We só agree. Geen woorden aan vuil maken. Niet over in discussie gaan (anders dan over de vraag wanneer je je ¤ 400 uiterlijk terug wilt hebben).quote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Een bon of interne reparatie order kost me 5 minuten om te maken ....
TS moet geen bonnen vragen van zooi die niet uit maakt. TS moet vragen waarom ze menen dat TS moet betalen.
Een rechter kan het vragen van een bonnetje zelfs zien als toegeven dat je de schade hebt veroorzaakt, waarom zou je dat pad in willen?
Er was geen schade. TS heeft niet roekeloos gehandeld. Werkgever mag niet zomaar zonder toestemming van TS loon inhouden.
Appeltje eitje bij de rechtbank.
Als ik zo naar die foto kijkt lijkt het of die aan het bureau vastgeschroefd zat/was. Voor mij een vage foto. Ik zou zoals anderen reeds melden niets vragen loonvordering en door zetten daarvan. Of de naam van deze werkgever flink rondstrooien kijken wat de reacties dan zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:43 schreef Santello het volgende:
Kijk eens in de metadata van de foto. Misschien valt te achterhalen dat het om een oude foto gaat.
quote:Op maandag 12 december 2022 14:40 schreef PS. het volgende:
Ik krijg nu dus net antwoord:
[ afbeelding ]
[..]
Name and shamequote:Op vrijdag 16 december 2022 10:51 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijkt lijkt het of die aan het bureau vastgeschroefd zat/was. Voor mij een vage foto. Ik zou zoals anderen reeds melden niets vragen loonvordering en door zetten daarvan. Of de naam van deze werkgever flink rondstrooien kijken wat de reacties dan zijn.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:51 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijkt lijkt het of die aan het bureau vastgeschroefd zat/was. Voor mij een vage foto. Ik zou zoals anderen reeds melden niets vragen loonvordering en door zetten daarvan. Of de naam van deze werkgever flink rondstrooien kijken wat de reacties dan zijn.
En dan een aanklacht van smaad aan je broek krijgen. Slecht idee.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
Even een idee dat je sowieso kunt toepassen, ongeacht uitkomst. Je kunt brieven sturen met bevroren drollen. Als het dan aankomt, ruiken ze pure kak.
Nee helemaal niks meer gehoord na het versturen van de loonvordering.quote:
Nah, dat is de binnenkant van het afgebroken scharnier.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:51 schreef Pensioengenieter het volgende:
[..]
En????? Al nieuws?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee helemaal niks meer gehoord na het versturen van de loonvordering.
In principe hebben ze tot dinsdag om te reageren, maar in het weekend verwacht ik niks. Dus ben benieuwd.
En en en?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee helemaal niks meer gehoord na het versturen van de loonvordering.
In principe hebben ze tot dinsdag om te reageren, maar in het weekend verwacht ik niks. Dus ben benieuwd.
Je moet veel agressiever worden, die gasten opbellen en de discussie aangaan. Ze hebben van je gestolen, waarom zo passief ?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:03 schreef PS. het volgende:
Nope, niks laten horen, en niks ontvangen. Dus ga bezig met verdere stappen.
Uit deze foto kan ik onmogelijk herleiden dat dit de laptop is die jij gebruikt hebt.quote:Op maandag 12 december 2022 14:40 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad. Als TS niet reageert, zetten ze zelf ook geen stappen en ik kan me best voorstellen dat het loon hoger is dan de kost om dat scharniertje te herstellen.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:37 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je moet veel agressiever worden, die gasten opbellen en de discussie aangaan. Ze hebben van je gestolen, waarom zo passief ?
quote:Op maandag 12 december 2022 14:40 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De loonvordering, neem even aan dat TS deze correct heeft gedaan, loopt gewoon door incl. rente nu ...quote:Op woensdag 21 december 2022 14:20 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Inderdaad. Als TS niet reageert, zetten ze zelf ook geen stappen en ik kan me best voorstellen dat het loon hoger is dan de kost om dat scharniertje te herstellen.
Je ex-werkgever hoopt er op dat je niets meer laat horen
Ja dat was ook wel het plan, en dan ook aangetekend. Maar de wettelijke rente is maar 2% per jaar geloof ik? Dat zou dan neerkomen op zo'n 50 cent.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:03 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
De loonvordering, neem even aan dat TS deze correct heeft gedaan, loopt gewoon door incl. rente nu ...
Zou na een goeie week of 2 es een reminder sturen, met het nieuwe bedrag, en de boodschap binnen 3 dgn reactie of anders rechter oid.
Hoogtequote:Op woensdag 21 december 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel het plan, en dan ook aangetekend. Maar de wettelijke rente is maar 2% per jaar geloof ik? Dat zou dan neerkomen op zo'n 50 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |