Je mag vliegen met corona? mooi manquote:Op zondag 11 december 2022 07:18 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Goodmorning Vietnam.
Laatste dagje alweer. Coronavariant gaat mee naar huis.
![]()
![]()
![]()
Ja nee.quote:Op zondag 11 december 2022 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je mag vliegen met corona? mooi man
Wink wink nudge nudgequote:
Gefeliciteerd, dat het maar een jaar vol pasta met plakjes kaas mag worden!quote:
quote:Op een vlucht van de KLM is afgelopen week een baby geboren. Dat is woensdag gebeurd op een vlucht van Guayaquil in Ecuador naar Amsterdam.
Een paar uur voor de landing op Schiphol kreeg passagier Tamara, die niet wist dat ze zwanger was, last van haar buik. Ze ging naar het toilet en na twee persweeën had ze ineens een zoon in haar handen, zo meldt het Spaarne-ziekenhuis waar moeder en kind nu verblijven.
Cyclo stout. Niet verkeerdquote:Op zondag 11 december 2022 07:18 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Goodmorning Vietnam.
![]()
![]()
![]()
Sterk spul, zo te zien.quote:Op zondag 11 december 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cyclo stout. Niet verkeerd
Ontbijten met bier, dat doet zelfs @Neef_Wuppie niet.quote:Op zondag 11 december 2022 07:18 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Goodmorning Vietnam.
![]()
![]()
![]()
Het was daar lunchtijd.quote:Op zondag 11 december 2022 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ontbijten met bier, dat doet zelfs @:Neef_wuppie niet.
Bel gewoon een taxiquote:Op zondag 11 december 2022 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was daar lunchtijd.
Ik ging uit in Leiden vannacht, gaan er plots geen treinen meer. Uiteindelijk tot zeven uur op Schiphol moeten wachten. Wat een drama.
(Uitgaan in Leiden is per definitie drama. Altijd Rotterdam @:kingroland )
Ja ik had een Robin Williams momentje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was inderdaad lunchtijd. Ik ga toch niet om 7 uur aan het bier.![]()
Was sowieso niet wakker op dat tijdstip. Te veel rijstwijn dit dat."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op zondag 11 december 2022 14:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja ik had een Robin Williams momentje.Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draag jij loafers, @Mortaxx ?quote:
Ah. Genoteerd.quote:
Uiteraard.quote:
Zowel username als getal hebben op mij geen betrekking.quote:Op zondag 11 december 2022 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je account is van 2009 dus dan ben je 40+
Oh ik dacht dat je in het echt ook Pisces heettequote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel username als getal hebben op mij geen betrekking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |