Echt niet!quote:Op zondag 11 december 2022 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, tegen Spanje was het vre-se-lijk. Maar ze gaan er toch uit tegen de Fransen.
Maud Effting. Nooit va gehoord, maar duidelijk gekleurd verhaal.quote:Op maandag 12 december 2022 09:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje van de linkse Weird Duck?
quote:Op maandag 12 december 2022 10:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maud Effting. Nooit va gehoord, maar duidelijk gekleurd verhaal.
Het gaat vaak hetzelfde volgens mij. Het is allemaal leuk en gezellig, maar politie is aanwezig om het in de gaten te houden en dan komen er groepjes op af die het leuk vinden om de confrontatie met de politie op te zoeken.quote:Op maandag 12 december 2022 11:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach ja, vaak door Lombok en Kanaleneiland gefietst na overwinningen van Marokko, gemoedelijke sfeer, maar er zullen vast wel Marokkaanse Nederlanders en andere relschoppers zijn die grenzen overschrijden.
Het lijkt Amerika wel dat je ofwel die rellen moet goedpraten ofwel het als een alles overschrijdend maatschappelijk probleem te zien, vermoeiend wel.
Blijf het apart vinden dat dat niet tegelijk is met dat het 's ochtends ook eerder licht wordtquote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is weer zover @:Mani89 . Na vandaag worden de middagen/avonden weer eerder licht.
Ze gaan "alles op alles" zetten om het te verbeteren!quote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef DeeBee het volgende:
Institutioneel racisme bij Buitenlandse Zaken, leiding biedt excuses aan - https://nos.nl/l/2456127
Nieuwe bestuurscultuur, VVD +7 zetels.
Poah, VVD approves!quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Topambtenaren logen mogelijk bij toeslagenverhoren, onderzoek naar meineed - https://nos.nl/l/2456145
En we gaan direct door, gaaf land.
Zouden ze er nog een mooie bonus voor hebben gehad?quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Topambtenaren logen mogelijk bij toeslagenverhoren, onderzoek naar meineed - https://nos.nl/l/2456145
En we gaan direct door, gaaf land.
05:58, prima tijd. Ik moest 12 weken iedere vrijdag om 05:30 opstaan, kutleef.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kutleven. En voor de duidelijkheid, ik moest op voor werk en ik zat niet aan de drank
Ik kan nooit voor 01:00 slapen dus dan raad je wel dat ik geen ochtendmens ben.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben nog nooit structureel voor 7:30 opgestaan
Jij slaapt 5 uur per nacht?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan nooit voor 01:00 slapen dus dan raad je wel dat ik geen ochtendmens ben.
quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is weer zover @:Mani89 . Na vandaag worden de middagen/avonden weer eerder licht.
Ik start al heel mijn werkende leven structureel voor 7.30 op/met werk. Wel eigen keuze omdat ik liever vroeger 'vrij' ben dan laat beginnen en 'laat' klaar.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben nog nooit structureel voor 7:30 opgestaan
Ik zou willen dat ik dat kon. Al is het mijn ritme wel makkelijker om tot laat door te gaan in het weekendquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik start al heel mijn werkende leven structureel voor 7.30 op/met werk. Wel eigen keuze omdat ik liever vroeger 'vrij' ben dan laat beginnen en 'laat' klaar.
Tegenwoordig hier ook niet echt meer een keuze door de kleine.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon. Al is het mijn ritme wel makkelijker om tot laat door te gaan in het weekend
Daarom wilde hij ook geen blaastest doen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:54 schreef skysherrif het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)getroffen~b22331166/
Altijd gevaarlijk zo'n trapje bij het podium, zeker met de wereldbeker in je handen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Messi zijn dribbelbeen breekt.
Zondag wil ik vooral Mbappe zien uitblinken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh wat zou het schitterend zijn als Messi zondag dit ook kan laten zien.
Zou erg mooi zijn dat Messi voor de wedstrijd over die beker struikelt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk zo'n trapje bij het podium, zeker met de wereldbeker in je handen.
Die heeft er al 1 en krijgt nog zeker twee kansen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zondag wil ik vooral Mbappe zien uitblinken.
Zou leuk en symbolisch zijn voor de voetballer Messi maar de persoon Messi kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heeft er al 1 en krijgt nog zeker twee kansen.
Dit is toch niet vanwege vorige week?quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou leuk en symbolisch zijn voor de voetballer Messi maar de persoon Messi kan me gestolen worden.
Nee, maar het heeft het wel een beetje versterkt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is toch niet vanwege vorige week?
Wie aan het vlaggetje komt, komt aan @Slobeend .quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft het wel een beetje versterkt.
Leuk geprobeerd maar nee. Ik lag niet wakker van die nederlaag. Maar Messi met z'n Riquelme act vond ik bijzonder sneu.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie aan het vlaggetje komt, komt aan @:Slobeend .
De mentaliteit van Fraser als verdediger borrelde eventjes op.quote:FC Utrecht staat op het punt om Henk Fraser te ontslaan bij FC Utrecht. Aanleiding hiervoor vormt een incident op de training. De coach zou Amin Younes bij de keel hebben gepakt. Later in de kleedkamer explodeerde het incident.
Adrian Lewis staat hier volledig achter.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:38 schreef OProg het volgende:
[..]
De mentaliteit van Fraser als verdediger borrelde eventjes op.
Lolquote:De columns van Marcel vallen niet in de smaak bij Wierd, die de geliefde is van Fidan Ekiz. Hij zegt in Nieuwe Revu: “Hij is briljant in het uitmelken van één trucje: telkens iemand anders afzeiken met veel hyperbolen en een uitgestreken gezicht. Ik heb het na een paar keer wel gezien, maar anderen vinden het kennelijk heel grappig.”
Wat vindt Wierd ervan dat ook hij vaak in de zeik wordt genomen door Marcel? “Dat hij mij heeft afgeserveerd, vind ik geen probleem. Als je Wierd Duk in het openbaar aanvalt, baken je je territorium af waardoor je tot de club van deugers wordt gerekend.”
Met die snelle jongens wachten ze gewoon op en je kan er niks tegen doen. In ieder geval is te hoog druk zetten niet aan te raden.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Die Fransen spelen voor je gevoel ook altijd maar op 30%, zeker als ze voor staan. Mokersaai, zit toch veel meer in die ploeg, had elke wedstrijd met 5-0 kunnen winnen als ze beetje gas hadden gegeven
Ze lieten Marokko nog bijna terugkomen in de wedstrijd. Maar als ze even aan wilden zetten maakte Marokko ook wel slimme overtredingenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Die Fransen spelen voor je gevoel ook altijd maar op 30%, zeker als ze voor staan. Mokersaai, zit toch veel meer in die ploeg, had elke wedstrijd met 5-0 kunnen winnen als ze beetje gas hadden gegeven
Marokko kon het ook niet volhouden uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze lieten Marokko nog bijna terugkomen in de wedstrijd. Maar als ze even aan wilden zetten maakte Marokko ook wel slimme overtredingen
Eigenlijk speelt elk land zo, op Spanje en Duitsland na.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met die snelle jongens wachten ze gewoon op en je kan er niks tegen doen. In ieder geval is te hoog druk zetten niet aan te raden.
Ik heb best wel zin in de finale eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:28 schreef Felagund het volgende:
Uiteindelijk weer een matig toernooi.
Het loopt toch weer een grotere vaart met dat Twitter dan ik dacht. Toch dat Mastodon maar eens uitchecken.quote:
Het was werkelijk doodsverachtend vandaag. Ik ben 2 keer echt flatout op mijn muil gegaan, fiets en al, totale whipeout.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden van @:Mani89 die door de omgeving heen glibbert met zijn fiets.
Ik zag het kleine blafhondje van de buren al glibberen op de parkeerplaats. Als een echte fokker ben ik lekker binnen gebleven vandaag.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was werkelijk doodsverachtend vandaag. Ik ben 2 keer echt flatout op mijn muil gegaan, fiets en al, totale whipeout.
Het commentaar van Joris Vd Berg is grensoverschrijdend, daar hè ik geen onderzoek voor nodigquote:
Eenmaal toen ik net 100 meter van mijn huis wasquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was werkelijk doodsverachtend vandaag. Ik ben 2 keer echt flatout op mijn muil gegaan, fiets en al, totale whipeout.
Arno Vermeulen die hierna moet ophoepelen zal wel iets te veel wensdenken zijn zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |