quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen tot mijn vakantie
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 3 werkdagen tot mijn vakantie
Idem!quote:
3, 4 of 5, geen idee nogquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen tot mijn vakantie
Van mijn schoonmoeder nog beterquote:
Ik schuif graag eens aan als ze kookt hoor.quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van mijn schoonmoeder nog beter![]()
Maar nice! Wat had je?
Godver, honger nuquote:Op zondag 18 december 2022 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schuif graag eens aan als ze kookt hoor.
Ik had (pittige) nasi Rames met sajoer sambal goreng buncis, kentang blado en daging blado.
Tussen onze ooit nog te plannen kostuum-date en -whisky-en-sigaren-date doen we gewoon een indisch-eten-date.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen onze ooit nog te plannen kostuum-date en -whisky-en-sigaren-date doen we gewoon een indisch-eten-date.
Nicequote:Op zondag 18 december 2022 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schuif graag eens aan als ze kookt hoor.
Ik had (pittige) nasi Rames met sajoer sambal goreng buncis, kentang blado en daging blado.
Zeker. Het is een cadeautje dat de Indische eetcultuur zo goed vertegenwoordigd is in Den Haag. Heerlijk. Water loopt mij nu al weer in de mond.quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Het is een cadeautje dat de Indische eetcultuur zo goed vertegenwoordigd is in Den Haag. Heerlijk. Water loopt mij nu al weer in de mond.
Als je mannengriep had kon je niet meer postenquote:Op maandag 19 december 2022 13:08 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mannengriep. Koorts, knallende hoofdpijn, mega verkouden, keelpijn, spierpijn. Ben dit jaar nu definitief zat.
Ja, dat.quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mannengriep had kon je niet meer posten
quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het colon-isme?quote:
Schijtopmerkingquote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het colon-isme?
Pray4menquote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen mannengriep. Je zegt nergens dat je bijna dood gaatquote:Op maandag 19 december 2022 13:08 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mannengriep. Koorts, knallende hoofdpijn, mega verkouden, keelpijn, spierpijn. Ben dit jaar nu definitief zat.
Je inspireert mij enorm op één of andere manier. Een soort van muze.quote:
Maar stiekem voel ik me wel zo. Mijn rug doet pijn van het drie dagen in bed liggen dus ik zit nu op de bank maar mijn hoofd wil gewoon naar bedquote:Op maandag 19 december 2022 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen mannengriep. Je zegt nergens dat je bijna dood gaat
Toch duidelijk een vrouwenkwaal.quote:Op maandag 19 december 2022 13:47 schreef Senn88 het volgende:
ik zit nu op de bank maar mijn hoofd wil gewoon naar bed
Al contact gehad met een huisarts?quote:Op maandag 19 december 2022 13:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar stiekem voel ik me wel zo. Mijn rug doet pijn van het drie dagen in bed liggen dus ik zit nu op de bank maar mijn hoofd wil gewoon naar bed
Komt vanwege mn geboortedorp. Dara heten we de Muzevangersquote:Op maandag 19 december 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je inspireert mij enorm op één of andere manier. Een soort van muze.
Dat kán geen toeval zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Komt vanwege mn geboortedorp. Dara heten we de Muzevangers
Genietenquote:Op maandag 19 december 2022 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ik ben een tijdje uit de running geweest, dus ik heb vandaag op m'n werk de chocolade letter van de sint, mijn kerstpakket, en de huurbaas deelt ook nog oliebollen uit. Sint, Kerst, en O&N! Vreet m'n eige hummel 't schompes!
Oeh, gember.quote:Op maandag 19 december 2022 15:04 schreef rival het volgende:
Genieten
Ik kreeg zojuist voor kerst de Tony Chocolonely met Gemberkoekjes
daar draait kerst toch ook om?quote:Op maandag 19 december 2022 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ik ben een tijdje uit de running geweest, dus ik heb vandaag op m'n werk de chocolade letter van de sint, mijn kerstpakket, en de huurbaas deelt ook nog oliebollen uit. Sint, Kerst, en O&N! Vreet m'n eige hummel 't schompes!
Vreten.quote:
en zuipen niet te vergeten!quote:
Ik wil ook wel koorts, dan had ik nu al vrijquote:Op maandag 19 december 2022 15:50 schreef Senn88 het volgende:
Dacht even dat de koorts nu gezakt zou zijn. Maar nee daar isti weer
Geef!quote:Op maandag 19 december 2022 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, gemberkoekjesMijn schoonmoeder heeft boterkoek met gember gemaakt
Te laat.quote:
Ingepakt, afgestempeld en verscheept.quote:Op maandag 19 december 2022 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De schoonmoeder is al onderweg naar Fax?
Hendig sjiek wel, kan ze 24/7 gemberkoekjes maken.quote:Op maandag 19 december 2022 20:32 schreef Faxie het volgende:
Ik keten haar wel vast in de keuken dan
Heujquote:Op maandag 19 december 2022 20:32 schreef Faxie het volgende:
Ik keten haar wel vast in de keuken dan
Juistquote:Op maandag 19 december 2022 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hendig sjiek wel, kan ze 24/7 gemberkoekjes maken.
Raakt hij in ieder geval ergens vol van.quote:Op maandag 19 december 2022 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je zou wel echt dik worden dan. Eten van mijn schoonmoeder is altijd![]()
Ik zal jou eens volstoppenquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raakt hij in ieder geval ergens vol van.
Hoe is het met jou vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Snap wel dat barb jouw malecrush is
Ik heb net een testje gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met jou vandaag?
Zie het net in de app jaquote:
Ibuprofen verlicht wel maar het is behoorlijk hardnekkig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie het net in de app jaHeb je nog veel last?
Ook nog koorts of is die weer een beetje gezakt?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ibuprofen verlicht wel maar het is behoorlijk hardnekkig.
Nog steeds koortsquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook nog koorts of is die weer een beetje gezakt?
Ik heb een beeldquote:
quote:
Uuuhm, uuuuh. Gewoon iemand die Barbs gemberkoekjes voert.quote:
Ik vind gemberkoekjes een vreemde naam voor je penis.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuhm, uuuuh. Gewoon iemand die Barbs gemberkoekjes voert.Hoezo?
En dat ook niet helder is of die 'gemberkoekjes' oraal of anaal worden gevoerd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:53 schreef rival het volgende:
Ik vind gemberkoekjes een vreemde naam voor je penis.
Het gaat over Angel, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat ook niet helder is of die 'gemberkoekjes' oraal of anaal worden gevoerd.
Dan denk ik: allebei.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het gaat over Angel, wat denk je zelf?
Mijn ouders hebben gelukkig al een en ander gebracht op mijn verzoek en ik heb voor het weekend gelukkig nog een verspakket enzo gehaald. Maar heb nu ook geen smaak meer dus eigenlijk maakt het niet meer uit. Ook niet echt zin om te koken..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zo naar![]()
Heb je wel iemand in de buurt die boodschappen voor je doet en een oogje in het zeil houdt?
Fijn!quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gelukkig al een en ander gebracht op mijn verzoek en ik heb voor het weekend gelukkig nog een verspakket enzo gehaald. Maar heb nu ook geen smaak meer dus eigenlijk maakt het niet meer uit. Ook niet echt zin om te koken..
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin in gemberkoekjes nu. Even naar beneden
Of?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat ook niet helder is of die 'gemberkoekjes' oraal of anaal worden gevoerd.
Nah dat gaan ze niet dagelijks doen. Maar maakt niet uit komt wel goed op de een of andere manierquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!
En wel begrijpelijk dat je niet wil koken. Kunnen je ouders niet een maaltje achter de deur zetten die je alleen hoeft op te warmen?
Wel net zo pittig en gezondquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Met gemberkoekjes?quote:
Zo 's ochtends i. De spits met schijtweer en straks weer in de spits met schijtweer vind ik er weinig aan. Behalve dat je droog zit met de kachel en de radio aan en niet overgeleverd bent aan de grillen van de NS.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:26 schreef rival het volgende:
Heb ik jullie weleens verteld wat een genot het toch is om auto te rijden?
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:26 schreef rival het volgende:
Heb ik jullie weleens verteld wat een genot het toch is om auto te rijden?
Ik heb geen files van en naar werk dus dat scheelt!quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo 's ochtends i. De spits met schijtweer en straks weer in de spits met schijtweer vind ik er weinig aan. Behalve dat je droog zit met de kachel en de radio aan en niet overgeleverd bent aan de grillen van de NS.
Ouwe brombeerquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo 's ochtends i. De spits met schijtweer en straks weer in de spits met schijtweer vind ik er weinig aan. Behalve dat je droog zit met de kachel en de radio aan en niet overgeleverd bent aan de grillen van de NS.
Bij mij wisselt het.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen files van en naar werk dus dat scheelt!
Geen Picnic daar?quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah dat gaan ze niet dagelijks doen. Maar maakt niet uit komt wel goed op de een of andere manier
Moeten die nog wel plek hebben. Ik hoorde vanochtend dat op verschillende plekken al geen bezorgmomenten meer beschikbaar zijn dit jaar.quote:
Vanwege kerst natuurlijk. Echt ongelofelijk weer hoe druk het is in de supermarkt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moeten die nog wel plek hebben. Ik hoorde vanochtend dat op verschillende plekken al geen bezorgmomenten meer beschikbaar zijn dit jaar.
Wel beëindigd met een goede uitlachsessie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het.
Vanochtend wel leuk claxon en middelvingercontact met een jonge dame in een polo'tje
Zou juist rustiger moeten zijn als iedereen laat bezorgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege kerst natuurlijk. Echt ongelofelijk weer hoe druk het is in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |