Dit is een interessante. Gaat rus nu door met dom infrastructuur aanvallen, met het risico dat je een ATACMS op je hoofd krijgt, of binden ze in.quote:
Dan zou ik adviseren om bij een Russische piloot in te stappen. Die vallen namelijk regelmatig naar beneden zonder er maar iets in de buurt was. Vooral vanwege het grote aantal vlieguren wat ze niet maken (op papier wel natuurlijk).quote:Op maandag 12 december 2022 19:02 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Geen idee. Ik pretendeer geen goede mig piloot te wezen. Al lijkt het me wel prachtig om eens een rondje te mogen meevliegen. Wel liever met een andere piloot.
Ik denk dat het eerder een soort van een aankondiging is van de levering van lange afstands wapens, aangezien de Russen toch wel door zullen gaan met het bombarderen van infrastructuur.quote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dit is een interessante. Gaat rus nu door met dom infrastructuur aanvallen, met het risico dat je een ATACMS op je hoofd krijgt, of binden ze in.
Ik sluit het niet uit, maar goed genoeg wat mij betreftquote:Op maandag 12 december 2022 19:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een soort van een aankondiging is van de levering van lange afstands wapens, aangezien de Russen toch wel door zullen gaan met het bombarderen van infrastructuur.
Waren die US Himars niet disabled om met ATACMS om te kunnen gaan? Dat werd nog geen 3 dagen geleden besproken hier.quote:Op maandag 12 december 2022 19:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar goed genoeg wat mij betreft
Het VK heeft ATACMS op voorraad, maar komen die binnendruppelen, dan zal de VS die ook rustig gaan leveren.
Maar is dat ook zo voor de M270?quote:Op maandag 12 december 2022 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waren die US Himars niet disabled om met ATACMS om te kunnen gaan? Dat werd nog geen 3 dagen geleden besproken hier.
Ik zie de laatste wel vaker berichten dat de Rus betere spullen heeft dan UKR bij Bachmut. Is dat een teken dat ze de logistiek op orde hebben of toeval?quote:
Dat niet alleen, M270s zien er allemaal hetzelfde uit, maar ze komen uit verschillende fabrieken, en wat weg gepatched is kan terug gepatched worden.quote:Op maandag 12 december 2022 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo voor de M270?
Ja.quote:Op maandag 12 december 2022 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waren die US Himars niet disabled om met ATACMS om te kunnen gaan? Dat werd nog geen 3 dagen geleden besproken hier.
Er zaten toch een hele zooi elitetroepen bij Kherson? Denk dat ze nu allemaal in Bakhmut zittenquote:Op maandag 12 december 2022 20:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik zie de laatste wel vaker berichten dat de Rus betere spullen heeft dan UKR bij Bachmut. Is dat een teken dat ze de logistiek op orde hebben of toeval?
Ukraine doet gewoon overal dezelfde Kherson tactiek. 2~3 maanden lang alle ammodepots en barracks kapotschieten en daarna kan Rusland niets anders meer dan terugtrekken.quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 21:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Als die brug zo belangrijk is, waarom is ie dan nu pas bestookt
[ twitter ]
Ik zag hem al op twitter, maar ik ben het eigenlijk ergens wel eens met dit commentaar…quote:Op maandag 12 december 2022 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Holy shit!
https://www.reddit.com/r/(...)denly_struck_on_the/
A Ukrainian Army ATGM suddenly struck on the locations of "Wagner Group" soldiers.
Achja ik heb ook genoeg video's gezien waar Oekraiense militairen neergemaaid werden terwijl ze of hopeloos op de grond lagen of aan het vluchten waren. Hoort er bij I guess.quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zag hem al op twitter, maar ik ben het eigenlijk ergens wel eens met dit commentaar… [ twitter ]
Het is jammer dat ze dat eerste groepje ook niet geraakt hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zag hem al op twitter, maar ik ben het eigenlijk ergens wel eens met dit commentaar… [ twitter ]
vluchtende troepen krijg je morgen opnieuw op je dak. zijn gewoon een legitiem doelwit.quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
"isn't something to glorify"quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja van beide kanten ben ik geen fan van die “lekker op afstand op je luie stoel iemand afknallen”quote:Op maandag 12 december 2022 21:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |