Allemaal psychologie van de koude grond, maar ik denk dat hij op gelijke hoogte met Maradona wil komen te staan. Dat lijkt wat druk/frustratie/agressie met zich mee te brengen, dat zich op deze wijze manifesteert. Ondanks dat Messi's clubstatistieken die van Maradona doen verbleken en hij op dat vlak dus veruit zijn meerdere is, mist hij simpelweg het belangrijkste onderdeel: de wereldtitel als leider van Argentinië. Dat is wat uiteindelijk allesbepalend en dit is waarschijnlijk zijn laatste kans daarop.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goed gezegd, hij denkt dat hij God in hoogst eigen persoon is.
Wimpie is nog steeds een blokje om het paleis aan lopen om af te koelen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:04 schreef tjoptjop het volgende:
Maxima slaapt vannacht op de bank neem ik aan
quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Allemaal psychologie van de koude grond, maar ik denk dat hij op gelijke hoogte met Maradona wil komen te staan. Dat lijkt wat druk/frustratie/agressie met zich mee te brengen, dat zich op deze wijze manifesteert. Ondanks dat Messi's clubstatistieken die van Maradona doen verbleken en hij op dat vlak dus veruit zijn meerdere is, mist hij simpelweg het belangrijkste onderdeel: de wereldtitel als leider van Argentinië. Dat is wat uiteindelijk allesbepalend en dit is waarschijnlijk zijn laatste kans daarop.
Ondanks de absolute levende legende die hij is en zijn absurde track record, denk ik dat hij altijd de Argentijnse nummer twee zal blijven. Als ze nu dankzij hem de wereldtitel veroveren, verandert dat wellicht.
Dit zijn van die dingen waar ik me op dat moment enorm over kan opwinden. Maar na een paar uur waardeer ik het welquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hem staan, wat een mongool.
Wel, die vraag is in ieder geval beantwoord.quote:Op de vraag of Oranje ook in de verlenging aanvallender had moeten spelen, vindt De Roon het lastig een eenduidig antwoord te geven. 'Misschien hadden we door moeten gaan, de bal blijven pompen. Aan de andere kant was het een keuze om gas terug te nemen omdat we daarvoor heel veel energie hadden verspeeld.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-nooit-zoiets-gezien
We hadden nog twee wissels geloof ik (sowieso een) . Die kun je ook inzetten natuurlijk. Van Gaal gokte duidelijk op de penalty’s.quote:Op zaterdag 10 december 2022 03:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wel, die vraag is in ieder geval beantwoord.
Het deed me een beetje denken aan de latere rondes van een bokswedstrijd. Dan heb je ook wel eens dat de ronde na een complete barrage van een bokser het compleet stilvalt omdat hij op is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 03:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wel, die vraag is in ieder geval beantwoord.
Ja, dat volle bak doorpompen ging dus niet meer, maar als je direct bij de verlenging een frisse Lang en Simons erin gooit kun je daar nog een beetje vieze counterballetjes op geven en kijken wat er gebeurt. Ook een vorm van inshallah maar met die twee tenminste nog enigszins kansrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 03:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hadden nog twee wissels geloof ik (sowieso een) . Die kun je ook inzetten natuurlijk. Van Gaal gokte duidelijk op de penalty’s.
Ach op zich allemaal toch wel logisch hoe dat ging. Je hebt 20 minuten geknokt voor die gelijkmaker, vervolgens gok je op strafschoppen. Iedereen was op.quote:Op zaterdag 10 december 2022 03:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, dat volle bak doorpompen ging dus niet meer, maar als je direct bij de verlenging een frisse Lang en Simons erin gooit kun je daar nog een beetje vieze counterballetjes op geven en kijken wat er gebeurt. Ook een vorm van inshallah maar met die twee tenminste nog enigszins kansrijk.
Beter dan Luuk halverwege hun helft een bal in de loop geven zonder dat er iemand aansluit. Dat was ergerlijk.
Fake news.quote:
Gewoon een kleuter, past wel bij z'n lengte.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hem staan, wat een mongool.
DeeBee zat in het stadionquote:
Wat een onsportief gedrag van het nederlandse elftal. Beschamend dit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo, dit is ook eens even onsportief gedrag.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |