Die hadden we al, maar nu eldersquote:Op maandag 12 december 2022 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Eigen stek met zijn tweetjes
Ow dat valt dan mee inderdaad. Ik ben indertijd ook in 2 weken overgegaan. Was wel aanpotenquote:
We hebben in principe drie weken de tijd, maar we willen zelf graag eerder over. Maar wordt inderdaad wel even aanpoten komende wekenquote:Op maandag 12 december 2022 12:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow dat valt dan mee inderdaad. Ik ben indertijd ook in 2 weken overgegaan. Was wel aanpoten
Beetje de stijgende zeespiegel voor zijn and suchquote:Op maandag 12 december 2022 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kruipt langzaam richting de goede kant van het land
*blub*quote:Op maandag 12 december 2022 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje de stijgende zeespiegel voor zijn and such
Dat doen ze al door daar te gaan wonenquote:
Ja lekker je eigen ding doen tussendoorquote:Op maandag 12 december 2022 14:25 schreef DrMarten het volgende:
Het grote voordeel van thuiswerken, stoofpeertjes staan te pruttelen
Het is geen Harskamp hoorquote:Op maandag 12 december 2022 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Grasmaaien op zondag. Of bedoel je een ander soort link?
En kijk waar 'ie nu woont.quote:Op maandag 12 december 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Had jij ook gekund, maar neeeeee jij moest in uTrEcHt blijven
Wist niet dat hij naar Almere verhuisd was?quote:Op maandag 12 december 2022 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En kijk waar 'ie nu woont.Dat krijg je als je geen ruggengraat hebt.
Samenwonen. In Houten. Het Utrechtse equivalent van Almere.quote:Op maandag 12 december 2022 16:38 schreef Senn88 het volgende:
Wist niet dat hij naar Almere verhuisd was?
Is toch fijn voor die knulquote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samenwonen. In Houten. Het Utrechtse equivalent van Almere.
Wat is er toch telkens met je tieten?quote:Op maandag 12 december 2022 17:18 schreef Senn88 het volgende:
Jezus ik ben een uur geleden terug gekomen van het wandelen met de hondjes en mijn tieten doen nog pijn van de kou. Intussen onder mijn elektrische deken gekropen. Wat een akeligheid.
Ik snap dat je jaloers bent.quote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samenwonen. In Houten. Het Utrechtse equivalent van Almere.
Dat is niet link, dat is levensmoe aldaar.quote:Op maandag 12 december 2022 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Grasmaaien op zondag. Of bedoel je een ander soort link?
Die vinden de kou te koud.quote:Op maandag 12 december 2022 18:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er toch telkens met je tieten?
Neuh, vooral Lourdesgevoel.quote:
Ze wil gewoon dat iemand er weer eens liefkozend aanzit.quote:Op maandag 12 december 2022 18:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er toch telkens met je tieten?
AirwiN nu:quote:Op maandag 12 december 2022 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat iemand er weer eens liefkozend aanzit.
Juist niet want doet pijnquote:Op maandag 12 december 2022 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat iemand er weer eens liefkozend aanzit.
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?quote:
Jaquote:Op maandag 12 december 2022 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?
Zuignapjesquote:Op dinsdag 13 december 2022 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom lijkt de verste boob groter?
En..
Hoe blijven ze zitten?
Nouja niet specifiek hiervoor maar ja wel voor de pijn die het oplevert. Is littekenweefsel dat nogal extreem reageert. Hoop dat het ooit over gaat want de pijn is echt niet tofquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..].
Je had toch behandeling hiervoor? Dat helpt niet?
Het is nat hier.quote:
Die hier ook. Zou niet kunnen overleven zonder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n elektrische dekentje doet wonderen.
Gelukkig vorig jaar al gekocht, voor alles 25% duurder werd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hier ook. Zou niet kunnen overleven zonder.
Ik dacht dat jij een boomer bikkel was die iedere dag 20km naar school liep in anderhalve meter sneeuw en/of slagregens, bergop zowel heen als terug?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hier ook. Zou niet kunnen overleven zonder.
Gewoon omlopen om ook op de terugweg bergop te moeten.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een boomer bikkel was die iedere dag 20km naar school liep in anderhalve meter sneeuw en/of slagregens, bergop zowel heen als terug?
Dat was vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een boomer bikkel was die iedere dag 20km naar school liep in anderhalve meter sneeuw en/of slagregens, bergop zowel heen als terug?
Volgens mij 50% duurder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig vorig jaar al gekocht, voor alles 25% duurder werd.
Is wel zo.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De mensen in afrika dromen alleen maar van zo’n gasrekening!
Ja nachtmerries.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De mensen in afrika dromen alleen maar van zo’n gasrekening!
Tfwquote:
Oh that's sadquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Angelo Badalamenti overleden en nu sllemaal nostalgische gevoelens terwijl ik de soundtrack vanTwin Peaks
luister...
[ afbeelding ]
Absoluutquote:
Alweer iemand van twin peaks?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Angelo Badalamenti overleden en nu allemaal nostalgische gevoelens terwijl ik de soundtrack vanTwin Peaks
luister...
[ afbeelding ]
Half. Geen acteur, maar de componist van de muziek.quote:
Met mij gaat het altijd goedquote:Op woensdag 14 december 2022 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi Faxjeen gelukkig maar dat er niks is
Reken je niet rijk, ze maken het weer lekker moeilijk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over drie weken prijsplafond, dan kan ik weer in bad.
Hebben ze je nou alweer niet gevraagd om je briljante zienswijze hoe je zoiets makkelijk kan implementeren? Gemiste kans .quote:Op woensdag 14 december 2022 07:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Reken je niet rijk, ze maken het weer lekker moeilijk.![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)anders-uit-te-pakken
Ze kunnen mij niet betalen: mijn uurtarief is gelijk aan de kosten die ik maak om mijn huis op 18 graden te houden.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze je nou alweer niet gevraagd om je briljante zienswijze hoe je zoiets makkelijk kan implementeren? Gemiste kans .
Hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken als echte single.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Reken je niet rijk, ze maken het weer lekker moeilijk.![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)anders-uit-te-pakken
Ik ook niet. En afgelopen jaar zonnepanelen gekregen dus heb dan sowieso rek in het verbruik van stroomquote:Op woensdag 14 december 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken als echte single.
Andere websites zijn een beetje duidelijker.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:42 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap niet eens wat er staat in dat artikel.
Hele winter rondsletten en zorgen dat je elke avond ergens een warm onderkomen hebt om te slapen?quote:Op woensdag 14 december 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef ik me niet zo'n zorgen om te maken als echte single.
Gewoon bij jou boven de eettafel toch? Of in de kelder.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele winter rondsletten en zorgen dat je elke avond ergens een warm onderkomen hebt om te slapen?
Ja Air, als ik boven je eettafel hang, mag ik dan een extra kanten kleedje?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon bij jou boven de eettafel toch? Of in de kelder.
Ze is altijd welkom.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon bij jou boven de eettafel toch? Of in de kelder.
Als je voldoende gehoorzaam bent mag je bijna alles.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Air, als ik boven je eettafel hang, mag ik dan een extra kanten kleedje?
Zo'n influencer met een nieuw huis op insta had warmte panelen besteld voor dr slaapkamer en werkkamer. Deze had ze op gehangen aan het plafond. Nu is ze aan het klagen dat het niet warm wordtquote:Op woensdag 14 december 2022 11:21 schreef rival het volgende:
Warme lucht stijgt op dus gewoon vragen of je wat dichter bij het plafond mag
Werk jij bij mij op kantoor?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
Op kantoor wordt ook bezuinigd. Koud hier
Influencer en intelligent begint allebei met in. Daar houden de overeenkomsten wel op.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo'n influencer met een nieuw huis op insta had warmte panelen besteld voor dr slaapkamer en werkkamer. Deze had ze op gehangen aan het plafond. Nu is ze aan het klagen dat het niet warm wordt
True true. Ik had gehoopt dat dr vriend was snuggerder was, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Influencer en intelligent begint allebei met in. Daar houden de overeenkomsten wel op.
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
True true. Ik had gehoopt dat dr vriend was snuggerder was, maar blijkbaar niet.
Ze waren ook helemaal aan het jubbelen over de aannemer voor de verbouwing uberhaupt begonnen was. Daarna liep het toch allemaal niet zo lekker![]()
Dat is niet zo snuggerquote:Op woensdag 14 december 2022 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo'n influencer met een nieuw huis op insta had warmte panelen besteld voor dr slaapkamer en werkkamer. Deze had ze op gehangen aan het plafond. Nu is ze aan het klagen dat het niet warm wordt
Net zoveel IQ-punten als het aantal letters in het woord influencer dusquote:Op woensdag 14 december 2022 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
True true. Ik had gehoopt dat dr vriend was snuggerder was, maar blijkbaar niet.
Ze waren ook helemaal aan het jubbelen over de aannemer voor de verbouwing uberhaupt begonnen was. Daarna liep het toch allemaal niet zo lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |