Bedankt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:DombohetOlifantje1
Jezus waarom doet hij opeens alsof hij achterlijk isquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:00 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt wel heel erg mimimimi.
Lionel is 1 Joep Schreuder-interview af van het plegen van een geweldsmisdrijf.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Messi weet niet wie Weghorst is
Echt raar, je zou eerder denken dat er iets specifieks negatiefs over Messi of het Argentijns elftal was gezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jezus waarom doet hij opeens alsof hij achterlijk is
Dat noemen ze nu Argentijnse passie Mod Coco.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Echt raar, je zou eerder denken dat er iets specifieks negatiefs over Messi of het Argentijns elftal was gezegd.
Er is niets op tegen dat Louis wat weerwoord krijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:59 schreef RipCity het volgende:
Lionel Messi ruziet met Louis van Gaal: ‘Hij zegt altijd maar dat hij goed voetbal speelt...’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)bal-speelt~a90857f4/
quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:00 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt wel heel erg mimimimi.
quote:Martínez was blij dat hij Van Gaal had verslagen. ,,Hij zei dat Nederland in het voordeel zou zijn bij penalty's. Hij moet leren om zijn mond te houden’’, aldus de keeper, die uitgroeide tot de grote held.
Uiterst onsympathiek ook.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind ze allemaal erg emotioneel.
Nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:06 schreef Marsenal het volgende:
Begin van WK zag je nog wel wat moois in Messi met als afsluiter de WK-titel. Dat is nu wel snel klaar jaquote:
Op dat moment had je óf opportunistisch hoge ballen moeten blijven pompen óf meteen Lang en Simons moeten brengen (was er nog een wissel over voor die tweede?).quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Pijnlijke analyse wel. En het klopt ook. Het leek wel alsof ze niet de verlenging maar de strafschoppen eruit hadden gesleept met die 2-2
Fully agree, daar verloren we de wedstrijd al.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Op dat moment had je óf opportunistisch hoge ballen moeten blijven pompen óf meteen Lang en Simons moeten brengen (was er nog een wissel over voor die tweede?).
Je kunt in ieder geval niet weer terug gaan zakken en een beetje counteren met fucking Weghorst en Luuk voorin.
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Pijnlijke analyse wel. En het klopt ook. Het leek wel alsof ze niet de verlenging maar de strafschoppen eruit hadden gesleept met die 2-2
Niet gek na zo’n wedstrijd maar wel erg treurig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:06 schreef Marsenal het volgende:
Er was nog een laatste wissel over ja. Maar ja. van Gaal had waarschijnlijk een apotheose van jewelste in gedachten bij de penalty's. Echt, dat hele tactisch vernuft. Ik heb het niet gezien hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Op dat moment had je óf opportunistisch hoge ballen moeten blijven pompen óf meteen Lang en Simons moeten brengen (was er nog een wissel over voor die tweede?). Je kunt in ieder geval niet weer terug gaan zakken en een beetje counteren met fucking Weghorst en Luuk voorin.
Er was nog 1 wissel want daarom vroeg men ook waarom Jansen er niet ingezet was als goede penaltynemer. Maar Louis zei dat hij dat niet kon doen want Wout en Luuk stonden er al in... Lijkt me die laatste minuut niet uitmaken maar goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Op dat moment had je óf opportunistisch hoge ballen moeten blijven pompen óf meteen Lang en Simons moeten brengen (was er nog een wissel over voor die tweede?).
Je kunt in ieder geval niet weer terug gaan zakken en een beetje counteren met fucking Weghorst en Luuk voorin.
Precies, iedereen mag er het zijn van denken. Maar ik persoonlijk ben er van overtuigd dat daar achteraf het zwaartepunt heeft gelegen. Niet alleen omdat je hem zelf niet maakt, maar ook om dat je de Argentijnen nog de kans gaf zich weer op te richten na wat toch een behoorlijke dreun was.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Het is al uitgebreid ter sprake gekomen hierzoot.
Niet iedereen is het ermee eens, en dat mag. Maar ik vond het sneu. Het zat erin op dat moment.
Blind was echt gênant zo traag inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was nog een laatste wissel over ja. Maar ja. van Gaal had waarschijnlijk een apotheose van jewelste in gedachten bij de penalty's. Echt, dat hele tactisch vernuft. Ik heb het niet gezien hoor.
Het sloeg ook nergens op om de Roon eraf te halen. Geniale actie van Koopmeiners maar verder was dat weer niet veel. Had dan Malacia gebracht voor Blind, die was ook weer dramatisch
Door Blind wordt Ake gewoon overloaded, en het is niet dat je er aanvallend nou zoveel voor terugkrijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was nog een laatste wissel over ja. Maar ja. van Gaal had waarschijnlijk een apotheose van jewelste in gedachten bij de penalty's. Echt, dat hele tactisch vernuft. Ik heb het niet gezien hoor.
Het sloeg ook nergens op om de Roon eraf te halen. Geniale actie van Koopmeiners maar verder was dat weer niet veel. Had dan Malacia gebracht voor Blind, die was ook weer dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |