Het is een hypochonder.quote:Op zondag 11 december 2022 16:24 schreef Poesjuh het volgende:
Waar sas pijn heeft? Geen idee die verzint wel wat geloof ik. Doet de hele dag niks dus kan geen spierpijn zijn van bewegen
Nou zullen we niet dat soort dingen insinuerenquote:
Ik zeg wat ik vind.quote:Op zondag 11 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou zullen we niet dat soort dingen insinueren
Klonk zo gemaakt hun gesprek weer...quote:Op zondag 11 december 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Sasha vindt dat Bern mooi gesproken heeft, ze vindt het knap dat hij voor zijn mening uitkomt terwijl hij weet dat hij in de minderheid is.
En dat arrogante toontje waarop hij het compliment ook in ontvangst nam.quote:Op zondag 11 december 2022 16:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klonk zo gemaakt hun gesprek weer...
Bij sas krijg ik altijd het idee dat je vraagt
Alles goed?
Ja? En dan met een deur smijt zo van neeeeeee zo passief agressief of zo
Eens. Blijkbaar kan je alleen pijn hebben als het een aantoonbare reden heeft.quote:
Of zichtbaar isquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens. Blijkbaar kan je alleen pijn hebben als het een aantoonbare reden heeft.
Dat betekent heeeel veeeel voor mij lebber lebber en weer afgevinkt hun relatie show. Zo komt het steeds weer over, liefdeloos koppel dat een broer zus koppelt speelt of zoquote:Op zondag 11 december 2022 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat arrogante toontje waarop hij het compliment ook in ontvangst nam.![]()
Naja, met B-merken kom je een eind. Alleen zulke dure schoenen kom je niet ver meequote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy wil:
Airmax
hoge hakken
zwarte skinny jeans
sweater.
Nou succes met 180 euro.
Oh wow oke ja dannnnn moet ze op ja gaan staan idd zegquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzy wil:
Airmax
hoge hakken
zwarte skinny jeans
sweater.
Nou succes met 180 euro.
Nou dat niet hoor, zeker niet en dat zeggen we ook nergens. Alleen geloven we sas niet nee dat is wat andersquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens. Blijkbaar kan je alleen pijn hebben als het een aantoonbare reden heeft.
Genoeg eten ja, fruit voor de loods net idd en zometeen ook nog vanille ijsquote:Op zondag 11 december 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht er twee aan het zoenen waren, maar ze zitten een stuk sinaasappel uit te sabbelen.
Kerststolquote:Op zondag 11 december 2022 16:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Genoeg eten ja, fruit voor de loods net idd en zometeen ook nog vanille ijs
En morgen weer vla en nog iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |