Ik ben in Parijsquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Vind Britten echt leuker dan FransenEn voetbalfans over het algemeen gewoon kut
Dat verbaasd mij nog steeds ja. Lahosz geeft zo makkelijk kaarten dat ik eigenlijk gegarandeerd wel een tweede voor iemand zag komen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel knap dat er dan geen rode is gevallenIk mag hopen dat ze toch wel even deze scheids gaan reviseren
Hij heeft vandaag geen gebaar met haakjes gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet hij dingen leren over machtsverheffingen en rekenen met haakjes?
Ik heb zo het vermoeden dat erover nagedacht is..quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij nog steeds ja. Lahosz geeft zo makkelijk kaarten dat ik eigenlijk gegarandeerd wel een tweede voor iemand zag komen.
Dit acht ik best waarschijnlijk, jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan zomaar een herhaling van vier jaar geleden worden
Rood geeft die geloof ik ook niet extreem vaak.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat erover nagedacht is..
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
Scheids zal vast veel steak penningen hebben gekregen geheheh.
15quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 gele kaarten gegeven of zo.
En het is niet alsof het een harde wedstrijd was.
quote:
Messi heeft nog nooit zo hoog gesprongen. Daarom natuurlijk geen geel.quote:
Hij floot wel. Maar gaf geen kaartquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]Wat ontzettend bizar. En omdat de scheids niet fluit (wattie voor elke andere scheet wel deed) mag de VAR niet kijken
Oh maar als ie wel floot had de VAR moeten kijken en is het alsnog gek dat die er niets van zeidenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij floot wel. Maar gaf geen kaart
Voor wel of geen geel grijpt de VAR nooit in volgens mij.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh maar als ie wel floot had de VAR moeten kijken en is het alsnog gek dat die er niets van zeiden
Dan heeft hij niets aan mijn noeste arbeidquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag geen gebaar met haakjes gemaakt.
Volgens mij was de var vrij vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh maar als ie wel floot had de VAR moeten kijken en is het alsnog gek dat die er niets van zeiden
zoveel discussies en geen spoort van Varriequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij was de var vrij vanavond.
Maar dat is toch bizar? Waar is zo'n VAR voor als mensen openlijk hands kunnen doen zonder dat daar wat tegenover staat?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor wel of geen geel grijpt de VAR nooit in volgens mij.
Alleen bij wel of geen geen rood/penalty/doelpunt
Misschien is Messi wel zo klein dat ze dachten dat het z’n voet was.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dat is toch bizar? Waar is zo'n VAR voor als mensen openlijk hands kunnen doen zonder dat daar wat tegenover staat?
Om te zorgen dat ze het niet doen in het strafschopgebied.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dat is toch bizar? Waar is zo'n VAR voor als mensen openlijk hands kunnen doen zonder dat daar wat tegenover staat?
Het is dan ook vrijdagquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij was de var vrij vanavond.
Nee, die voetjes vallen wel op met die gouden schoentjes van hem.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:30 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Misschien is Messi wel zo klein dat ze dachten dat het z’n voet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |