quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
iet zien aankomen, meestal houdt de Febo rekening met de agenda in de loods i.p.v. andersom.
Tuurlijk zagen we dit wel aankomen, ze hebben geen geld meer en geen eten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Nou die had ik niet zien aankomen, meestal houdt de Febo rekening met de agenda in de loods i.p.v. andersom.
Juist een mooi moment om ze even te laten struggelen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk zagen we dit wel aankomen, ze hebben geen geld meer en geen eten.
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:26 schreef juul. het volgende:
Ik ving een gesprek op tussen Jeff en Kim D waar Kim D zei dat Jeff dan niet jaloers moet zijn, laat dat maar aan mij over, ik kan dat wel
Jeff; er is toch wederzijds vertrouwen, waarom zou ik dan jaloers zijn
Gokje; Kim D gaat aanpappen met Bern waar Jeff de grootste hekel aan heeft
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? Want ik heb teruggescrolld tot het eind van de vergadering, maar ik kan dit niet vinden.
Foutje van de regiequote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
Hoezo horen wij de stem maar reageren de mensen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |