Wat alle kritiek betreft; laten we nu niet doen alsof Argentinië de bakermat van de beschaving is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft vliegt heel het Argentijnse elftal met de gipsvlucht terug. Zelden zo'n onsympathiek zooitje bij elkaar gezien en die lul die de bal de dugout in rostte die mogen ze er halverwege zonder parachute uitgooien. Daar hebben ze ervaring mee, dus dat komt vast goed.
Zeer zeker niet. Zeer racistisch, het Nazi-bloed vloeit daar welig door de aderen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat alle kritiek betreft; laten we nu niet doen alsof Argentinië de bakermat van de beschaving is.
Eens.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder plaats ik wel wat kritische kanttekeningen bij Louis maar benadruk ik ook dat zijn statistieken fenomenaal zijn.
Messi voelt dat het einde van zijn carrière nadert en dat die ene prijs ontbreekt. Ik heb altijd veel sympathie voor hem gehad, vooral voor zijn voetballende kwaliteiten, maar het loopt op zijn einde en hij voelt het.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:54 schreef luxerobots het volgende:
Overigens was Messi wel een slechte winnaar. Je wint de pot en mag een ronde door, waarbij je wat betreft de kaarten nog mazzel hebt gehad. Maar dan ga je in een interview achteraf nog even een sneer naar Van Gaal en Weghorst uitdelen. Hoezo sta je daar als winnaar en beste speler ter wereld niet gewoon boven? Bovendien was Messi ook goed in het rekken van tijd. Zo'n speler heeft het toch niet nodig om steeds op de grond te liggen om wat extra tijd te rekken? Qua persoonlijkheid kun je wel zien dat Messi flink verwend is. Zo zaten andere grootheden, zoals Cruijff, niet in elkaar.
Ik hoop die die Messi zich helemaal kotsmisselijk vreet aan die chips van hem.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Messi voelt dat het einde van zijn carrière nadert en dat die ene prijs ontbreekt. Ik heb altijd veel sympathie voor hem gehad, vooral voor zijn voetballende kwaliteiten, maar het loopt op zijn einde en hij voelt het.
Die trekjes die hij nu laat zien had hij altijd al, maar ze zijn wel erger aan het worden naarmate de rest het meer en meer laat afweten. Gewoon een vervelend ventje net als het merendeel van de Argentijnse selectie.
Slechte verliezers zijn erg, maar niets is zo erg als een slechte winnaar.
Die gaat gewoon weer z'n momenten pakken tegen Kroatië.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik hoop die die Messi zich helemaal kotsmisselijk vreet aan die chips van hem.
Maar het ligt allemaal aan de scheidsrechter en Zuid-Amerikanen zijn viezerikenquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
WE staan 3 keer in de top 5 van de WK wedstrijden met de meeste kaarten.
Dat is toch ook zo? Laat een type Nijhuis zo'n wedstrijd fluiten en er vallen de helft minder kaarten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar het ligt allemaal aan de scheidsrechter en Zuid-Amerikanen zijn viezeriken
Nu gaan mensen reageren dat Bas geen wereldtop fluit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Laat een type Nijhuis zo'n wedstrijd fluiten en er vallen de helft minder kaarten.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
WE staan 3 keer in de top 5 van de WK wedstrijden met de meeste kaarten.
Acht dit gezanik over Messi en zijn gedrag is ook wat overdreven, het hoort er gewoon een beetje bij dat provoceren over en weer. Hier moet je boven staan. En laten we nou niet doen alsof wij tijdens de wedstrijd het braafste jongetje van de klas waren.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:54 schreef luxerobots het volgende:
Overigens was Messi wel een slechte winnaar. Je wint de pot en mag een ronde door, waarbij je wat betreft de kaarten nog mazzel hebt gehad. Maar dan ga je in een interview achteraf nog even een sneer naar Van Gaal en Weghorst uitdelen. Hoezo sta je daar als winnaar en beste speler ter wereld niet gewoon boven? Bovendien was Messi ook goed in het rekken van tijd. Zo'n speler heeft het toch niet nodig om steeds op de grond te liggen om wat extra tijd te rekken? Qua persoonlijkheid kun je wel zien dat Messi flink verwend is. Zo zaten andere grootheden, zoals Cruijff, niet in elkaar.
Het gaat allang niet meer over de wedstrijd zelf maar over het gedrag van spelers daarna.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:20 schreef Anonymousz het volgende:
Het is maar een spelletje jongens
Paredes is echt de grootste bloedzuiger van de Europese velden. Ik snap wel dat de trainer hem in brachtquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft vliegt heel het Argentijnse elftal met de gipsvlucht terug. Zelden zo'n onsympathiek zooitje bij elkaar gezien en die lul die de bal de dugout in rostte die mogen ze er halverwege zonder parachute uitgooien. Daar hebben ze ervaring mee, dus dat komt vast goed.
Dat is dus het precies het probleem, Messi staat er niet boven en gaat er achteraf over zeiken. Dat is gewoon zielig, zeker als je ook nog gewonnen hebt én keihard gematst bent door de scheidsrechter en de VAR.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Acht dit gezanik over Messi en zijn gedrag is ook wat overdreven, het hoort er gewoon een beetje bij dat provoceren over en weer. Hier moet je boven staan.
Memphis en Bergwijn hopeloos uit vorm helpt ook gewoon niet. Memphis heeft altijd veel balverlies maar daar staat normaal ook een goal tegenover. Nu niet dus zijn er nauwelijks kansen en goals.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk dat Van Gaal er best veel uitgehaald heeft. Een Blind of De Boer hadden zich waarschijnlijk niet eens geplaatst voor dit toernooi. Het is gewoon, voor Nederlandse begrippen, een vrij matige selectie, en als dan het laatste zetje, noem het geluk, ontbreekt, dan vlieg je er dus uit.
zijn ze ook, wij laten ons alleen opnaaien door dat volkquote:Op zaterdag 10 december 2022 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar het ligt allemaal aan de scheidsrechter en Zuid-Amerikanen zijn viezeriken
Goals nog best veel. We hebben er 10 gemaakt, dat is veel meer dan in 1990, 1994 en 2006. En in 2010 maakten we er maar 11.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Memphis en Bergwijn hopeloos uit vorm helpt ook gewoon niet. Memphis heeft altijd veel balverlies maar daar staat normaal ook een goal tegenover. Nu niet dus zijn er nauwelijks kansen en goals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |