De correcte term voor de meest onvrije periode in de westerse wereld sinds de 2e Wereldoorlog.quote:
Dat denken ze sowieso al, alleen dient dat nog wat extra gevoed te worden met het idee dat ze tegen een pedofiele cabal aan het strijden zijn. Let op mijn woorden: legio lieden zullen het predikaat 'pedo' weer opgespeld krijgen nu er weer 'vrijheid van meningsuiting' heerst op twitter.quote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ze hebben met Musk nu een bondgenoot aan het roer, wat ze alleen maar sterkt in het idee dat ze aan de goede kant staan.
Ja maar o-wee als je het gevaar daarvan benoemt: dan wil je vrijheid van meningsuiting de nek omdraaien, dan ben je een fascist, dan wil je een dictatuur.quote:Op zondag 11 december 2022 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die lynch mob hyena mentaliteit van complotdenkers is nog het engste van alles.
Op welke feiten en bronnen etc was het afsluiten van parken en stranden gebaseerd?quote:Op zondag 11 december 2022 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, tijdens een pandemie waarin niemand precies wist wat nu aan de hand was omdat er geen enkel precedent bestond, had Fauci gewoon niets moeten doen.
De experts en wetenschappers zijn vaak de eerste slachtoffers van de complotbende; die werken namelijk met dingen waar wappies niet zo goed tegen kunnen: ratio, bronnen en feiten.
Een pandemie zorgt voor belemmeringen in vrijheid?quote:Op zondag 11 december 2022 18:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De correcte term voor de meest onvrije periode in de westerse wereld sinds de 2e Wereldoorlog.
Waar agenten en verzorgend personeel ontslagen werden omdat ze niet mee wilden doen aan een medisch experiment.
Waar zelfs het bedrijfsleven mensen verplichte om te vaccineren voor baanbehoud.
Waar jonge kinderen verplicht met een mondmasker op naar school moesten als ze überhaupt al naar school konden en waar stranden, parken en zwembaden gesloten werden op basis van angst. De grootste aanjager van het covidfascisme is/was Fauci. Daar kun je simpelweg niet omheen.
Het is echt heel simpel: een overheid die aan haar zorgplicht voldoet, of probeert te voldoen, is geen fascisme. Ook niet wanneer er in de context van die zorgplicht vrijheidsbeperkende maatregelen worden getroffen.quote:Op zondag 11 december 2022 18:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De correcte term voor de meest onvrije periode in de westerse wereld sinds de 2e Wereldoorlog.
Waar agenten en verzorgend personeel ontslagen werden omdat ze niet mee wilden doen aan een medisch experiment.
Waar zelfs het bedrijfsleven mensen verplichte om te vaccineren voor baanbehoud.
Waar jonge kinderen verplicht met een mondmasker op naar school moesten als ze überhaupt al naar school konden en waar stranden, parken en zwembaden gesloten werden op basis van angst. De grootste aanjager van het covidfascisme is/was Fauci. Daar kun je simpelweg niet omheen.
De sterftecijfers zijn inderdaad vergelijkbaar met een stevige griepgolf. Voor kinderen was COVID minder gevaarlijk dan de griep. Dus nogmaals op welke feiten is het vaccineren van kinderen met een experimenteel vaccin wenselijk geweest?quote:Op zondag 11 december 2022 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een pandemie zorgt voor belemmeringen in vrijheid?
Joh.
Je denkfout is pretenderen dat dit allemaal maar een verkoudheidje was en/of dat die snode elite uit pure mensenhaat besloot onpopulaire maatregelen te nemen.
Tja, als je in la-la land leeft waar COVID gewoon niet heeft bestaan of 'maar een griepje' was, snap ik dat alles wat Fauci heeft gedaan in het verkeerde keelgat schiet.quote:Op zondag 11 december 2022 18:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Op welke feiten en bronnen etc was het afsluiten van parken en stranden gebaseerd?
En toen de feiten uiteindelijk bekend waren qua COVID waarom volharde Fauci nog steeds met onzinnige maatregelen zoals het vaccineren van kinderen inclusief mondmaskers?
Heb je ook nog iets te vertellen over 5G, Gates, Soros en het WEF? Ik heb m'n bingokaart bijna vol namelijk.quote:Op zondag 11 december 2022 18:57 schreef Chivaz het volgende:
de meest onvrije periode in de westerse wereld sinds de 2e Wereldoorlog
medisch experiment
op basis van angst
covidfascisme
Fauci
Kortom je lult maar wat, er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het vaccineren en mondmaskers van kinderen nodig was.quote:Op zondag 11 december 2022 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, als je in la-la land leeft waar COVID gewoon niet heeft bestaan of 'maar een griepje' was, snap ik dat alles wat Fauci heeft gedaan in het verkeerde keelgat schiet.
En nog maar eens: men wist in den beginne de ernst en omvang van de pandemie niet, daarom, heel gek, dat men besloot voorzorgsmaatregelen te nemen. Wat echt kwaadaardig zou zijn geweest, was een overheid die niets zou hebben gedaan.
Maar dat is dan ook het mooie: types als jij geven niets om mensen of hun welzijn, laat staan verheven zaken als vrijheid en democratie. Je geeft alleen om je zelf en je eigen comfort, en dat heeft nu even een tik gekregen (zoals we er allemaal een tik van hebben gekregen), en i.p.v. de zaak rationeel te benaderen, heb je maar besloten dat het allemaal een enorm complot van kwaadwillende lieden is geweest wier enige bestaansgrond het dwarszitten van jouw geluk betrof.
Ja hilarisch, maar begrijp ik dus goed dat je het inhoudelijk gewoon eens bent met mijn reactie?quote:
... en als de overheid niets had gedaan had je staan blèren dat de satanische elite geen moer geeft om gewone mensen die door een gruwelijke pandemie weggevaagd werden.quote:Op zondag 11 december 2022 19:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De sterftecijfers zijn inderdaad vergelijkbaar met een stevige griepgolf. Voor kinderen was COVID minder gevaarlijk dan de griep. Dus nogmaals op welke feiten is het vaccineren van kinderen met een experimenteel vaccin wenselijk geweest?
De overheid heeft in je bek gescheten en je vraagt om meer. De stand van het volk dat makkelijk te bespelen is. Nou hup haal die vierde of vijfde spuit en stel geen vragen. Dat is nu eenmaal wat van je word verlangd.quote:Op zondag 11 december 2022 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets te vertellen over 5G, Gates, Soros en het WEF? Ik heb m'n bingokaart bijna vol namelijk.
Leuk ook dat je 'de kinderen' er weer bijhaalt... soort automatisme, niet?quote:Op zondag 11 december 2022 19:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kortom je lult maar wat, er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het vaccineren en mondmaskers van kinderen nodig was.
Angst is een slechte raadgever.
Ben zelf overigens ongevaccineerd, Corona gehad en ik was 3 dagen ziek. Ik heb er beroerder bij gelegen met de griep.
Oh noes, de grote boze overheid...quote:Op zondag 11 december 2022 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De overheid heeft in je bek gescheten en je vraagt om meer. De stand van het volk dat makkelijk te bespelen is. Nou hup haal die vierde of vijfde spuit en stel geen vragen. Dat is nu eenmaal wat van je word verlangd.
Dit vind ik in ieder geval vrij schokkend:quote:Op zondag 11 december 2022 19:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kortom je lult maar wat, er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het vaccineren en mondmaskers van kinderen nodig was.
Ben zelf overigens ongevaccineerd, Corona gehad en ik was 3 dagen ziek. Ik heb er beroerder bij gelegen met de griep.
Eerst zeuren over wetenschappelijk bewijs, dat je overigens ongezien zou afserveren, en in dezelfde regel je eigen anekdotische ervaring als bewijs aandragen.quote:Op zondag 11 december 2022 19:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Schitterend he.quote:Op zondag 11 december 2022 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst zeuren over wetenschappelijk bewijs, dat je overigens ongezien zou afserveren, en in dezelfde regel je eigen anekdotische ervaring als bewijs aandragen.
Ziedendboos. De spuitjes zijn me prima bevallen.quote:Op zondag 11 december 2022 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De overheid heeft in je bek gescheten en je vraagt om meer. De stand van het volk dat makkelijk te bespelen is. Nou hup haal die vierde of vijfde spuit en stel geen vragen. Dat is nu eenmaal wat van je word verlangd.
Oke?quote:Op zondag 11 december 2022 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, dat doen we alleen met Baudet en Wilders, want die verdienen het gewoon!
Hadden ze maar hun grote wappie bek moeten houden, smerig rechts volk dat het er is
Ik ben het vrijwel altijd met jouw eensquote:Op zondag 11 december 2022 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hilarisch, maar begrijp ik dus goed dat je het inhoudelijk gewoon eens bent met mijn reactie?
Meer dan aan de genocidale vaccins.quote:Op zondag 11 december 2022 19:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er overleden aan COVID? Zoek dat maar eens op en kom me dan vertellen dat mondmaskers en vaccinatie van kinderen echt nodig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |