Zodra de bellen gaan rinkelen denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
En gaan die 15sec al in als de belletjes rinkelen, of na het omroepen van de naam van de gene die moet zingen .. duurt ook al 3 sec![]()
En als de naam alleen op het scherm staat van diegene die in bed ligt...
In het laatste geval is iemand te laat? Eigenlijk moeten ze de matrassen naar de woonkamer slepen en een slaapfeestje maken, maar dat is voor een week niet te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
En gaan die 15sec al in als de belletjes rinkelen, of na het omroepen van de naam van de gene die moet zingen .. duurt ook al 3 sec![]()
En als de naam alleen op het scherm staat van diegene die in bed ligt...
Dan nog de deelnemer roepen..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zodra de bellen gaan rinkelen denk ik
Naam komt op het scherm toch, wordt niet omgeroepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan nog de deelnemer roepen..
Dit, zeiden zequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Naam komt op het scherm toch, wordt niet omgeroepen
Dat is geheel in de hand van Febo.. hoeveel gunnen ze Isaac The Great Dictatorquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het laatste geval is iemand te laat? Eigenlijk moeten ze de matrassen naar de woonkamer slepen en een slaapfeestje maken, maar dat is voor een week niet te doen.
Ben benieuwd hoeveel of weinig ze gaan verdienen
Ja idd...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is geheel in de hand van Febo.. hoeveel gunnen ze Isaac The Great Dictator
Ze kunnen makkelijk iedereen kiezen die toevallig langs het podium loopt.. en snachts niemand roepen
Yesquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:06 schreef Loveable het volgende:
Dus als degene op bed ligt of op de wc. kan een andere bewoner de naam wel roepen
Op de WC liggen ja?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:06 schreef Loveable het volgende:
Dus als degene op bed ligt of op de wc. kan een andere bewoner de naam wel roepen
25 euro per nummer dat ze binnen 15 seconden zingenquote:
oke klinkt goedquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
25 euro per nummer dat ze binnen 15 seconden zingen
0 euro als ze 30 seconden erover doen
en anders -25 euro van het gewonnen bedrag
hoe vaak per dag is niet gezegd, alleen zingen bij de microfoon en het duurt 7 dagenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke klinkt goed
En het duurt een week?
Hoe vaak per dag?
Met zijn allen of alleen?
Hoe vaak per dag is een raadsel. Duurt een week. Eentje wordt genoemd, maar iedereen mag meezingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke klinkt goed
En het duurt een week?
Hoe vaak per dag?
Met zijn allen of alleen?
Thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoe vaak per dag is niet gezegd, alleen zingen bij de microfoon en het duurt 7 dagen
Thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag is een raadsel. Duurt een week. Eentje wordt genoemd, maar iedereen mag meezingen
Hij maakt thuis naakt zijn badkamer schoon. Hier trekt die voor de vorm zijn onderbroek aan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom is Martin nu weer in boxershort aan het stofzuigen? Die man spoort echt niet
Zingend (gaat dag en nacht door)quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ehhh... als het een week duurt,.. hoe komen ze dan komende week door?
Dan moet Isaac in de buidel tasten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Dát is de grote vraag die ons allen bezighoudt...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Hadden ze maar niet zo met geld moeten smijten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhh maar het scheelt. Isaac heeft nog zo'n 350 euro, kunnen ze dagen van eten. En dat geld krijgt ie gewoon weer terug van de pot. Dus geen probleem.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is de grote vraag die ons allen bezighoudt...
Isaac leent geld..of
Ze halen geld uit de prijzenpot
Als het goed is, heeft Isaac afgelopen donderdag al ¤25 bijgelegd voor de vandaag boodschappen.. maar hij wilde dat ook graag terug .quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh maar het scheelt. Isaac heeft nog zo'n 350 euro, kunnen ze dagen van eten. En dat geld krijgt ie gewoon weer terug van de pot. Dus geen probleem.
Ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie je shirts ook zo omhoog?
I know. Dus meer van dat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Isaac afgelopen donderdag al ¤25 bijgelegd voor de vandaag boodschappen.. maar hij wilde dat ook graag terug .
Ik had al zitten forumgooglen... Fok is een wereld op zichquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom langs.
ONZ / [ronde 52 Het dodetopicspel #12646] fryslan bobbe
Ja, idioteriequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is toch echt een dure lunch?
Mwa als een worst door 4en deelt valt het wel meequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig goedkoper als een plak kaas..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu moet ik het tv topicn weer gaan lezen...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef ledn81 het volgende:
houthakkende Erik in beeld. Is te zien geweest waar Maddy die tondeuse tussen het hout heeft gelegd?
Dat is op TV geweest begrijp ik?
ik las het al, maar zie het daar niet echt staanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu moet ik het tv topicn weer gaan lezen...
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las het al, maar zie het daar niet echt staan
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:58 schreef freaky40 het volgende:
En weer Maddy als schuldige aanwijzen als dievegge van de tondeuse. Dat ding ligt dus blijkbaar verstopt bij de hottub tussen het hout voor de kachel.
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89
Hoeven dus niet te klagen..volop eten in de loods..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89
of gewoon lekker een plakje ham, of snijworst of ander hartig belegquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..
Dat is koud en niet warmquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..
Is ondertussen ook niet meer te betalenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lekker een plakje ham, of snijworst of ander hartig beleg
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ondertussen ook niet meer te betalen
uit een ons snijworst kun je flink wat bruine boterhammen beleggen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar izeik wilde niet bezuingen op eten..moet zijn statement hoog houden..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de rookworst beter bij een stamppot kunnen doen en op brood gewoon beleg (pindakaas of appelstroop, jam etc.)
Ja beleg is echt megä dür geworden. Zeker voor 28 personenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb./had altijd pepercervelaat, betaalde ik ong. 1.25 voor, nu 3,18 voor 130 gramquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
uit een ons snijworst kun je flink wat bruine boterhammen beleggen.
Doe de Boodschappen meestal in belgie..maar ook daar wordt het snel duurder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb./had altijd pepercervelaat, betaalde ik ong. 1.25 voor, nu 3,18 voor 130 gram
?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo kunnen ze niet op wc ziiten gaan?
je gaat toch niet zo lang zitten dat de innenkont
kleben blijvt
Volgens mij moet je binnen 15 seconden starten met zingen las ik net, zoietsquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo kunnen ze niet op wc ziiten gaan?
je gaat toch niet zo lang zitten dat de innenkont
kleben blijvt
Daarom best slim om een rookworst te verdelen..zit je ook sneller vol van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja beleg is echt megä dür geworden. Zeker voor 28 personen
dat zeggen ze toch erder wie zingen moet of?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:39 schreef patat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je binnen 15 seconden starten met zingen las ik net, zoiets
Komt op het scherm te staan wie moet zingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch erder wie zingen moet of?
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
Zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?
Martin doet dit voor de aandacht pontificaal op het drukste moment van de dag want zoiets doe je beter even met een groepjequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |