Haha wat een troll ben jij zegquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zo vermoeiend die laffe alt-right spelletjes... Misselijkmakend ook.
Ja eens en hoe kan Musk een voorvechter van het vrije woord zijn als hij mensen aanvalt door selectief te showen uit een PhD thesis.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nou, als ik dat stuk in die thesis zo lees probeert die Roth het te nuanceren in plaats van keihard de toegang tot adult internet services te ontzeggen. Maar, dit is niet zijn volledige thesis. Zo werkt dat vaak met complotten en mis / selectieve informatie![]()
Zakelijk gezien vind ik het ronduit dom. Ik snap Musk niet waarom hij zich zo geroepen voelt om zich hier constant mee te bemoeien.Transparantie bieden en misstanden aankaarten binnen je aangekochte platform is een ding, maar je hebt ook te maken met banken die, of het nou terecht of onterecht is, gevoelig lijken te zijn voor dit soort zaken.
Dit post hij net. Hoe leg je dit weer uit aan adverteerders die al gevoelig zijn voor dit soort shit? Coca cola zal wel weer denken, als de CEO vind dat twitter een crime scene is, moet ik dan als coca cola wel op dit platform aanwezig zijn? Ook al bedoelt Musk dit niet te zeggen met die tweet, is dit weer voer om te kappen als adverteerder.
Hou gewoon je mond Musk. Voor een keertje. Asjeblieft?![]()
[ twitter ]
Soms?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat laag is dit zeg van Musk. Wat een klein mannetje kan het soms toch zijn.
Ja? Vind je mij alt-right materiaal?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje... Ook weer typisch alt-right trouwens.
Nou geloof ik niet dat Twitter een of andere dekmantel was van pedoseksuele activiteiten (Met Yoel Roth aan het hoofd), maar het lijkt wel of de focus en het beleid op dit materiaal binnen Twitter beduidend kleiner is geweest dan de focus op andere vlakken content. Waarom dat zo is, is mij een raadsel. Het lijkt mij een verkeerd afhandel systeem wat betreft een bepaald soort content. Automatische herkenningssoftware wat niet optimaal en goed werkt oid. Dat de tweet verwijderd wordt in plaats van het account zal ook met policyvoorwaarden te maken hebben gehad.quote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef loveli het volgende:
Draadje.
[ twitter ]
Uitgelichte tweet:
[ twitter ]
Romeinse cijfers gebruiken.quote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef loveli het volgende:
Draadje.
[ twitter ]
Uitgelichte tweet:
[ twitter ]
Hoe fucking moeilijk is het om tweets te nummeren en goed te chainen.quote:
Threads is altijd al fucked up geweest. De stuntel is realquote:Op zondag 11 december 2022 02:19 schreef YStec het volgende:
[..]
Hoe fucking moeilijk is het om tweets te nummeren en goed te chainen.
Als Musk nou eerst die longform (of hoe het ook genoemd wordt) had geïntroduceerd, was het allemaal mijn pijnlijk om fucking hele artikelen te lezen.
Ah dus idd gewoon wat ik eerder al zeiquote:
Jepquote:Op zondag 11 december 2022 02:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah dus idd gewoon wat ik eerder al zeiLaat iOS gebruikers meer betalen.
Het is een macguffin die morele superioriteit, zekerheid, sociale steun en houvast geeft. Pedofilie wordt wereldwijd op grote schaal afgekeurt. Simpel om dat te gebruiken dus.quote:Op zondag 11 december 2022 03:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die obsessie die complotdenkers met pedo's hebben heb ik altijd opmerkelijk gevonden. Heel opmerkelijk.
Ik vind het verdedigen van zulke daden juist opmerkelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 03:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die obsessie die complotdenkers met pedo's hebben heb ik altijd opmerkelijk gevonden. Heel opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |