Knettergek dusquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:tong80 roept elk EK en WK blind zonder naar wedstrijden te kijken dat "we" kampioen worden en dat de tegenstanders niet echt grote voetballers zijn.
Ja hopelijk kan Blind eruit.quote:
Eens, maar nu toch echt hoop dat NL er wat van bakt. Anders straks een ongezellige halfdronken vriend die thuis komt.quote:
Omdat we zelf ook matig zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef DonDruiper het volgende:
Hoe kun je zo voor de dag komen tegen een, behalve Messi, heel matig team.
Maar volgens tong heeft tong 9 van de 10 keer gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:tong80 roept elk EK en WK blind zonder naar wedstrijden te kijken dat "we" kampioen worden en dat de tegenstanders niet echt grote voetballers zijn.
Yesquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er zes man, kan ie nog schieten.
Zo kwamen ze toch ook voor de dag tegen de nog matigere teams waar ze eerder tegen speelden?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef DonDruiper het volgende:
Hoe kun je zo voor de dag komen tegen een, behalve Messi, heel matig team.
Overmars zit waarschijnlijk in Belgiëquote:
Ja, nog een reden dat ik hem niet zo serieus neem.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar volgens tong heeft tong 9 van de 10 keer gelijk
Ja, maar ook echt bizar snel in die kleine ruimtes. Heeft weinig nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Mad.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef VeX- het volgende:
Schandalig. Er wordt al de hele 1e helft waardeloos verdedigd. Geen druk op de bal bij Argentijns balbezit. Oranje speelt ondermaats. Te geintimideerd voor de druk op dit podium. Nu moeten ze opstaan als ze ook maar een knip voor de neus waard zijn. Een reactie, nu!
Narcisme en alcoholisme is een nare combinatiequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar volgens tong heeft tong 9 van de 10 keer gelijk
Nu overdrijf jequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef Jason22 het volgende:
Messi voetbalt niet, hij geeft een voorstelling.
Ah ja.quote:
Gemarkeerd.quote:
0-3quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef Centenbak het volgende:
Het gaat nog 3-0 worden.
Mark my Worst
Een fatsoenlijke aanval zou al heel wat zijn. Echt 0 gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef VeX- het volgende:
Schandalig. Er wordt al de hele 1e helft waardeloos verdedigd. Geen druk op de bal bij Argentijns balbezit. Oranje speelt ondermaats. Te geintimideerd voor de druk op dit podium. Nu moeten ze opstaan als ze ook maar een knip voor de neus waard zijn. Een reactie, nu!
haha , het laat wel het verschil goed zien in kwaliteit tussen de spelers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zei ik 'onderstreep mijn woorden' ?quote:
Het hele WK zijn ze al niet je van hetquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef Newone82 het volgende:
Argentinië is helemaal niet zo goed vanavond. Dat is nog het erge hier van
Ik neem jou vanaf NU niet meer serieusquote:
BAM!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef VeX- het volgende:
Wie weet creëren we een kans.quote:
nieuwe bondscoach gevondenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:40 schreef VeX- het volgende:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook 9 van de 10 keer gelijk?
De 10-1 van Hongarije tegen El Salvador kan ook nog.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs de 7-1 uitslag van Duitsland tegen Brazilië kan nog.
Ik kan hem moeilijk ongelijk geven. CR7 en Messi zijn legendesquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Belgische commentator slaapt in een Messi-pyama.
Ben ik niet van onder de indruk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Al had ik wel goed voorspeld dat tong weer aan de drank zou zitten nu.
Wie?quote:
Dom.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn echt vakkundig Dumfries aan het slopen
En dan lekker over rechts.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn echt vakkundig Dumfries aan het slopen
Ik had al in mijn hoofd om hem permanent als Floppert aan te duiden, maar dat is (nog) niet te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
Noppert kan iig zeggen dat hij ooit een schot van Messi heeft gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |