Ach valt nog mee, Imo en Rupert komen uit bed en gaan gelijk deeg knedenquote:Op maandag 12 december 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
Mirthe veegt haar handen en mond af aan de theedoek/handdoek en gaat het aanrecht er mee afvegen
Wat kan matin er van zeggenquote:Op maandag 12 december 2022 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft al de sigaretten opgeteld .... 'hoeveel denk je dat dat is?'
Hij wil het niet met ons delen...
Volgens mij komen ze op dat bedrag omdat de verdienopdrachten dat vaak als max hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
Toch typisch dat ze op die 750 uitkomen per week
Hoe veel of weinig bewoners er ook zijn
Mattin maakt een drink beweging moet er ook bij.quote:Op maandag 12 december 2022 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac heeft al de sigaretten opgeteld .... 'hoeveel denk je dat dat is?'
Hij wil het niet met ons delen...
Nee 100 per dag x 7 en dan 50 extraquote:Op maandag 12 december 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze op dat bedrag omdat de verdienopdrachten dat vaak als max hebben.
Het is waar dat alcohol en bier geen levensbehoeften zijn. Ze zijn niet noodzakelijk voor het voortbestaan van het menselijk lichaam. In feite kan overmatig alcoholgebruik schadelijk zijn voor de gezondheid en het welzijn. Het is belangrijk om alcohol en bier te consumeren met mate en met verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 12 december 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Alcohol en bier is geen levensbehoefte zegt Isaac
klopt dan mooi met elkaarquote:Op maandag 12 december 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 100 per dag x 7 en dan 50 extra
Klopt,100 was veel te weinig want carpaccio is duur.quote:Op maandag 12 december 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Kenzi en Wanda wilden toch meer dan 100 per dag
Ik kan helaas niet reageren op deze zin omdat ik niet genoeg context heb. Wat bedoelen Kenzi en Wanda precies met "meer dan 100 per dag"? Wat betreft de zin zelf, het lijkt erop dat Kenzi en Wanda willen iets doen wat meer dan 100 keer per dag voorkomt, maar zonder meer informatie kan ik niet specifieker zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Kenzi en Wanda wilden toch meer dan 100 per dag
Carpaccioquote:Op maandag 12 december 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,100 was veel te weinig want carpaccio is duur.
Ben het met Isaac eens hoor, net als al die sigarettenquote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is waar dat alcohol en bier geen levensbehoeften zijn. Ze zijn niet noodzakelijk voor het voortbestaan van het menselijk lichaam. In feite kan overmatig alcoholgebruik schadelijk zijn voor de gezondheid en het welzijn. Het is belangrijk om alcohol en bier te consumeren met mate en met verantwoordelijkheid.
Ze wilden voor het eten meer dan 100 euro per dag uitgevenquote:Op maandag 12 december 2022 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet reageren op deze zin omdat ik niet genoeg context heb. Wat bedoelen Kenzi en Wanda precies met "meer dan 100 per dag"? Wat betreft de zin zelf, het lijkt erop dat Kenzi en Wanda willen iets doen wat meer dan 100 keer per dag voorkomt, maar zonder meer informatie kan ik niet specifieker zijn.
Het spel hebben ze verlorenquote:Op maandag 12 december 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het met Isaac eens hoor, net als al die sigaretten
Jeff heeft veel opgemaakt en er voor gezorgd dat ze nu niets meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |