quote:Op maandag 12 december 2022 14:56 schreef puzziepie het volgende:
Altijd fijn die oppeppende stem van marciano
Van binnen vloekt ie als ie het Eunice, Bern en Mirthe ziet halen en vervolgens ook nog zelf moetquote:Op maandag 12 december 2022 14:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor Jeff op de achtergrond al bezig over zijn prestatie die hij niet gaat halen.
Nopequote:Op maandag 12 december 2022 14:58 schreef lojanda het volgende:
Nou Isaac gaat het niet redden zo te zien.
Te veel vlees aan de paal, moet die allemaal dragenquote:Op maandag 12 december 2022 14:58 schreef lojanda het volgende:
Nou Isaac gaat het niet redden zo te zien.
Ik vind het top dat die haantjes het niet halenquote:Op maandag 12 december 2022 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van binnen vloekt ie als ie het Eunice, Bern en Mirthe ziet halen en vervolgens ook nog zelf moet
2 minuten zal wel gaan maar dan houdt het op voor hem.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Te veel vlees aan de paal, moet die allemaal dragen
Compenseren hequote:Op maandag 12 december 2022 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat ie juist een toontje lager zou gaan schreeuwen nu, maar lijkt alleen maar harder te roeptoeteren!
Nu zelf gevoeld hoe zwaar het is.quote:Op maandag 12 december 2022 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat ie juist een toontje lager zou gaan schreeuwen nu, maar lijkt alleen maar harder te roeptoeteren!
Ja dat blijkt.. Ik mute maar want dit is niet te doenquote:
quote:Op maandag 12 december 2022 15:01 schreef spapaars het volgende:
Kom op Jeff, ga voor die extra tabak en wijn.
Jeff had werkelijk alle moeite met überhaupt die twee minutenquote:Op maandag 12 december 2022 14:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het top dat die haantjes het niet halen
Nou en?quote:Op maandag 12 december 2022 15:02 schreef lojanda het volgende:
Omg wat een opgever.. meteen met twee minuten naar beneden glijden.
Dat jaquote:Op maandag 12 december 2022 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Whaaaaa maar 2 minuten wat een loser die Jeffrey met zijn grote bek altijd
Daardoor zakt hij juist na net twee minuten al naar beneden.quote:Op maandag 12 december 2022 15:01 schreef spapaars het volgende:
Kom op Jeff, ga voor die extra tabak en wijn.
20 euro noem ik geen fail.quote:Op maandag 12 december 2022 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Whaaaaa maar 2 minuten wat een loser die Jeffrey met zijn grote bek altijd
Van Jeff had ik niet anders verwacht dan max 2 minquote:Op maandag 12 december 2022 15:03 schreef mootie het volgende:
Net bij Isaac was het een faal, en de 2 minuten van Jeff, geen commentaar
quote:Op maandag 12 december 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is van andere orde. Die zou het wel even doen.
Krijg je met dat gepaf en gezuip.quote:Op maandag 12 december 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff had werkelijk alle moeite met überhaupt die twee minuten
Tsja, meestal ben ik de ontvangende partij en niemand die daar om maalt.quote:Op maandag 12 december 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo fijn dat je hier je eigen mening mag hebben, en niemand je erop aanvalt.
Als je altijd over alles en iedereen iets te zeggen hebt en ook altijd commentaar geeft over dat ze niks doen en kunnen en weet ik wat allemaal.. is dit een grote faal.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 15:06 schreef Harry het volgende:
Een crackhoer die beter is dan Jeffrey !!!!
Wat is eigenlijk wel een goede opdracht geweest voor hem? Waar hij dan boven gemiddeld scoorde.. volgens mij heeft hij veel opdrachten niet gehaald en die hij wel haalde was ook maar net op het nippertje.quote:Op maandag 12 december 2022 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zei vanaf het begin dat dit niet z'n opdracht was. Dus netjes z'n taak gedaan. Isaac heeft iedereen precies uitgelegd hoe het moet .. sja.... wel z'n taak gedaan. Niks extra's.
Al twee keer zo lang terwijl ze behoorlijk wat kilo's meesleeptquote:Op maandag 12 december 2022 15:06 schreef Harry het volgende:
Een crackhoer die beter is dan Jeffrey !!!!
Dat klopt denk ik, hij zegt zelf altijd dat hij alles kan, maar nergens goed in is.quote:Op maandag 12 december 2022 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk wel een goede opdracht geweest voor hem? Waar hij dan boven gemiddeld scoorde.. volgens mij heeft hij veel opdrachten niet gehaald en die hij wel haalde was ook maar net op het nippertje.
als het geld oplevert, hoe kan het dan een faal zijn? soms begrijp ik het commentaar hier echt nietquote:Op maandag 12 december 2022 15:03 schreef mootie het volgende:
Net bij Isaac was het een faal, en de 2 minuten van Jeff, geen commentaar
En Kim K graagquote:Op maandag 12 december 2022 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Shot op Wanda als Wendy het haalt, Febo!
Ik weet niet hoe het precies werkt, maar vrouwen zijn altijd beter in dit soort proeven.quote:Op maandag 12 december 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al twee keer zo lang terwijl ze behoorlijk wat kilo's meesleept
Straks wordt het pas leuk zoals omgekeerd bij Idols met al die audities toenquote:Op maandag 12 december 2022 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Shot op Wanda als Wendy het haalt, Febo!
Ik gun het met name Wanda.quote:Op maandag 12 december 2022 15:09 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo dat Wendy het haalt, dat gun ik haar echt
Ik ga hier volledig buiten mijn kennisgebied, maar wellicht door andere stand bekken kunnen ze beter klemmen?quote:Op maandag 12 december 2022 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies werkt, maar vrouwen zijn altijd beter in dit soort proeven.
Niet, pure krachtquote:Op maandag 12 december 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga hier volledig buiten mijn kennisgebied, maar wellicht door andere stand bekken kunnen ze beter klemmen?
Ja omdat Wendyquote:Op maandag 12 december 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk je dat Wanda er mee zit als Wendy 50 euro binnenharkt?
Ja dat gezicht wil ik dan graag vol in beeld zienquote:
Lang blijven hangen met oefenen is niet verstandig, ze hebben gewoon het beste grip gezocht.quote:Op maandag 12 december 2022 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie kon ook geen moer tijdens oefenen..mekkeren en piepen..![]()
[ afbeelding ]
Ik snap hun strategie wel inmiddels..quote:Op maandag 12 december 2022 15:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lang blijven hangen met oefenen is niet verstandig, ze hebben gewoon het beste grip gezocht.
Topshowquote:Op maandag 12 december 2022 15:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Mexx die Wendy haat..kijk haar stil zitten.
Die zit bij mij onder een wazige vlekquote:Op maandag 12 december 2022 15:15 schreef Hoempah het volgende:
[..]
ging eigenlijk om wanda op de achtergrond
En toen zakte de concentratie weg...Isaak houd je domme muil dan..quote:Op maandag 12 december 2022 15:19 schreef Ireth het volgende:
"We gaan over een koe in de wei praten!"
10min is ook echt knapquote:Op maandag 12 december 2022 15:21 schreef lojanda het volgende:
Al die mensen halen tien minuten ik ben blij als 1 minuut haal zegt Babette.
10 euro eraf tussen 1 en 2 minutenquote:Op maandag 12 december 2022 15:23 schreef R0T29 het volgende:
Ik ben het inmiddels al weer kwijt...gaat er nu 20 af of is dat alleen als je korter dan 1 minuut haalt?
Onzin ,quote:Op maandag 12 december 2022 15:23 schreef spapaars het volgende:
Babs kan werkelijk niets, faalt met elke opdracht.
alleen als je korter dan een minuut hangtquote:Op maandag 12 december 2022 15:23 schreef R0T29 het volgende:
Ik ben het inmiddels al weer kwijt...gaat er nu 20 af of is dat alleen als je korter dan 1 minuut haalt?
Gewoon broek uit en dan die zuignap tegen de paal.quote:Op maandag 12 december 2022 15:24 schreef woxxel het volgende:
ze had ook al dr kleren aan en bleef niet plakken
ow ik dacht niksquote:Op maandag 12 december 2022 15:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
10 euro eraf tussen 1 en 2 minuten
Dat het niet lang volhoudt ok maar 1 min moet sowieso toch we lukkenquote:
ik zou een zoe zijnquote:Op maandag 12 december 2022 15:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat het niet lang volhoudt ok maar 1 min moet sowieso toch we lukken
Zal je zien dat ze twintig seconden haalt zei ik nog maar het werden er dus welgeteld tweequote:
Zij doet echt net of ze z’n vrouw isquote:Op maandag 12 december 2022 15:29 schreef R0T29 het volgende:
Esther: Hou het gewoon op 2 minuten voor je schouder
Dom wijf. (ik heb echt de pest aan haarquote:Op maandag 12 december 2022 15:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij doet echt net of ze z’n vrouw is
ik denk dat kimk wel wilquote:
quote:Op maandag 12 december 2022 15:31 schreef Ireth het volgende:
Zegt Esther nu "laat maar los hoor, tis goed zo!!"
Laat die man met rust!
Ik denk nu een halve loodsquote:
Ja maar het is 'haar' mannetjequote:Op maandag 12 december 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk nu een halve loods
Wie zegt nu laat los
Hij heeft er goed voor geoefend de afgelopen maandenquote:Op maandag 12 december 2022 15:33 schreef R0T29 het volgende:
Zitten is wel echt JW zijn ding. Of het nou op een blauwe stoel is, of in zithouding aan een paal
Die is oud en wijs genoeg zou je denkenquote:
50 euroquote:Op maandag 12 december 2022 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
Wat gebeurt er als ze 10 minuten halen dan?
Geldquote:Op maandag 12 december 2022 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
iets voo KimK misschien?quote:Op maandag 12 december 2022 15:33 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze Isaac niet voor elke pee-erretje een tik tegen zijn harsens geven?
Gratis geldquote:Op maandag 12 december 2022 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
Extra bami en kipquote:Op maandag 12 december 2022 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
hij is 62 dacht ik en Janet 65?quote:Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef lojanda het volgende:
Zou mooi zijn als hij het haalt. De oudste speler uit de loods
Die doet niets liever, kan ze weer aan hem zitten..quote:Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef Hoempah het volgende:
Esther ziet de bui al hangen want die kan straks weer masseren.
Dacht dat hij de oudste was.. nou ja nog heel knap gedaanquote:
Met zijn voetenquote:
Slijmbeurs o steking in de schouderquote:Op maandag 12 december 2022 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
JW had toch nekklachten.. die heeft 'ie hier blijkbaar niet nodig
Willempie mag een wippie maken hi ha ho! Willempie mag een wippie maken hi ha ho!quote:
JW 63 en Janet 66quote:Op maandag 12 december 2022 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dacht dat hij de oudste was.. nou ja nog heel knap gedaan
Dan zit hij helemaal aan Esther vastquote:Op maandag 12 december 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW mag een wippie maken hi ha ho! JW mag een wippie maken hi ha ho!
Ik denk niet met Esther danquote:Op maandag 12 december 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel een doorzetter.quote:Op maandag 12 december 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slijmbeurs o steking in de schouder
Poes voor Jan Willem, we willen poes voor Jan Willemquote:Op maandag 12 december 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij is de oudste.quote:Op maandag 12 december 2022 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dacht dat hij de oudste was.. nou ja nog heel knap gedaan
Oh dat zou mooi zijnquote:Op maandag 12 december 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
Als hier geen vrijstellingen aan vastzitten dan slaat dit helemaal nergens op met die acht minuten extra zomaar uit het niets
Dan gaat hij liever voor Eunice.. die vindt hij volgens mij best leuk.quote:Op maandag 12 december 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zit hij helemaal aan Esther vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |