Hoe kan darkmode ervoor zorgen dat de functionaliteit wordt bemoeilijktquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Het kwam door de darkmode![]()
Bedankt @:Sked
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb trouwens darkmode aangezet in Word en geen idee hoe ik het uit krijg. WOEDEND
Xiaomi (haha, ja kom er maar in iPhone fappers) heeft daar wel vaker problemen mee. Mijn Rabobank app heeft een cosmetische error dankzij darkmode. Bij Snapchat kan ik geen chats lezen in darkmode.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan darkmode ervoor zorgen dat de functionaliteit wordt bemoeilijkt
Dezelfde reden dat fok (nog) geen darkmode heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan darkmode ervoor zorgen dat de functionaliteit wordt bemoeilijkt
Fransquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef KingRoland het volgende:
@:coco @:lange_lans @:wereldgozer @:monkyyy wat is jullie mening betreft Capgemini?
Wil hij met of zonder suiker?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal een lekker kopje koffie voor je zetten.![]()
En idd wat @:Scrummie zei. Screenshotje.
Zwart makker, zwart. Koffie drink je zwart. Mocht @Pisces29 hier anders over denken dan zet dit de verhoudingen op scherp.quote:
Ik vertrouw niemand.quote:
Ik zou nooit een zoon van 10 nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een zoon van 10 hebt dan ga vanzelf mee in die malaise makker.
Hallo makker.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou nooit een zoon van 10 nemen.
Nee. Vertel. Wie gaat ze maken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:21 schreef tong80 het volgende:
Had ik al verteld dat het 3-1 voor Nederland wordt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |