abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207024719
Maargoed, dit topic gaat niet over de coronarellen maar over Gideon van Meijeren. De heliumkabouter, de complotmarmot.

Gepakt met drank op toen hij een wiel was verloren van zijn auto. Gepakt toen hij op een snorfiets door rood licht reed terwijl zijn rijbewijs was ingenomen. Feiten die te confronterend zijn voor menig wappie, vandaar dat dit met alle kracht ontkent moet worden.

Meneer Gideon doet er alles aan om media-aandacht te ontwijken, zo gaf hij zijn advocaat opdracht om de zaak uit te laten stellen en 5 minuten voordat de zaak begon stuurde hij een e-mail dat het alsnog door zou kunnen gaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 10 december 2022 @ 10:25:21 #162
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207024943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 09:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Goed.

Wapperigheid nr. 3: "wij mochten daar zijn". Wie is er nou de Burgemeester van Den Haag, jij of van Zanen? Als de politie of zelfs de ME bezig is met een charge dan had je al LANG daar weg moeten zijn. Wat begrijpen de wapperigheden daar nou niet van. Is het een totaalgebrek aan omgaan met gezag?

Wapperigheid nr. 4: Jij was op een plek waar je meerdere malen gevraagd was DOOR DE POLITIE om weg te gaan. Dat deed je niet. Dan geeft de politie aan dat ze geweld gebruiken. Het was dus de politie die jou met geweld daar heeft weggevoerd. En dat doet de politie goed. Ik maak mij eerder zorgen over het gemak waarmee reltuig dingen sloopt en in brand steeks (zie Eindhoven en Rotterdam) dan over het gebruik van geweld van de politie. Nogmaals, de politie heeft het geweldsmonopolie.

Wapperigheid nr. 5: Ik denk dat jij het begrip democratie niet begrijpt. Democratie is niet dat overheid doet wat een marginaal klein groepje wilt. En ohja, als jij geroepen hebt 'Geen dictatuur, stem ze weg' dan begrijp je ook niet wat een dictatuur is.

Het is pure wapperigheid waar je mee bezig bent. Jij staat er serieus vijandig in. Het gevecht aangaan met agenten is niet handig. Met onze democratie is niets mis. In Maart mag je weer stemmen.
De fout die je opnieuw maakt is dat jij denkt dat de politie ons meerdere keren iets gevraagd zou hebben. Dat deden ze niet, ze begonnen meteen met hun wapenstok. Dit stond ook op de beelden.

En zelfs al vroegen zij dit, wij mochten daar zijn tot 18:00.
pi_207024962
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De fout die je opnieuw maakt is dat jij denkt dat de politie ons meerdere keren iets gevraagd zou hebben. Dat deden ze niet, ze begonnen meteen met hun wapenstok. Dit stond ook op de beelden.

En zelfs al vroegen zij dit, wij mochten daar zijn tot 18:00.
Doe nou gewoon je zaaknummer, dan hoef je dit verzonnen verhaaltje niet langer te rekken.

Trouwens, als de politie om 16.00 uur zegt dat je je biezen moet pakken heb je helemaal niets te willen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2022 10:28:33 ]
  zaterdag 10 december 2022 @ 10:32:48 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207024998
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Doe nou gewoon je zaaknummer, dan hoef je dit verzonnen verhaaltje niet langer te rekken.

Trouwens, als de politie om 16.00 uur zegt dat je je biezen moet pakken heb je helemaal niets te willen.
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij.

Dan hadden we geen enkele revolutie gehad en dan had iedere Europeaan (jij ook) ergens op het land van een of andere adellijke landheer moeten werken. 7 dagen per week, 12 uur per dag. En 90 % van de oogst gaf je aan die landheer.

En heel goed luisteren, dat deed jij dan. Heel goed. En geen enkel klein kikje durfde jij te geven. Want autoriteit is alles voor jou en rechtvaardigheid is niets.
pi_207025022
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dan hadden we geen enkele revolutie gehad en dan had iedere Europeaan (jij ook) ergens op het land van een of andere adellijke landheer moeten werken. 7 dagen per week, 12 uur per dag. En 90 % van de oogst gaf je aan die landheer.

En heel goed luisteren, dat deed jij dan. Heel goed. En geen enkel klein kikje durfde jij te geven. Want autoriteit is alles voor jou en rechtvaardigheid is niets.
Zaaknummer.
pi_207025024
quote:

[..]

wappperigheid nr 6: Als een volslagen tokkie tegen agenten willen meppen en op elke demonstratie aanwezig zijn, heeft niets te maken met revolutie.

Nu al klaar met dat revolutie-woordgebruik. het is slechts de zoveelste omweg waarmee de wappen willen zeggen dat ze het kabinet, of alle politici weg willen hebben. Voor het complete beeld: het FvD staat nu op 2 zetels in de peilingen. Veel succes ermee.
  zaterdag 10 december 2022 @ 10:37:22 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207025033
Ixnay die denkt dat hij en zijn kornuiten met hun gewap anderen een dienst bewijzen :').
Huilen dan.
pi_207025110
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ixnay die denkt dat hij en zijn kornuiten met hun gewap anderen een dienst bewijzen :').
Puur genieten :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207025134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:35 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Zaaknummer.
Er is blijkbaar geen zaak. En als je tot 18:00 mag blijven, is dat geen wet van Meden en Perzen. Doet me denken aan een klasgenoot op de basisschool die de juf uitschold toen het uitje naar de ijsbaan werd afgelast wegens plotseling ingevallen dooi. Want beloofd was beloofd.
pi_207025139
quote:

[..]

Dolf is rechtvaardig!
pi_207025169
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 09:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Goed.

Je weet toch dat je reageert op een verhaal dat van begin tot eind verzonnen is?
Цой жив
pi_207025179
@Ixnay moeten we al bellen met 0800-1205 of ga je zelf professionele hulp zoeken?
  zaterdag 10 december 2022 @ 11:29:01 #173
104963 ETA
European Travel Author
pi_207025394
quote:

[..]

Dit is wel tekenend, dit geeft aan dat je jezelf als een soort held ziet dat opkomt voor het goede. Dan snap ik ook waarom het zo moeilijk is om los te laten, want hiermee haal je een soort zelfbevestiging, dat je toch nog "iets hebt bereikt". Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.

Helaas is de werkelijkheid anders, je hebt jezelf laten verleiden om juist voor de verkeerde kant te kiezen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_207026027
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
zo stond Baudet dolblij bij de IKEA. Als ergens het World Economic Forum in beeld is, dan is het wel via de IKEA group.

het maakt allemaal geen zak uit, de aanhang van het FvD steunt Baudet en van Meijeren, wat ze ook doen, of niet doen.
pi_207026732
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 11:29 schreef ETA het volgende:

[..]
Dit is wel tekenend, dit geeft aan dat je jezelf als een soort held ziet dat opkomt voor het goede. Dan snap ik ook waarom het zo moeilijk is om los te laten, want hiermee haal je een soort zelfbevestiging, dat je toch nog "iets hebt bereikt". Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.

Helaas is de werkelijkheid anders, je hebt jezelf laten verleiden om juist voor de verkeerde kant te kiezen.
Ik heb gelezen dat dat eruit is geknuppeld.
pi_207026772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
zo stond Baudet dolblij bij de IKEA. Als ergens het World Economic Forum in beeld is, dan is het wel via de IKEA group.

het maakt allemaal geen zak uit, de aanhang van het FvD steunt Baudet en van Meijeren, wat ze ook doen, of niet doen.
Daarnaast stond Baudet als een nagemaakte Steve Jobs een kutapp te presenteren. U weet wel die ene andere man die een groot techbedrijf op heeft gericht en de halve wereld voorziet van chipjes en technologie, bulkdata verzameld et cetera. En dan allemaal lekker inloggen op FaceBook... want we geven om onze privacy.
pi_207026797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 11:29 schreef ETA het volgende:

[..]
Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.
Hier zit de kern van de wappieness. Het is te confronterend of te ingewkkeld. Het is niet wat ze willen, niet wat in hun hoofd zit.
Danmaar doen alsof het niet waar is. Dus corona is dan maar een griepje, de vaccinatie is er niet om mensen te helpen maar om de mensheid te vernietigen, 5G, chemtrails, bla bla bla.

het is te ingewikkeld of te confronterend. intussen maken lieden zoals Baudet, van Meijeren hier grondig misbruik van. Vermoeiend om met zulke mensen om te gaan, die telkens dingen verzinnen als iets niet naar hun zin gaat.
pi_207026802
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.
pi_207026838
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 14:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.
Ja, ik geloof ook dat het een leuke bron van inkomsten is. De rest boeit ze niet.
De FvD-aanhang ziet dat gewoon niet. Een politicus die amper aanwezig is in de kamer, hooguit bij stemmingen.
pi_207026923
Ik denk wel dat een mens met zoveel invloed en aandacht ook gewoon kan doordraaien hoor, zal niet de eerste zijn. En als ze niet doorgedraaid zijn dan zijn het dus een soort trollen.. dat is leuk op internet maar hoort niet bij een volksvertegenwoordiger in de politiek.
pi_207040415
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee. Wat ik zeg is waarheid.

Ik ben mishandeld en heb gelijk gekregen van de rechter.
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok. :W
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 11 december 2022 @ 12:30:07 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207040661
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok. :W
De enige partij die altijd gelijk krijgt. :')
pi_207040686
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]
_O-
pi_207040719
quote:

[..]
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd.. 8)7
pi_207040768
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:37 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd.. 8)7
En als die niet komt, is dat door hun heldhaftig verzet.
Цой жив
pi_207040987
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Complotmarmot [ afbeelding ]
En heliumhamster.
pi_207041111
quote:

[..]
Wanneer is de eerste zitting van het tribunaal?
pi_207041172
quote:

[..]
:D
pi_207041483
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
pi_207041579
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:49 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
Is dat zo?
Laten we eens onderzoeken of het daadwerkelijk "opmerkelijk" is.

Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
pi_207041862
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef FYazz het volgende:

[..]
Is dat zo?
Laten we eens onderzoeken of het daadwerkelijk "opmerkelijk" is.

Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
Dat gaat natuurlijk over de gewiste berichten op zijn werktelefoon. Exacte cijfers weet ik niet, ga ik niet uitzoeken ook want iedereen die een beetje het nieuws volgt of "wakker" is weet dat dat veel meer in het nieuws is geweest dan Gideon.

Aan de andere kant.. voor sommige mensen is social media ook "de media" ... Ja, dan wordt het lastiger.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2022 14:24:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')