quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Katja Schuurman, ze is er ook niet vies vanquote:
Dat verbaast me dan weer. Thuis op de bank opgewonden kunnen worden van een First Dater.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gebeurde wel wat van binnen, ja.
Borderline.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Katja Schuurman, ze is er ook niet vies van
1.60m warmt me niet op, nee.quote:
Nou ja, ik zit niet nu ontzettend mezelf te bevredigen op de bank ofzo hoor.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer. Thuis op de bank opgewonden kunnen worden van een First Dater.
Influencersquote:Op donderdag 8 december 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Au pairs VIPS wat een triest programma
Wie zijn die VIPS?
Ripped en een stukje intelligentie.quote:
Leuk programma maar de vips zijn strontvervelend. 'influencers' die niemand kent.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Au pairs VIPS wat een triest programma
Wie zijn die VIPS?
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit niet nu ontzettend mezelf te bevredigen op de bank ofzo hoor.
Wat is ripped?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ripped en een stukje intelligentie.
De kansen van @onlogisch zijn nu definitief verkeken.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 2 van de 3quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolderhumor knap ik op af.quote:
Ciaoquote:
Zeker. Warm bad.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fok! is toch heel divers![]()
Stukje diversiteit @:dkup
Houd je PM dan in de gatenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder ad rem in het echt.
quote:
Sliden doe je in de DM.quote:
quote:
Sorry sorry, autocorrect, woorden die je vaak gebruikt staan vooraan in het lijstjequote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sorry sorry, autocorrect, woorden die je vaak gebruikt staan vooraan in het lijstje
Wilde corrigeren, maar mag blijkbaar niet meer als het topic gesloten isDenk dat ik mn abonnement maar opzeg, had meer service verwacht
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Sorry sorry, autocorrect, woorden die je vaak gebruikt staan vooraan in het lijstje
Wilde corrigeren, maar mag blijkbaar niet meer als het topic gesloten isDenk dat ik mn abonnement maar opzeg, had meer service verwacht
Ik ga meteen kijken.quote:
Heb dit gemist denk ik. Blauwe ballen, blauwe doos?quote:
De ene werkte bij de "winkel van de blauwe dozen" en de andere bij die van de rode en dat was hun concurrent.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb dit gemist denk ik. Blauwe ballen, blauwe doos?
Rode dozen zegt me niets. Blauwe dozen zou ik ook aan coolblue of bol denkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De ene werkte bij de "winkel van de blauwe dozen" en de andere bij die van de rode en dat was hun concurrent.
Ja als het de concurrent is misschien coolblue en mediamarkt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rode dozen zegt me niets. Blauwe dozen zou ik ook aan coolblue of bol denken
Oh ja, dat zou wel kunnen ja. Naja ze werken iig en geen social workquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als het de concurrent is misschien coolblue en mediamarkt.
snackies klaarmaken enzoquote:
Twee dorpen tegelijk?quote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
Heeft het hele dorp al gehad, het liefst twee tegelijk.
Ik leer weer veel hier, wingtip makeup…quote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen met wingtip makeup zijn altijd gek.
Jutta Borderlinequote:Op maandag 12 december 2022 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen met wingtip makeup zijn altijd gek.
Waar ligt IJsselsteinquote:Op maandag 12 december 2022 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze zegt net dat IJsselstein bij Utrecht ligt, en minuut later vragen waar IJsselstein ligt. ok.
Schrijf dit voor jezelf ook op. Kan later van pas komen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik leer weer veel hier, wingtip makeup…
De tijd dat ik make-up gebruikte ligt al weer een jaartje of 40 achter me…quote:Op maandag 12 december 2022 19:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schrijf dit voor jezelf ook op. Kan later van pas komen.
Waar is smurfenijs van gemaakt?quote:
In dat bruine café aan de haven?quote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waar is smurfenijs van gemaakt?
komt het uit de kut van tante sjaan?quote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waar is smurfenijs van gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |