abonnement Unibet Coolblue
pi_207141504
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2022 06:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]

:{
Ja dit is toch ook om te huilen. Wat ben je dan een zielige geobsedeerde man.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207141514
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:31 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Denk dat ze in dit geval met "apathetic" onverschillig zal bedoelen.
Eigenlijk wel zeker..
Wat moet het gaaf zijn om te weten wat andere mensen die je niet kent bedoelen met hun woorden ^O^

Jij moet wel een hele slimme makker zijn. Gaaf dat je hier meepost om ons te informeren, bedankt hoor ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 19 december 2022 @ 07:25:15 #101
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207141575
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2022 06:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]

:{
Wat een idioot :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 19 december 2022 @ 11:43:13 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207143602
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dat klopt niet hoor. Ik weet nog heel goed dat ik menig Daily Mail artikel over Katy en haar familie heb gezien. Veel artikels waren niet positief. De meer positieve geluiden zijn echt van recentere datum. Sommige geluiden van destijds beklijven nog steeds en lees ik zelfs in deze topic. Dat Katy een golddigger zou zijn, haar moeder die stewardess was, vage oud-ooms die niet oké waren, William die onder de plak zou zitten, enzovoort.
Oftewel: de normale shit voor een Britse royal. En zelfs dat is al idioot maar OK… het is steeds tijdelijk, en inhoudelijk ook nog redelijk onschuldig. Het staat niet in vergelijking met de hoeveelheid en aard van de shit die Meghan al 7 jaar over zich heen krijgt.
Resistance is futile.
  maandag 19 december 2022 @ 11:50:03 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207143707
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2022 06:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]

:{
Dit is wel een mooie:
twitter


Wat is de woede en/of angst van die bijna bejaarde mannen dat ze zo slecht om kunnen gaan met vrouwen met een mening?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 december 2022 @ 11:53:57 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207143776
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit is wel een mooie:
[ twitter ]

Wat is de woede en/of angst van die bijna bejaarde mannen dat ze zo slecht om kunnen gaan met vrouwen met een mening?
Hear, hear.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 19 december 2022 @ 12:01:22 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207143953
Dit schreef zijn dochter, Emily Clarkson, erover:



Zou dat indruk maken, vraag ik me af. Ze schijnen normaal wel een goede verhouding te hebben.

https://www.hellomagazine(...)-addresses-comments/
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 19 december 2022 @ 12:05:07 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207144017
Je schaamt je toch ook kapot als je vader dat soort dingen schrijft over vrouwen, en helemaal over vrouwen die jong genoeg zijn om zijn dochter te zijn.
Dat hij zijn domme vooringenomen mening privé uit is soms al gênant genoeg, maar in een krant, waar de hele wereld het kan lezen? :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 december 2022 @ 12:13:01 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207144100
Overigens had Emily Clarkson er een paar dagen geleden ook al een Instagram post over de tabloids vs Harry & Meghan gedaan, dus voor haar vader zijn bagger in de krant wist te krijgen:

https://www.instagram.com/p/CmKSFJsKNxX/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207144886
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2022 06:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]

:{
Is dit die van Top Gear?
  maandag 19 december 2022 @ 13:38:36 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207145402
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:09 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Is dit die van Top Gear?
Yep.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207147118
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dat klopt niet hoor. Ik weet nog heel goed dat ik menig Daily Mail artikel over Katy en haar familie heb gezien. Veel artikels waren niet positief. De meer positieve geluiden zijn echt van recentere datum. Sommige geluiden van destijds beklijven nog steeds en lees ik zelfs in deze topic. Dat Katy een golddigger zou zijn, haar moeder die stewardess was, vage oud-ooms die niet oké waren, William die onder de plak zou zitten, enzovoort.
Dat waren nog stukjes waarmee ze op zoek waren naar sensatie... naar een krantenverkopend artikel.

Bij Meghan is het gewoon enkel puur pestgedrag. Er wordt zoveel mogelijk bagger over haar geschreven met als enig doel haar zo ver mogelijk de grond in te stampen. En daar doet iedereen aan mee en het paleis doet niets om het tegen te gaan (waarschijnlijk om te voorkomen dat ze zelf het slachtoffer worden van hetzelfde).
  maandag 19 december 2022 @ 15:36:48 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207147141
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Dit schreef zijn dochter, Emily Clarkson, erover:

[ afbeelding ]

Zou dat indruk maken, vraag ik me af. Ze schijnen normaal wel een goede verhouding te hebben.

https://www.hellomagazine(...)-addresses-comments/
Het zal je vader maar zijn -O-
Resistance is futile.
pi_207147336
In de column, die vrijdag in de krant verscheen, was Clarkson overduidelijk over zijn gevoelens over de hertogin van Sussex. ,,Ik haat haar”, schreef de Britse presentator. Clarkson stelde verder ‘s nachts tandenknarsend wakker te liggen en dat hij ‘droomt van de dag waarop ze naakt door de straten van elk dorpje in Groot-Brittannië moet lopen, terwijl het volk ‘schaam je!’ roept en uitwerpselen naar haar gooit.

Deze man is ziek.
pi_207148258
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep.
Tjonge. Is hij columnist en schreef hij een willekeurige column of heeft hij een soort royalty achtige column?
  maandag 19 december 2022 @ 17:37:26 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207148504
Hij heeft er wel spijt van. Hij heeft The Sun gevraagd om de column weg te halen.

Maar geen excuses.

https://www.thesun.co.uk/(...)etflix-series-truth/
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 19 december 2022 @ 18:23:02 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207149126
Heb geen hoge dunk van Meghan maar die man is niet goed wijs....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207150408
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 11:43 schreef Seven. het volgende:

[..]
Oftewel: de normale shit voor een Britse royal. En zelfs dat is al idioot maar OK… het is steeds tijdelijk, en inhoudelijk ook nog redelijk onschuldig. Het staat niet in vergelijking met de hoeveelheid en aard van de shit die Meghan al 7 jaar over zich heen krijgt.
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 15:35 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Dat waren nog stukjes waarmee ze op zoek waren naar sensatie... naar een krantenverkopend artikel.

Bij Meghan is het gewoon enkel puur pestgedrag. Er wordt zoveel mogelijk bagger over haar geschreven met als enig doel haar zo ver mogelijk de grond in te stampen. En daar doet iedereen aan mee en het paleis doet niets om het tegen te gaan (waarschijnlijk om te voorkomen dat ze zelf het slachtoffer worden van hetzelfde).
Kate is pas in de recentere jaren meer populair geworden. Die is samen met William sinds 2003. Je kan echt niet verwachten dat je in een paar jaartjes de harten van het volk verovert. Het duurt een eeuwigheid om het vertrouwen van de Britten te winnen. Zelfs iemand als Sophie Wessex kostte het veel tijd.

Ik ben ervan overtuigd dat ze met hard werken en stoïcijns doorploeteren (de route die Kate en Sophie kozen) nu al een stuk populairder hadden kunnen zijn. Harry was ook best populair en ze hebben schattige kindjes. Ze hadden echt niet alles hoeven vergooien zoals ze hebben gedaan.

Een strijd tegen de media beginnen kost vooral energie die je beter in iets anders had kunnen stoppen. Je ziet ook vaak bij A-list celebs (bijvoorbeeld Beyoncé of Taylor Swift) dat ze als ze de bron van spot en toorn zijn, ze zich terug trekken of stoïcijns doorwerken. Een paar jaar later komt dan een documentaire uit waarin ze benoemen dat het een slechte periode voor hen was en wat het met hen gedaan heeft. Dat is de beste manier om ermee om te gaan.

Ik begrijp dat het verleidelijk is om te vechten als je het gevoel hebt dat je uitgelokt wordt, maar het is zelden verstandig.
pi_207151384
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
Kate is pas in de recentere jaren meer populair geworden. Die is samen met William sinds 2003. Je kan echt niet verwachten dat je in een paar jaartjes de harten van het volk verovert. Het duurt een eeuwigheid om het vertrouwen van de Britten te winnen. Zelfs iemand als Sophie Wessex kostte het veel tijd.
Dus omdat het hen overkwam is het normaal of acceptabel?
Lijkt me juist heel gezond dat iemand een keer zei tot hier en niet verder. Je kunt imo als vader later je kinderen ook niet met goed fatsoen uitleggen dat je niks gedaan hebt toen een heel land je vrouw zo racistisch uitkotste
quote:
Dat is de beste manier om ermee om te gaan.

Ik begrijp dat het verleidelijk is om te vechten als je het gevoel hebt dat je uitgelokt wordt, maar het is zelden verstandig.
Je klinkt alsof je uit ervaring spreekt. Is dat zo?
Zo niet, hoe weet jij dan wat het beste is?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207151459
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
Kate is pas in de recentere jaren meer populair geworden. Die is samen met William sinds 2003. Je kan echt niet verwachten dat je in een paar jaartjes de harten van het volk verovert. Het duurt een eeuwigheid om het vertrouwen van de Britten te winnen. Zelfs iemand als Sophie Wessex kostte het veel tijd.

Ik ben ervan overtuigd dat ze met hard werken en stoïcijns doorploeteren (de route die Kate en Sophie kozen) nu al een stuk populairder hadden kunnen zijn. Harry was ook best populair en ze hebben schattige kindjes. Ze hadden echt niet alles hoeven vergooien zoals ze hebben gedaan.

Een strijd tegen de media beginnen kost vooral energie die je beter in iets anders had kunnen stoppen. Je ziet ook vaak bij A-list celebs (bijvoorbeeld Beyoncé of Taylor Swift) dat ze als ze de bron van spot en toorn zijn, ze zich terug trekken of stoïcijns doorwerken. Een paar jaar later komt dan een documentaire uit waarin ze benoemen dat het een slechte periode voor hen was en wat het met hen gedaan heeft. Dat is de beste manier om ermee om te gaan.

Ik begrijp dat het verleidelijk is om te vechten als je het gevoel hebt dat je uitgelokt wordt, maar het is zelden verstandig.
Maar Sophie en Kate werden niet zo verschrikkelijk de grond in geboord als nu met Meghan gebeurt. De roddels rond hun leven waren gering en gingen altijd als een nachtkaars uit. Dit keer is het wel overduidelijk anders. Het zijn niet alleen roddels, maar het is ook puur pestgedrag. Alleen al de vergelijking die de bladen maakten tussen haar en Kate waren erop gericht om haar neer te sabelen.

Ze zeiden in de documentatie dat zij tijdens hun "afscheidstoernee" in het VK juist heel hartelijk werden ontvangen. Vanuit 'het gemiddelde volk' was er ook gewoon enige respect richting hen. Ze zijn enkel en alleen vertrokken vanwege de doorlopende haat in de media en de uitwerking die dat op bepaalde mensen leek te hebben (waardoor ze zich daadwerkelijk onveilig voelden).

Dan heeft stug doorwerken om respect te verdienen weinig zin. Vooral niet als je familie het ook maar laat gebeuren omdat ze dan zelf lekker buiten schot blijven.

M.i. kun je de vergelijking met Kate en Sophie echt niet maken. Als het hele koningshuis net zo erg werd getreiterd dat er vanuit allerlei hoeken doodsbedreigingen kwamen en er - ongeacht hun verblijfplaats - continu drones boven hun hoofd hadden gecirkeld, hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.
pi_207151628
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 20:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dus omdat het hen overkwam is het normaal of acceptabel?
Lijkt me juist heel gezond dat iemand een keer zei tot hier en niet verder. Je kunt imo als vader later je kinderen ook niet met goed fatsoen uitleggen dat je niks gedaan hebt toen een heel land je vrouw zo racistisch uitkotste
[..]
Je klinkt alsof je uit ervaring spreekt. Is dat zo?
Zo niet, hoe weet jij dan wat het beste is?
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 20:33 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Maar Sophie en Kate werden niet zo verschrikkelijk de grond in geboord als nu met Meghan gebeurt. De roddels rond hun leven waren gering en gingen altijd als een nachtkaars uit. Dit keer is het wel overduidelijk anders. Het zijn niet alleen roddels, maar het is ook puur pestgedrag. Alleen al de vergelijking die de bladen maakten tussen haar en Kate waren erop gericht om haar neer te sabelen.

Ze zeiden in de documentatie dat zij tijdens hun "afscheidstoernee" in het VK juist heel hartelijk werden ontvangen. Vanuit 'het gemiddelde volk' was er ook gewoon enige respect richting hen. Ze zijn enkel en alleen vertrokken vanwege de doorlopende haat in de media en de uitwerking die dat op bepaalde mensen leek te hebben (waardoor ze zich daadwerkelijk onveilig voelden).

Dan heeft stug doorwerken om respect te verdienen weinig zin. Vooral niet als je familie het ook maar laat gebeuren omdat ze dan zelf lekker buiten schot blijven.

M.i. kun je de vergelijking met Kate en Sophie echt niet maken. Als het hele koningshuis net zo erg werd getreiterd dat er vanuit allerlei hoeken doodsbedreigingen kwamen en er - ongeacht hun verblijfplaats - continu drones boven hun hoofd hadden gecirkeld, hadden ze waarschijnlijk wel ingegrepen.
Ze zijn echt niet de eerste royal of celeb die met een hate train te maken hebben. Hoe hoger je boom, hoe groter de kans. Hoe harder je ertegen vecht, hoe groter de hate train wordt. Waarom denk je dat al die A-list celebs en royals min of meer dezelfde tactiek aanhouden? Vinden die het allemaal leuk dat zij en hun familie door het slijk gehaald worden? Hebben Harry en Meghan in een vergelijkbare situatie nu plots een fantastisch en veel betere strategie bedacht? Nee. Die A-list celebs en royals kijken allemaal hierna en weten dat ze al die jaren goed gekozen hebben met hun tactiek. Als je in een hate train zit en je vecht ertegen, dan wordt het gat alleen groter. Harry en Meghan hadden er wijs aan gedaan om te luisteren naar hun communicatie-adviseurs.
pi_207152354
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 20:45 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
Ze zijn echt niet de eerste royal of celeb die met een hate train te maken hebben. Hoe hoger je boom, hoe groter de kans. Hoe harder je ertegen vecht, hoe groter de hate train wordt. Waarom denk je dat al die A-list celebs en royals min of meer dezelfde tactiek aanhouden? Vinden die het allemaal leuk dat zij en hun familie door het slijk gehaald worden? Hebben Harry en Meghan in een vergelijkbare situatie nu plots een fantastisch en veel betere strategie bedacht? Nee. Die A-list celebs en royals kijken allemaal hierna en weten dat ze al die jaren goed gekozen hebben met hun tactiek. Als je in een hate train zit en je vecht ertegen, dan wordt het gat alleen groter. Harry en Meghan hadden er wijs aan gedaan om te luisteren naar hun communicatie-adviseurs.
Noem eens een concreet voorbeeld dan.
pi_207152964
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 20:33 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Maar Sophie en Kate werden niet zo verschrikkelijk de grond in geboord als nu met Meghan gebeurt. De roddels rond hun leven waren gering en gingen altijd als een nachtkaars uit.
Dat zou ik toch niet willen beweren hoor. Als het gaat over Kate's familie, moet toch altijd weer even vermeld worden dat haar moeder opgegroeid is in een flatje in Slough. 'Doors to Manual' en 'Waity Katy' komen nog vaak voorbij. En na Pippa's bevalling eerder dit jaar stonden er een week later foto's in de Daily Fail met de boodschap dat haar achterste na drie kinderen gelukkig nog prima in shape is.

Het verschil is alleen dat Kate's familie hecht is en nooit met de media praat. Daar heeft ze het mee getroffen.
pi_207153103
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 21:23 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Noem eens een concreet voorbeeld dan.
Wat begrijp je er niet aan? De hate train is als een vuur. Als je er elke keer een blok hout opgooit, dan wordt het vuur groter. Je moet het vuur laten uitdoven. Dat is de tactiek die meestal wordt gebruikt. Als het vuur gedoofd is, dan kun je eens zeggen wat je er echt van dacht.
pi_207153482
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 11:43 schreef Seven. het volgende:

[..]
Oftewel: de normale shit voor een Britse royal. En zelfs dat is al idioot maar OK… het is steeds tijdelijk, en inhoudelijk ook nog redelijk onschuldig. Het staat niet in vergelijking met de hoeveelheid en aard van de shit die Meghan al 7 jaar over zich heen krijgt.
Normale shit? Toen Catherine zwanger was van George en half uitgedroogd in het ziekenhuis lag, pleegde een van de verpleegsters zelfmoord omdat zogenaamde radio hosts het een goed idee vonden om haar te pranken. Dat noem ik niet normaal hoor. Ik denk niet dat Kate zich erg veilig heeft gevoeld in die tijd.

Natuurlijk is Meghan aan alle kanten door het slijk gehaald, onder andere op basis van racistische motieven. Het is heel goed dat ze dit duidelijk heeft uitgelegd en frustrerend dat die boodschap bij de media niet lijkt aan te komen. Maar haar narratief dat Catherine een koude tante is klopt gewoon niet en doet echt af aan haar intenties. Het lijkt wel een persoonlijke hetze.
pi_207153926
Oh wacht, mijn fout... dacht dat hier weldenkende mensen zaten, maar er zitten dus ook gigantische Meghan-haters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je roddels over een moeder die vroeger in een armieterig flatje woonde of de kont van iemands zus in vredesnaam vergelijken met die hele stroom racistische en soms zelfs gewelddadige berichten? |:(
  dinsdag 20 december 2022 @ 00:53:44 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207154923
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:24 schreef Enrica het volgende:

[..]
Normale shit? Toen Catherine zwanger was van George en half uitgedroogd in het ziekenhuis lag, pleegde een van de verpleegsters zelfmoord omdat zogenaamde radio hosts het een goed idee vonden om haar te pranken. Dat noem ik niet normaal hoor. Ik denk niet dat Kate zich erg veilig heeft gevoeld in die tijd.

Natuurlijk is Meghan aan alle kanten door het slijk gehaald, onder andere op basis van racistische motieven. Het is heel goed dat ze dit duidelijk heeft uitgelegd en frustrerend dat die boodschap bij de media niet lijkt aan te komen. Maar haar narratief dat Catherine een koude tante is klopt gewoon niet en doet echt af aan haar intenties. Het lijkt wel een persoonlijke hetze.
Jacintha Saldanha had al 2 zelfmoordpogingen gedaan en zat aan anti-depressiva toen 2 Australische radio presentatoren dachten lollig te zijn door de queen en Prince Charles na te doen. Zij nam toevallig de telefoon op omdat de switchboard niet bemand was en verbond ze direct door naar de afdeling zonder zelf enige informatie prijs te geven.
Resistance is futile.
pi_207156343
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2022 00:53 schreef Seven. het volgende:

[..]
Jacintha Saldanha had al 2 zelfmoordpogingen gedaan en zat aan anti-depressiva toen 2 Australische radio presentatoren dachten lollig te zijn door de queen en Prince Charles na te doen. Zij nam toevallig de telefoon op omdat de switchboard niet bemand was en verbond ze direct door naar de afdeling zonder zelf enige informatie prijs te geven.
Wat Jacintha Saldanha - dat was haar naam inderdaad - overkwam is echt vreselijk ja. Bleek ook nog eens dat het hele team in het Edward VII Hospital al tijden onder hoogspanning stond. Het ziekenhuis is een paar jaar later berispt voor meerdere 'klinische incidenten'.

Maar die prank kon plaatsvinden omdat sommige tabloids schreven dat Waity Katy was veranderd in Lazy Katy. Even checken of ze wel echt zo ziek was. In diezelfde tijd heeft William een deel van de erfenis van Diana gebruikt om een beter te beveiligen mansion te kopen voor zijn schoonouders. Zij waren namelijk niet meer veilig in hun eigen huis.
pi_207156411
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Oh wacht, mijn fout... dacht dat hier weldenkende mensen zaten, maar er zitten dus ook gigantische Meghan-haters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je roddels over een moeder die vroeger in een armieterig flatje woonde of de kont van iemands zus in vredesnaam vergelijken met die hele stroom racistische en soms zelfs gewelddadige berichten? |:(
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Oh wacht, mijn fout... dacht dat hier weldenkende mensen zaten, maar er zitten dus ook gigantische Meghan-haters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je roddels over een moeder die vroeger in een armieterig flatje woonde of de kont van iemands zus in vredesnaam vergelijken met die hele stroom racistische en soms zelfs gewelddadige berichten? |:(
Het woord 'hater' gebruiken is een mooie manier om ieder gesprek dood te slaan. Harry en Meghan hebben groot gelijk dat ze hun eigen leven willen leiden, away from the firm and the tabloids. Dankzij de docu begrijp ik veel beter waarom het uiteindelijk LA is geworden. Maar wat ik dus niet begrijp, is dat William en Catherine kennelijk moeten boeten.
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:17:11 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207156558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef Enrica het volgende:

[..]
[..]
Het woord 'hater' gebruiken is een mooie manier om ieder gesprek dood te slaan. Harry en Meghan hebben groot gelijk dat ze hun eigen leven willen leiden, away from the firm and the tabloids. Dankzij de docu begrijp ik veel beter waarom het uiteindelijk LA is geworden. Maar wat ik dus niet begrijp, is dat William en Catherine kennelijk moeten boeten.
Ik persoonlijk heb pas 2 afleveringen gezien dus daar vel ik nog geen oordeel over.
Resistance is futile.
pi_207158606
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Oh wacht, mijn fout... dacht dat hier weldenkende mensen zaten, maar er zitten dus ook gigantische Meghan-haters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je roddels over een moeder die vroeger in een armieterig flatje woonde of de kont van iemands zus in vredesnaam vergelijken met die hele stroom racistische en soms zelfs gewelddadige berichten? |:(
Ik begrijp niet helemaal welk punt je probeert te maken. Volgens mij wordt in deze topic erkent dat Harry en Meghan met haat te maken hebben (in het geval van Meghan ook racisme). Er is ook begrip voor dat dit zeer kwetsend voor hen is. Alleen bestaan er verschillende meningen over de besluiten die Harry en Meghan vervolgens hebben genomen. Er zijn honderden manieren om met de situatie om te gaan en sommige mensen in deze topic hebben de persoonlijke mening dat andere manieren verstandiger waren geweest. Dat maakt ons niet een collectief van gigantische haters, maar het is een bedachtzame discussie waarin de verschillende aspecten van meerdere kanten belicht worden.
pi_207163292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:51 schreef Enrica het volgende:

[..]
Wat Jacintha Saldanha - dat was haar naam inderdaad - overkwam is echt vreselijk ja. Bleek ook nog eens dat het hele team in het Edward VII Hospital al tijden onder hoogspanning stond. Het ziekenhuis is een paar jaar later berispt voor meerdere 'klinische incidenten'.

Ik heb die geschiedenis eens opgezocht en ik vind het best wel eenzijdig. Een radiostation haalt een grap uit, of die geslaagd is daar kan je over van mening verschillen. Maar om dan suïcide te plegen en de schuld in de schoenen te schuiven van de radiomakers..dat gaat wat ver. Die vrouw was al labiel en suïcidaal, die had ook wel zelfmoord gepleegd zonder dat geintje.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 20 december 2022 @ 20:18:42 #131
269689 crew  Viv
pi_207163364
Over die column van laatst:

quote:
Meer dan zestig leden van het Britse parlement veroordelen de column van televisiepresentator Jeremy Clarkson over Meghan Markle in The Sun. De politici noemen de column "gewelddadig en misogyn" in een open brief aan de hoofdredacteur van het roddelblad. "Haatdragende artikelen zoals die van meneer Clarkson bestaan niet in een vacuüm en dragen direct bij aan een onacceptabel klimaat van haat en geweld", schrijven ze.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-markle-haatdragend

twitter
  dinsdag 20 december 2022 @ 21:24:24 #132
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207164748
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef Viv het volgende:
Over die column van laatst:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-markle-haatdragend

Kinderachtige column, maar dan ook wel in een krant waar je het verwacht en van dito kerel.

Vind het vooral triest dat hij uitspreekt dat hij haar haat. Had dan "medelijden met" gebruikt.

Dit deel:
He said he was “dreaming of the day when she is made to parade naked through the streets of every town in Britain while the crowds chant, ‘Shame!’ and throw lumps of excrement at her”.

Niet erg sjiek en te grof. Maar het is m.i. flink gechargeerd bedoeld met ook nog een wat dommige verwijzing naar een Game of Thrones-dingetje, dat het wat minder ernstig maakt, vind ik dan..

Het blijft natuurlijk wel een column en er mag best speelruimte zijn voor het een en ander wat tegen de grens aan schuurt of er overheen gaat. De daarop volgende discussie is wel weer nuttig. Zo blijkt..

Om het collectief "horrified" te vinden op politiek niveau, vind ik wel overtrokken.

Volgende stap is vast dat Clarkson alsnog gestenigd gaat worden in de tuin van Buckingham Palace. En dat Meghan -zonder zonde- de eerste steen mag werpen.
love & heet
pi_207173235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef Viv het volgende:
Over die column van laatst:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-markle-haatdragend

[ twitter ]
Wel mooi (en geheel terecht) dat die parlementsleden er iets van zeggen ^O^

Vraag me af wat voor figuren er eigenlijk in de eindredactie van zo'n blad zitten. In elk geval geen mensen die durven te zeggen: "Nou...doe dit maar niet" |:(

En om even terug te komen op de reacties hierboven: ik zeg ook niet dat niet erkend wordt dat Meghan met haat en laster te maken heeft. Ik begrijp alleen volledig niet hoe de vergelijking gemaakt kan worden met het "leed" van Kate en William als argument dat H&M gewoon braaf hun werk hadden moeten voortzetten.

Een doorlopende stroom aan racistische en haatdragende artikelen (met dito reacties waardoor H&M zich terecht bedreigd voelden) kun je niet vergelijken met een stel neerbuigende artikelen over een oom met een drankrobleem, de kont van de-zus-van of het huis waar de moeder gewoond heeft.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 21 december 2022 @ 15:06:20 #134
269689 crew  Viv
pi_207173546
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:47 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Wel mooi (en geheel terecht) dat die parlementsleden er iets van zeggen ^O^

Vraag me af wat voor figuren er eigenlijk in de eindredactie van zo'n blad zitten. In elk geval geen mensen die durven te zeggen: "Nou...doe dit maar niet" |:(

Aan de andere kant is vrijheid van meningsuiting een groot goed. Dat hij toevallig een achterlijke mening heeft, maakt dat niet anders. :) Dat lost zich met de huidige cancel culture vanzelf wel op. :X
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 01:26:45 #135
269689 crew  Viv
pi_207209346
quote:
De Britse tabloid The Sun heeft excuses aangeboden voor het publiceren van een column van televisiepresentator Jeremy Clarkson over Meghan Markle. In een verklaring schrijft The Sun dat het blad "zich realiseert dat met vrijheid van meningsuiting van columnisten ook verantwoordelijkheid voor de uitgever komt".
https://nos.nl/artikel/24(...)n-over-meghan-markle
pi_207216402
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-column-clarkson

De excuses die The Sun heeft gemaakt voor de column van Jeremy Clarkson over Meghan Markle, zijn volgens een woordvoerder van de hertogin van Sussex niets meer dan „een PR-stunt” van de tabloid. Dat meldt de Daily Mirror. Vrijdag publiceerde The Sun excuses naar aanleiding van de column van de presentator van vorige week.

Het feit dat The Sun de hertogin van Sussex niet heeft benaderd voor excuses, toont de intentie wel”, zegt de woordvoerder. „Dit is niets meer dan een PR-stunt.”

Volgens de woordvoerder van Meghan zijn de excuses van de krant nodig om lezers te behoeden voor „de gevaarlijke uitlatingen” van The Sun, maar zou het niet zo ver hoeven komen als de krant „haat, geweld en vrouwenhaat blijft uitbuiten.” „Echte excuses zouden een verandering in hun berichtgeving en ethische standaard moeten zijn”, vindt de woordvoerder van de hertogin. „Helaas kunnen wij daar niet op wachten.”

Clarkson schreef in zijn column onder meer dat hij „droomde van de dag waarop Meghan naakt door de straat zou lopen terwijl mensen ’schaam je’ tegen haar roepen en uitwerpselen naar haar gooien.” Het was volgens de presentator een „onhandige verwijzing” naar een scène uit de serie Game of Thrones. Bij veel lezers schoot deze vergelijking in het verkeerde keelgat.

In een verklaring die vrijdagavond op de website is geplaatst zegt The Sun dat de krant „zich realiseert dat met vrijheid van meningsuiting van columnisten ook verantwoordelijkheid voor uitgevers komt.”
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:53:41 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207336022
Zo, net alles af gekeken. Ik vond wel dat Harry William en zijn vader er flink van langs gaf. Verder vooral Meghan die zich kwetsbaar en strijdbaar opstelt, ik vond haar ten alle tijde princess like en waardig. Leuke moeder ook. En fantastisch team met Harry. Hopelijk verzint ze nog eens een betere koosnaam voor hem.
Resistance is futile.
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:55:29 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207336053
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:53 schreef Seven. het volgende:
Zo, net alles af gekeken. Ik vond wel dat Harry William en zijn vader er flink van langs gaf. Verder vooral Meghan die zich kwetsbaar en strijdbaar opstelt, ik vond haar ten alle tijde princess like en waardig. Leuke moeder ook. En fantastisch team met Harry. Hopelijk verzint ze nog eens een betere koosnaam voor hem.
Ik verwacht dat dat H en M al uit de beginperiode stamt toen ze de relatie nog geheim hielden en er alleen met een paar mensen over konden praten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2022 @ 17:05:26 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207336231
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik verwacht dat dat H en M al uit de beginperiode stamt toen ze de relatie nog geheim hielden en er alleen met een paar mensen over konden praten.
Makes sense. Dan had ik persoonlijk waarschijnlijk gekozen voor een tikkeltje spannender schuilnamen. Secret Service achtig of zo 8-) .
Resistance is futile.
  vrijdag 30 december 2022 @ 17:19:49 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207336555
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Makes sense. Dan had ik persoonlijk waarschijnlijk gekozen voor een tikkeltje spannender schuilnamen. Secret Service achtig of zo 8-) .
Dat blijft lastig, maar al hij haar Miss Moneypenny had genoemd dan was daar ook een hoop commentaar op geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207340357
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:53 schreef Seven. het volgende:
Zo, net alles af gekeken. Ik vond wel dat Harry William en zijn vader er flink van langs gaf. Verder vooral Meghan die zich kwetsbaar en strijdbaar opstelt, ik vond haar ten alle tijde princess like en waardig. Leuke moeder ook. En fantastisch team met Harry. Hopelijk verzint ze nog eens een betere koosnaam voor hem.
Heb gisteren alles afgekeken. Vond het wel bizar wat zij over zich heen heeft gekregen. Moedig dat ze besloten hebben daar niet mee te willen leven.

Had met de laatste aflevering alleen wel dat ik nu wel genoeg gehoord had dat Meghan zo'n goed persoon is.

Verder was inderdaad Harry fel richting zijn vader en broer.
pi_207340478
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat blijft lastig, maar al hij haar Miss Moneypenny had genoemd dan was daar ook een hoop commentaar op geweest.
Penny en Brain natuurlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207340502
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 20:04 schreef Irrem het volgende:
Verder was inderdaad Harry fel richting zijn vader en broer.
Zou ik ook wel zijn als ze me zo in de stront hadden laten zakken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Vis een optie? vrijdag 30 december 2022 @ 20:10:38 #144
70532 loveli
N
pi_207340510
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 20:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Penny en Brain natuurlijk.
Dat had ik kunnen waarderen.
crap in = crap out
pi_207343337
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 20:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zou ik ook wel zijn als ze me zo in de stront hadden laten zakken.
Geef hem geen ongelijk hoor, zeker als die afspraak er was dat ze het Diana scenario nooit meer zouden laten gebeuren.
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:35:25 #146
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207348077
Een iets andere invalshoek dan hier in SHO gangbaar is, maar for some I hope niet minder interessant.

Goed opiniestuk over relevant racisme in de UK in verhouding tot H&M's (Harrie en Marga) kinderlijk gedoe (met winstbejag als oogmerk, maar da's mijn mening, niet van de columniste:).

"Minorities need better policing and healthcare. What they get is a discussion about the hurt feelings of the rich and famous"

https://www.theguardian.c(...)-netflix-documentary


Plaatje toegevoegd, is wel schattig eigenlijk..

[ Bericht 8% gewijzigd door sly-nl op 31-12-2022 00:01:09 ]
love & heet
pi_207371978
Nu weer een boek. Pfff.




Sorry hoor maar als dit waar is, dan kunnen we hun altruïsme verruilen voor opportunisme. Kots!

[ Bericht 26% gewijzigd door Kupelu op 01-01-2023 04:58:42 (Foto) ]
pi_207372351
eerst maar eens afwachten of het waar is....
  zondag 1 januari 2023 @ 09:23:50 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207372446
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 04:54 schreef Kupelu het volgende:
Nu weer een boek. Pfff.

[ afbeelding ]

Sorry hoor maar als dit waar is, dan kunnen we hun altruïsme verruilen voor opportunisme. Kots!
Diana heeft er ook één. En met haar velen. Was zij ook een opportunist?

Harry en Meghan krijgen geen staatssteun meer dus ze zullen toch iets moeten doen voor de centen. Net zoals bijvoorbeeld elke ex-president en First Lady.
Resistance is futile.
  zondag 1 januari 2023 @ 21:50:35 #150
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207383310
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Diana heeft er ook één. En met haar velen. Was zij ook een opportunist?

Harry en Meghan krijgen geen staatssteun meer dus ze zullen toch iets moeten doen voor de centen. Net zoals bijvoorbeeld elke ex-president en First Lady.
Ja ja, nee nee. Die ex-presidenten en First Ladies trekken niet hun (schoon)familie door het slijk in een serie paperbacks.

Of komen met een schaamteloos onthullende Netflix gossip flick over privézaken en crying wolf about racism etc. :'(
love & heet
  zondag 1 januari 2023 @ 22:02:16 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207383613
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja ja, nee nee. Die ex-presidenten en First Ladies trekken niet hun (schoon)familie door het slijk in een serie paperbacks.

Of komen met een schaamteloos onthullende Netflix gossip flick over privézaken en crying wolf about racism etc. :'(
Schaamteloos, privézaken, gossip flick, crying wolf: allemaal subjectief. En het zijn ook allemaal dingen waarover ik een andere mening gevormd heb.
Resistance is futile.
  zondag 1 januari 2023 @ 22:03:17 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207383642
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 21:50 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja ja, nee nee. Die ex-presidenten en First Ladies trekken niet hun (schoon)familie door het slijk in een serie paperbacks.

Of komen met een schaamteloos onthullende Netflix gossip flick over privézaken en crying wolf about racism etc. :'(
Die Amerikaanse Ex-presidenten worden dan ook allemaal nog op kosten van de staat beveiligd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 januari 2023 @ 22:10:16 #153
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207383805
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:02 schreef Seven. het volgende:

[..]
Schaamteloos, privézaken, gossip flick, crying wolf: allemaal subjectief. En het zijn ook allemaal dingen waarover ik een andere mening gevormd heb.
Prima!@

Maar de vergelijking ging volledig mank tussen H en M enerzijds en boeken schrijvende ex-presidenten of hun wijffies anderzijds (8>
love & heet
  zondag 1 januari 2023 @ 22:16:22 #154
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207383955
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die Amerikaanse Ex-presidenten worden dan ook allemaal nog op kosten van de staat beveiligd.
Terecht.
Maar die hebben zich wel ingespannen voor hun land (op Trump na dan:).

Harrie en Megz hebben geen reet gedaan over there, behalve cashen met niets doen.

Gelukkig nieuwjaar ook!
Ook voor de rest van de H&M fanclub *; . Neem het niet te persoonlijk :P We verschillen van mening, maar dat moet m.i. kunnen zonder dat het vijandig wordt of straks de moedermaffia in m'n tuin staat met hooivorken :{ :P
love & heet
  zondag 1 januari 2023 @ 22:24:14 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207384101
quote:
11s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:16 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Terecht.
Maar die hebben zich wel ingespannen voor hun land (op Trump na dan:).

Harrie en Megz hebben geen reet gedaan over there, behalve cashen met niets doen.

Gelukkig nieuwjaar ook!
Ook voor de rest van de H&M fanclub *; . Neem het niet te persoonlijk :P We verschillen van mening, maar dat moet m.i. kunnen zonder dat het vijandig wordt of straks de moedermaffia in m'n tuin staat met hooivorken :{ :P
Jij ook een goed nieuwjaar :*

* Leandra hangt hooivork weer op in de garage }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 januari 2023 @ 22:24:45 #156
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207384113
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Jij ook een goed nieuwjaar :*

* Leandra hangt hooivork weer op in de garage }:|
:D
:*
love & heet
  zondag 1 januari 2023 @ 22:37:58 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207384401
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef sly-nl het volgende:

[..]
:D
:*
Eigenlijk is het ook geen hooivork maar een mestvork, maar de kans is 99% dat men het verschil niet weet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 januari 2023 @ 23:38:51 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207385291
quote:
11s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:16 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Terecht.
Maar die hebben zich wel ingespannen voor hun land (op Trump na dan:).

Harrie en Megz hebben geen reet gedaan over there, behalve cashen met niets doen.

Gelukkig nieuwjaar ook!
Ook voor de rest van de H&M fanclub *; . Neem het niet te persoonlijk :P We verschillen van mening, maar dat moet m.i. kunnen zonder dat het vijandig wordt of straks de moedermaffia in m'n tuin staat met hooivorken :{ :P
Rot anders lekker een eind op met je ‘meningsverschillen moeten kunnen’ terwijl je de ander wegzet als moedermaffia. Schijnbaar kun jij de mening van een ander niet respecteren zonder zelf vijandig en beledigend te worden. Bijzonder sneu gedrag.
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 00:30:30 #159
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207385656
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 23:38 schreef Seven. het volgende:

[..]
Rot anders lekker een eind op met je ‘meningsverschillen moeten kunnen’ terwijl je de ander wegzet als moedermaffia. Schijnbaar kun jij de mening van een ander niet respecteren zonder zelf vijandig en beledigend te worden. Bijzonder sneu gedrag.
:D
Jij komt regelmatig met onwaarheden in dit topic. Als ik je daar dan op wijs spring je bijkans uit je vel.

Om dan je frustratie hierover om te zetten naar geveinsde verontwaardiging over een grapje, zegt genoeg over je incasseringsvermogen en emotionele beperkingen ;)
love & heet
  Vis een optie? maandag 2 januari 2023 @ 01:00:35 #160
70532 loveli
N
pi_207385787
Ik twijfel tussen blauwhelmen of cola/popcorn.

Iemand een toffee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2023 @ 01:33:51 #161
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207385905
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 01:00 schreef loveli het volgende:
Ik twijfel tussen blauwhelmen of cola/popcorn.

Iemand een toffee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harrie! :D
With love :*
  maandag 2 januari 2023 @ 08:32:31 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207386652
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 00:30 schreef sly-nl het volgende:

[..]
:D
Jij komt regelmatig met onwaarheden in dit topic. Als ik je daar dan op wijs spring je bijkans uit je vel.

Om dan je frustratie hierover om te zetten naar geveinsde verontwaardiging over een grapje, zegt genoeg over je incasseringsvermogen en emotionele beperkingen ;)
Gewoon ‘oh sorry, ik wilde jullie niet beledigen’ was een prima reactie geweest.

En lees even terug, ik sprong pas uit mijn vel op het punt dat jij iedereen die het niet met jou eens is wegzet als moedermaffia met hooivorken. Wij zijn geen H&M fanclubje, wij zijn geen moedermaffia en er is ook niemand die zich jouw posts persoonlijk aantrekt. De meerderheid is het in dit topic gewoon niet met je eens, dat is alles. Op inhoud trek je de discussie niet. Jammer dat dit de enige manier is waarop jij een discussie denkt te kunnen winnen.

Ik zet een TR en verder ga ik geen tijd besteden aan iemand die het OK vindt om anderen te beledigen om zijn gelijk te halen.
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 08:50:00 #163
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207386756
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:53 schreef Seven. het volgende:
Zo, net alles af gekeken. Ik vond wel dat Harry William en zijn vader er flink van langs gaf. Verder vooral Meghan die zich kwetsbaar en strijdbaar opstelt, ik vond haar ten alle tijde princess like en waardig. Leuke moeder ook. En fantastisch team met Harry. Hopelijk verzint ze nog eens een betere koosnaam voor hem.
Het is en blijft een goede actrice nietwaar ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 2 januari 2023 @ 09:24:58 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207386996
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het is en blijft een goede actrice nietwaar ? :D
Ik heb haar nog nooit zien acteren. Ik denk wel dat er héél goed is nagedacht over wat ze wel en niet zeggen.

Even los van het script, Meghan kiest haar woorden zorgvuldig en daardoor komt ze gekunsteld over. Spontaan is ze in ieder geval niet. Maar de interviews zijn ook weer niet mijlenver van de filmpjes met telefoongesprekken, oprechte momenten met Archie en Lilibet. Voor spontaniteit is ook een bepaalde mate van impulsiviteit nodig, dingen eruit flappen. Ik denk niet dat zij dat in zich heeft.

Harry zelf is in dat opzicht wel wat rechter voor zijn raap, die vind ik in elk opzicht oprecht overkomen.
Resistance is futile.
pi_207387064
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het is en blijft een goede actrice nietwaar ? :D
Flauw, ik heb haar in alle zes delen nergens zien acteren. Ze kiest haar woorden zorgvuldig.
pi_207387847
twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 2 januari 2023 @ 11:04:14 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207387911
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:34 schreef fleuril het volgende:

[..]
Flauw, ik heb haar in alle zes delen nergens zien acteren. Ze kiest haar woorden zorgvuldig.
Als ze dat niet doet wordt haar ook weer verweten wat ze zegt, damned if you do, damned if you don't.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207388085
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Diana heeft er ook één. En met haar velen. Was zij ook een opportunist?

Harry en Meghan krijgen geen staatssteun meer dus ze zullen toch iets moeten doen voor de centen. Net zoals bijvoorbeeld elke ex-president en First Lady.
Met het woord één zeg je het goed.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:08:19 #169
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207388726
Een goede actrice zie je niet acteren hoor, anders is het geen goede actrice. Dat ligt zo voor de hand dat t mij verbaast dat mensen dat niet ( willen ) zien.
Dat wil niet zeggen dat ik verwacht dat ze van alles bij elkaar zit te liegen, alleen dat ik er van uit ga dat het iig al voor een deel niet klopt en dat veel emoties gewoon door haar gespeelt zijn.
En aangezien ze drommels goed weet dat de * tegenpartij * zich niet kan/zal verdedigen heb ik er geen goed woord voor over dat ze op deze manier haar kas wil spekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Vis een optie? maandag 2 januari 2023 @ 14:11:59 #170
70532 loveli
N
pi_207390019
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:34 schreef fleuril het volgende:

[..]
Flauw, ik heb haar in alle zes delen nergens zien acteren. Ze kiest haar woorden zorgvuldig.
Heb (nog) niet gekeken, maar ik vermoed zo dat bij een productie waar miljoenen mee verdiend moeten worden, ook bij het monteren wordt opgelet dat de kijker ziet wat men wil tonen.

Ik ben wel benieuwd naar "the making of" en "deleted scenes" :+
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2023 @ 14:50:18 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207390400
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:08 schreef deedeetee het volgende:
Een goede actrice zie je niet acteren hoor, anders is het geen goede actrice. Dat ligt zo voor de hand dat t mij verbaast dat mensen dat niet ( willen ) zien.
Dat wil niet zeggen dat ik verwacht dat ze van alles bij elkaar zit te liegen, alleen dat ik er van uit ga dat het iig al voor een deel niet klopt en dat veel emoties gewoon door haar gespeelt zijn.
En aangezien ze drommels goed weet dat de * tegenpartij * zich niet kan/zal verdedigen heb ik er geen goed woord voor over dat ze op deze manier haar kas wil spekken.
En Harry is een of ander meegaand kuiken dat het allemaal wel prima vindt? Of denk je dat ze 24/7 acteert?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207390945
Prins Harry in nieuw tv-interview: ‘Ik wil vader en broer terug’
Prins Harry hoopt op verzoening met zijn familie. ‘Ik zou graag mijn vader terug willen hebben. Ik zou graag mijn broer terug willen hebben’, zegt de hertog van Sussex in een interview met ITV, dat komende week wordt uitgezonden. Het is al het tweede tv-gesprek dat vandaag is aangekondigd: Harry spreekt ook met CBS.

https://www.ad.nl/show/pr(...)roer-terug~aebc10bc/
  maandag 2 januari 2023 @ 16:23:12 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207391395
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prins Harry in nieuw tv-interview: ‘Ik wil vader en broer terug’
Prins Harry hoopt op verzoening met zijn familie. ‘Ik zou graag mijn vader terug willen hebben. Ik zou graag mijn broer terug willen hebben’, zegt de hertog van Sussex in een interview met ITV, dat komende week wordt uitgezonden. Het is al het tweede tv-gesprek dat vandaag is aangekondigd: Harry spreekt ook met CBS.

https://www.ad.nl/show/pr(...)roer-terug~aebc10bc/
Wat Harry wil, is niet realistisch. Hij wil ook graag excuses en erkenning.

Harry en Meghan hebben zelf teveel interviews gegeven om dit nog te herstellen.

Ik denk dat dit de familie niet is voor normale familie-verhoudingen: de kroon weegt zwaarder dan familierelaties.
Resistance is futile.
pi_207391424
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 16:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat Harry wil, is niet realistisch. Hij wil ook graag excuses en erkenning.

Harry en Meghan hebben zelf teveel interviews gegeven om dit nog te herstellen.

Ik denk dat dit de familie niet is voor normale familie-verhoudingen: de kroon weegt zwaarder dan familierelaties.
Ik vraag me ook af welke meerwaarde deze interviews nog hebben.


Ik merk dat deze twee me niet meer zo boeien. Heb de eerste aflevering gezien op Netflix. De andere 5 moet ik nog steeds bekijken.
  maandag 2 januari 2023 @ 16:42:56 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207391605
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 16:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat Harry wil, is niet realistisch. Hij wil ook graag excuses en erkenning.

Harry en Meghan hebben zelf teveel interviews gegeven om dit nog te herstellen.

Ik denk dat dit de familie niet is voor normale familie-verhoudingen: de kroon weegt zwaarder dan familierelaties.
En het gemak waarmee mensen aan de kant geschoven worden is ook iets dat diepgeworteld is in de familie.
Edward, Diana.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 januari 2023 @ 17:16:12 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392047
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 16:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
En het gemak waarmee mensen aan de kant geschoven worden is ook iets dat diepgeworteld is in de familie.
Edward, Diana.
En in vorige generaties: David en Wallis.
Resistance is futile.
pi_207392221
Het geheel doet mij ook een beetje aan de Margarita-affaire denken. Zou het ook zo eindigen?
  maandag 2 januari 2023 @ 17:37:45 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207392275
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:16 schreef Seven. het volgende:

[..]
En in vorige generaties: David en Wallis.
Ja, die bedoelde ik met Edward.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 januari 2023 @ 18:04:02 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207392565
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, die bedoelde ik met Edward.
Oh ja, ik dacht ff aan Andrew, die is ook aan de kant gezet :+ Relatief weinig media-aandacht voor geweest trouwens, dat was 2 weken hot topic en daarna niets meer, terwijl daar toch wel hele ernstige aantijgingen gedaan zijn.
Resistance is futile.
  maandag 2 januari 2023 @ 19:12:09 #180
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207393654
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:32 schreef Seven. het volgende:

[..]
Gewoon ‘oh sorry, ik wilde jullie niet beledigen’ was een prima reactie geweest.

En lees even terug, ik sprong pas uit mijn vel op het punt dat jij iedereen die het niet met jou eens is wegzet als moedermaffia met hooivorken. Wij zijn geen H&M fanclubje, wij zijn geen moedermaffia en er is ook niemand die zich jouw posts persoonlijk aantrekt. De meerderheid is het in dit topic gewoon niet met je eens, dat is alles. Op inhoud trek je de discussie niet. Jammer dat dit de enige manier is waarop jij een discussie denkt te kunnen winnen.

Ik zet een TR en verder ga ik geen tijd besteden aan iemand die het OK vindt om anderen te beledigen om zijn gelijk te halen.
:D Liegbeest
love & heet
  maandag 2 januari 2023 @ 19:13:43 #181
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207393675
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2023 09:24 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik heb haar nog nooit zien acteren. Ik denk wel dat er héél goed is nagedacht over wat ze wel en niet zeggen.

Even los van het script, Meghan kiest haar woorden zorgvuldig en daardoor komt ze gekunsteld over. Spontaan is ze in ieder geval niet. Maar de interviews zijn ook weer niet mijlenver van de filmpjes met telefoongesprekken, oprechte momenten met Archie en Lilibet. Voor spontaniteit is ook een bepaalde mate van impulsiviteit nodig, dingen eruit flappen. Ik denk niet dat zij dat in zich heeft.

Harry zelf is in dat opzicht wel wat rechter voor zijn raap, die vind ik in elk opzicht oprecht overkomen.
love & heet
pi_207394286
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af welke meerwaarde deze interviews nog hebben.

Slikken ze dit soort dingen in Amerika niet als zoete koek? Daar maken ze nu optimaal gebruik van.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 11:25:23 #183
269689 crew  Viv
pi_207428408
quote:
Britse prins Harry zegt dat zijn broer hem tegen de grond sloeg

De Britse prins Harry zegt in zijn autobiografie die volgende week verschijnt dat zijn broer, kroonprins William, hem bij een ruzie over de vrouw van Harry heeft neergeslagen. De Britse krant The Guardian kreeg vooraf een exemplaar van Spare in handen.

Het incident zou zich hebben afgespeeld in 2019 in de Londense woning van Harry en zijn Amerikaanse vrouw Meghan Markle. Dat was een jaar nadat Harry en Meghan waren getrouwd. Na het huwelijk verslechterde de relatie met de rest van de koninklijke familie, wat in de roddelpers breed werd uitgemeten.

Bij de ontmoeting zou William de vrouw van zijn jongere broer "lastig", "grof" en "irritant" hebben genoemd. Harry verweet William dat hij de pers napraatte. Volgens Harry greep William hem daarna bij de kraag, waarbij hij een halsketting kapottrok en hem tegen de grond sloeg.
https://nos.nl/artikel/24(...)tegen-de-grond-sloeg

:o
pi_207428421
:o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207428445
quote:
Kan niet wachten op het boek

:9~
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 januari 2023 @ 11:35:18 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207428504
Als dit een voorproefje is, :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 5 januari 2023 @ 11:43:32 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207428602
Damn, er komt wel steeds meer boven drijven.

Bij mij leeft het gevoel dat het al jaren in the making was. Harry is enorm gevormd door de dood van zijn moeder en geeft de media de schuld daarvan. William voelt de verantwoordelijkheid voor de kroon en doet alles in zijn macht om het koningshuis in stand te houden. Meghan verschijnt op het toneel en bevestigt Harry in zijn gevoel tegen de media en wordt daarmee al snel een dreiging voor de kroon want met haar aan zijn zijde begint hij zich uit te spreken. William gebruikt zijn invloed in de media tegen Meghan en uiteindelijk leidt dat allemaal tot deze soap.

Maar even afgezien van mijn hersenspinsels: dit is niet meer te redden, joh. William houdt stevig vast aan de traditionele werkwijze van The Firm, Harry schopt er volop tegenaan. William is de kroonprins, die kan echt niet sorry zeggen voor zijn aandeel in deze ruzie en zich voortaan anders gaan gedragen, het systeem moet blijven bestaan opdat de monarchie blijft bestaan. En Harry is teveel met modder aan het gooien om het nog recht te trekken.

Ik heb eigenlijk wel begrip voor beide broers. Ze zijn allebei te ver gegaan. Elk huisje heeft zijn kruisje :+ .
Resistance is futile.
  Vis een optie? donderdag 5 januari 2023 @ 13:15:30 #188
70532 loveli
N
pi_207429572
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prins Harry in nieuw tv-interview: "Ik wil vader en broer terug"
En ik wil dat Putin de Krim en Donbas teruggeeft.

Geen idee welke van de 2 waarschijnlijker is.
crap in = crap out
pi_207430543
quote:
11s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:43 schreef Seven. het volgende:
Ik heb eigenlijk wel begrip voor beide broers.
Ik ook wel, vanuit hun eigen positie gezien. De schuldige is het belachelijke instituut de monarchie (met natuurlijk de pers en hoe dat allemaal werkt daar). Denk dat ze het maar moeten gaan afbouwen en opdoeken. Zorgt voor niets dan ellende.
Koel en donker bewaren
  Vis een optie? donderdag 5 januari 2023 @ 14:49:48 #190
70532 loveli
N
pi_207430575
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 14:47 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat ze het maar moeten gaan afbouwen en opdoeken.
Daar lijkt Harry druk mee bezig.
crap in = crap out
  donderdag 5 januari 2023 @ 14:55:49 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207430655
Z'n moeder zal trots zijn.
  donderdag 5 januari 2023 @ 16:09:28 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207431590
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 14:55 schreef xzaz het volgende:
Z'n moeder zal trots zijn.
Dat denk ik ook wel, hij treedt in haar voetsporen. Hij staat onder vergelijkbare druk op zo’n beetje dezelfde leeftijd, en hij doet eigenlijk precies wat zij destijds deed.

Diana was wel wat fragiel, die indruk heb ik van Harry niet.
Resistance is futile.
pi_207432384
Als je al die scoops leest is Netflix wel echt genaaid met die flutdocumentaire waarin hij vrijwel niets heeft gezegd.
pi_207432584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 17:17 schreef Confetti het volgende:
Als je al die scoops leest is Netflix wel echt genaaid met die flutdocumentaire waarin hij vrijwel niets heeft gezegd.
Het boek zal niet beter zijn.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207432620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 17:17 schreef Confetti het volgende:
Als je al die scoops leest is Netflix wel echt genaaid met die flutdocumentaire waarin hij vrijwel niets heeft gezegd.
Wellicht afspraken met de uitgever.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 17:46:35 #196
269689 crew  Viv
pi_207432654
Ah, dat Nazi-kostuum was ook al de schuld van zijn broer:

quote:
Prince Harry has reportedly described his Prince William as his “archnemesis” in his forthcoming book, and claimed that his older brother and Princess Kate encouraged him to dress up as a Nazi soldier – an incident he has called “one of the biggest mistakes in my life”.

In his forthcoming memoir, Spare, the Duke of Sussex alleges that the couple advised him to pick the Nazi uniform over a pilot costume, and later “howled” when they saw Harry – aged 20 – wearing the outfit ahead of the “native and colonial” party in 2005, according to Page Six.
https://www.independent.c(...)t-news-b2256536.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')