Moderator
WLR en ESF hooligan
Joker-Out-1-1.jpg

Geen EMA dit jaar in Sloveniė, we verliezen dus een nationale selectie. Er is intern gekozen voor de band Joker Out. Het nummer komt uit op 4 februari en zal in het Sloveens zijn. Zo te zien is dit een redelijke grote naam in Sloveniė. Joker Out is een pop-rock band uit Ljubljana die in 2016 is opgericht.

twitter

Andere nummers van Joker Out

Bericht 17% gewijzigd door Momo op 08-12-2022 14:44:13
Moderator
Geen EMA.. ;(

Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.

Zo, dat komt ook opeens uit de lucht vallen.
Ben heel benieuwd! EMA heeft de afgelopen jaren niet veel opgeleverd, of er werden verkeerde keuzes gemaakt, dus hoop dat deze weg ze meer succes oplevert :)
Ik verwacht dat ze rond de 10e plaats in de halve finale zullen eindigen.

tvpcirilico

Hotapnyc

Moderator
WLR en ESF hooligan

Dit is hun laatste single, 1 maand oud en minder dan 3 minuten, zou wat zijn als ze gewoon met deze zouden gaan :D :P
Ik ga iets geks zeggen. Dit zou nog wel eens de verrassing van het jaar kunnen worden. Ze stralen potentie uit.

Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 08-12-2022 19:29:27
Subete ga ongakudesu
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga iets geks zeggen. Dit zou nog wel eens de verassing van het jaar kunnen worden. Ze stralen potentie uit.
Zo gek is dat niet. Ze stralen ook uit dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Alle vier de nummers die hier zijn gepost zijn verschillend maar hebben ook iets "eigens"

Life is what happens to you while you're busy making other plans

Moderator
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga iets geks zeggen. Dit zou nog wel eens de verassing van het jaar kunnen worden. Ze stralen potentie uit.
Ik hoop het niet voor ze. :+

Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.

Moderator
WLR en ESF hooligan
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:22 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Zo gek is dat niet. Ze stralen ook uit dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Alle vier de nummers die hier zijn gepost zijn verschillend maar hebben ook iets "eigens"
Ja, even luistert naar een aantal nummers en ben best positief nu. Demoni is ook een fijne track en zou gaaf vinden als ze die sound zouden doortrekken. Best veel verschillende sounds die voorbij komen, van indierock, meer elektronisch, meer een poppy funky sound tot echte rocky sound. Zag een aantal mensen de vergelijking maken met Maneskin (dat doen sommige mensen snel omdat ze geen rockacts kennen). Maar hebben wel echt een eigen sound en lef. :)
alles muziek.
Leuk! Joker Out zag ik een tijdje terug op een wensenlijstje voor EMA ergens terugkomen, toen heb ik al iets van ze gehoord en was ik heel positief. Nu valt dit sowieso wel binnen mijn muzikale straatje :P Ze zijn ook één van de populairste acts binnen Sloveniė op het moment, dus als je dan een interne selectie doet, doe het dan goed ;)

Ik denk dat Sloveniė uiteindelijk voor een interne selectie kiest omdat het gewoon kosten bespaart. Andere landen in dezelfde regio als Montenegro en Noord-Macedoniė doen dit jaar niet mee omdat het allemaal te duur wordt dit jaar, misschien is dit een soort middenweg. Dat ze dachten "we kunnen nog wel meedoen, maar ook nog die voorronde erbij wordt te duur". Zou me in elk geval niks verbazen.
Random handen in de grabbelton gok: dit gaat winnen.

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.

twitter

twitter
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue