac61b9f7/tool
Een film/docu zou nog kunnen helpen, maar dan moet het wel een laaiend commercieel succes worden.quote:Op maandag 12 december 2022 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep.
Maar als die oproep van een dj vorig jaar (of was het twee jaar terug) al niet hielp dan weet ik het ook niet meer.
Morrissey is ook al jaren van het padje af, maar ik draai er geen seconde minder Smiths om.quote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel mensen verwachtten dat ye dit jaar ook al in de Top 2000 gecanceld zou worden, maar niets blijkt minder waar![]()
Over het algemeen probeer ik zelf de kwaliteit van het kunstwerk zoveel mogelijk van de persoon/maker te scheiden. Kanye is een ontiegelijke l*l met een absurd gedachtegoed, maar hij heeft wel voortreffelijke muziek gemaakt.
Zou mooi zijn als Runaway ooit nog eens een serieuze kans maakt op een notering.
Nee. Ben toevallig nu topic 5 aan het toevoegen. Maar ik verwacht de eindlijst niet eerder dan dit weekend of volgende week.quote:Op maandag 12 december 2022 21:21 schreef hhh38 het volgende:
Is de Top 2000 van FOK! al klaar?
@:peaceman
quote:bah , stomme klotetop 2000 , die radio 538 vorig jaar had was veel beter daarin had elke nummer tenminste kans om in te komen. In die van radio 2 staan alleen maar nummers die minstens 15 jaar ofzo oud zijn.
quote:Pearl jam en Nirvana moeten ook maar bewijzen dat men het over tien jaar nog steeds leuk vindt. Ik hoor er nu al niet meer zo heel veel over, en betwijfel of, met uitzondering misschien van "Smells like teen spirit" en "Alive", deze bands zullen overleven. Voor Alanis geldt eigenlijk hetzelfde verhaal.
Overpass Graffiti vind ik wel een goede popsong, Shivers is echt doremifasol daarentegenquote:Op maandag 12 december 2022 18:18 schreef Gretzl het volgende:
Doodzonde wel dat een vroege folky single van Ed Sheeran als Lego House de lijst dit jaar moet verlaten,
terwijl zijn (imo veel minder memorabele) latere singles als Overpass Graffiti en Shivers ervoor in de plaats komen.
@Olga is het met je eens, denk ikquote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Gretzl het volgende:
Zou mooi zijn als Runaway ooit nog eens een serieuze kans maakt op een notering.
quote:Op maandag 12 december 2022 21:13 schreef Cassa95 het volgende:
Ee
[..]
Een typisch geval van verspreide stemmen wss. Uit de 3000 verzamelde stemlijstjes: 12x Northern Sky, 8x Day Is Done, 5x Riverman, 4x Pink Moon + meerdere enkele vrije keuzes.
Yep. Erg jammer.quote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ook hier: 46 stemmen totaal.
10 Schism
8 Pneuma
7 Sober
3 Stinkfist
3 Aenima
Nog 11 nummers met 1x of 2x
Dat is ook meteen het enige wat jammer is aan het uitvallen van dat lied.quote:Op maandag 12 december 2022 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nooit meer Sippin' whiskey out the butt-hole-gebbetje
Try a Little Tenderness ligt er intussen wel uit. Is er toch iets van Ye (een nummer met een door hem gebruikte sample dus) gecanceld.quote:Op maandag 12 december 2022 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel mensen verwachtten dat ye dit jaar ook al in de Top 2000 gecanceld zou worden, maar niets blijkt minder waar![]()
Over het algemeen probeer ik zelf de kwaliteit van het kunstwerk zoveel mogelijk van de persoon/maker te scheiden. Kanye is een ontiegelijke l*l met een absurd gedachtegoed, maar hij heeft wel voortreffelijke muziek gemaakt.
Die quote over Pearl Jam en Nirvanaquote:Op maandag 12 december 2022 21:23 schreef Cee het volgende:
Enkele prachtige quotes uit 2001:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |