Maar die is soort van instrumentaal.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ie Tubular Bells heeft dit jaar
Gijs klept door tot aan de instrumentenaankondigingen.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die is soort van instrumentaal.
Dat is gewoon brutaal versus instrumentaalquote:Op donderdag 8 december 2022 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gijs klept door tot aan de instrumentenaankondigingen.
Terruuggg naar de kussstttquote:Op donderdag 8 december 2022 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maggie MacNeal hoort er wel in ja.
🇦🇷3-1🇱🇺quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van morgenavond?
Dat we gaan zien of de speciale training op pingels nut heeft gehad.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van morgenavond?
Van dat soort liedjes is het altijd jammer als ze er (waarschijnlijk) definitief uitvallen.quote:
Oh, wij dachten dat je een ander onderwerp in je hoogkamer had.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk of Mart Hoogkamer nog voor publiek mag zingen of dat er niemand meer aanwezig is, maar dit mag ook!
"Grand Piano". Wij hadden vroeger een vleugel in de woonkamer staan en m'n moeder speelde daarop de prachtigste compositiesquote:Op donderdag 8 december 2022 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gijs klept door tot aan de instrumentenaankondigingen.
Nee maar die heeft wel een hekel aan bierdouches. En als de Popprijsuitreiking nou ergens om bekendstaat.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:01 schreef Tussle266 het volgende:
Dit gaat mijn intelligentie te boven? Is die Hoogzwanger in een rechtszaak verwikkeld?
Doe je mee?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voorspel een 2-1 voor Argentinië morgen. Dan gaat de Upbeatles T2000 quiz komende dinsdag in ieder geval door..
Ohhh ik leg nu de link pas hahaquote:Op donderdag 8 december 2022 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb zelfs de tickets besteld;)
De YT van Lemming die ik gepost heb is van de Nederlandse band Lemming…quote:Op donderdag 8 december 2022 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kwam er dus laatst achter dat er ook een Nlse band Lemming is geweest. Met als zanger dé Wally McKey van Ik Geloof In Mij
[ afbeelding ]
Haha Wally was daar iig nog niet zo'n sneue figuurquote:Op donderdag 8 december 2022 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De YT van Lemming die ik gepost heb is van de Nederlandse band Lemming…
Nog wat fraais van ze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |