Het gaat over Angel, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat ook niet helder is of die 'gemberkoekjes' oraal of anaal worden gevoerd.
Dan denk ik: allebei.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het gaat over Angel, wat denk je zelf?
Mijn ouders hebben gelukkig al een en ander gebracht op mijn verzoek en ik heb voor het weekend gelukkig nog een verspakket enzo gehaald. Maar heb nu ook geen smaak meer dus eigenlijk maakt het niet meer uit. Ook niet echt zin om te koken..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zo naar![]()
Heb je wel iemand in de buurt die boodschappen voor je doet en een oogje in het zeil houdt?
Fijn!quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gelukkig al een en ander gebracht op mijn verzoek en ik heb voor het weekend gelukkig nog een verspakket enzo gehaald. Maar heb nu ook geen smaak meer dus eigenlijk maakt het niet meer uit. Ook niet echt zin om te koken..
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind gemberkoekjes een vreemde naam voor je penis.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin in gemberkoekjes nu. Even naar beneden
Of?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat ook niet helder is of die 'gemberkoekjes' oraal of anaal worden gevoerd.
Nah dat gaan ze niet dagelijks doen. Maar maakt niet uit komt wel goed op de een of andere manierquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!
En wel begrijpelijk dat je niet wil koken. Kunnen je ouders niet een maaltje achter de deur zetten die je alleen hoeft op te warmen?
Wel net zo pittig en gezondquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind gemberkoekjes een vreemde naam voor je penis.
Met gemberkoekjes?quote:
Zo 's ochtends i. De spits met schijtweer en straks weer in de spits met schijtweer vind ik er weinig aan. Behalve dat je droog zit met de kachel en de radio aan en niet overgeleverd bent aan de grillen van de NS.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:26 schreef rival het volgende:
Heb ik jullie weleens verteld wat een genot het toch is om auto te rijden?
Mee eens!quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:26 schreef rival het volgende:
Heb ik jullie weleens verteld wat een genot het toch is om auto te rijden?
Ik heb geen files van en naar werk dus dat scheelt!quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo 's ochtends i. De spits met schijtweer en straks weer in de spits met schijtweer vind ik er weinig aan. Behalve dat je droog zit met de kachel en de radio aan en niet overgeleverd bent aan de grillen van de NS.
Ouwe brombeerquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo 's ochtends i. De spits met schijtweer en straks weer in de spits met schijtweer vind ik er weinig aan. Behalve dat je droog zit met de kachel en de radio aan en niet overgeleverd bent aan de grillen van de NS.
Bij mij wisselt het.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen files van en naar werk dus dat scheelt!
Geen Picnic daar?quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah dat gaan ze niet dagelijks doen. Maar maakt niet uit komt wel goed op de een of andere manier
Moeten die nog wel plek hebben. Ik hoorde vanochtend dat op verschillende plekken al geen bezorgmomenten meer beschikbaar zijn dit jaar.quote:
Vanwege kerst natuurlijk. Echt ongelofelijk weer hoe druk het is in de supermarkt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moeten die nog wel plek hebben. Ik hoorde vanochtend dat op verschillende plekken al geen bezorgmomenten meer beschikbaar zijn dit jaar.
Wel beëindigd met een goede uitlachsessie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het.
Vanochtend wel leuk claxon en middelvingercontact met een jonge dame in een polo'tje
Zou juist rustiger moeten zijn als iedereen laat bezorgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege kerst natuurlijk. Echt ongelofelijk weer hoe druk het is in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |