Op Dumpert.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn er al beelden van die idioot die op het veld kwam tijdens de wedstrijd?
Pfff, gast... Dat is alsof je een blauwtje loopt bij een 10 en dan maar een gokje waagt bij d'r downie zus in een rolstoel.quote:
Kroatië heb ik al sinds 2018 een zwak voor, toen ik geheel toevallig in dat land was tijdens het WK. Vandaag hebben ze weer mooi spel laten zien, alleen daarvoor zou je het al doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:08 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Kroatië, en anders toch Marokko. Ziyech simpatieke vent evenals Modric.
Nee, je ziet het totaal verkeerd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:10 schreef Haags het volgende:
Louis je speelde gewoon kut, het hele toernooi. Klaar, einde.
Hoef je echt geen andere reden voor te geven.
Hoeveel wodka zit er in?quote:
negen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:59 schreef -XOR- het volgende:
9 schorsingen voor Argentinie. Graag gedaan Kroatie.
Dat was me een partij zeg. 3 counters van Italië en het mooiste elftal van Brazilië dat i ooit heb gezien kon naar huis. Balen destijdsquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat was Brazilië - Italië in 82 en daarna komt een hele tijd niks qua WK wedstrijden
Aan de andere kant hebben we misschien maar 30minuten goed gespeeld dit WK.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Zonde zonde zonde. Einde tijdperk Van Gaal.
En hoe meer je er aan went.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Kutzooi. Alweer niks. Hoe ouder je wordt, hoe veler de nederlagen zich opstapelen.
Zelfs als je niet atletisch en hyperintelligent was, zou ik je gelijk geven.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Flauwekul. Ook een magere (en weliswaar te lang doorgerookte) Johan Cruijff zou dit hebben gezegd. Als je je tegenstander in een wurggreep hebt, moet je niet gaan terugzakken. Daardoor kreeg Argentinië weer lucht. En dat was al te zien in de laatste 10 minuten van de verlenging.
Louis en Steek gaan nu ook weer over de pingels praten.
Pingels zijn een loterij. Hoe vaak je er ook op traint. Oranje had de eerste helft van de verlenging gewoon moeten doorgaan. Dat vind ik als superslanke sportfanaat.
Israëlische TV?quote:
Die is begonnen aan het bouwen van een Olympisch Stadion denk ik.quote:
Dankzij de scheids nog te veel welquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:10 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel spelers van Argentinië mogen niet spelen volgende wedstrijd?
Van Dijk en Berghuis missen. Hun schuld.quote:
Ja das ook zo, we gaan zien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugal beter team. Niet betere spelers maar niet voor niets Europees kampioen
Wil gewoon die titel man. Kan mij de manier waarop verrottenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we misschien maar 30minuten goed gespeeld dit WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |