De fout die je opnieuw maakt is dat jij denkt dat de politie ons meerdere keren iets gevraagd zou hebben. Dat deden ze niet, ze begonnen meteen met hun wapenstok. Dit stond ook op de beelden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed.
Wapperigheid nr. 3: "wij mochten daar zijn". Wie is er nou de Burgemeester van Den Haag, jij of van Zanen? Als de politie of zelfs de ME bezig is met een charge dan had je al LANG daar weg moeten zijn. Wat begrijpen de wapperigheden daar nou niet van. Is het een totaalgebrek aan omgaan met gezag?
Wapperigheid nr. 4: Jij was op een plek waar je meerdere malen gevraagd was DOOR DE POLITIE om weg te gaan. Dat deed je niet. Dan geeft de politie aan dat ze geweld gebruiken. Het was dus de politie die jou met geweld daar heeft weggevoerd. En dat doet de politie goed. Ik maak mij eerder zorgen over het gemak waarmee reltuig dingen sloopt en in brand steeks (zie Eindhoven en Rotterdam) dan over het gebruik van geweld van de politie. Nogmaals, de politie heeft het geweldsmonopolie.
Wapperigheid nr. 5: Ik denk dat jij het begrip democratie niet begrijpt. Democratie is niet dat overheid doet wat een marginaal klein groepje wilt. En ohja, als jij geroepen hebt 'Geen dictatuur, stem ze weg' dan begrijp je ook niet wat een dictatuur is.
Het is pure wapperigheid waar je mee bezig bent. Jij staat er serieus vijandig in. Het gevecht aangaan met agenten is niet handig. Met onze democratie is niets mis. In Maart mag je weer stemmen.
Doe nou gewoon je zaaknummer, dan hoef je dit verzonnen verhaaltje niet langer te rekken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:25 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De fout die je opnieuw maakt is dat jij denkt dat de politie ons meerdere keren iets gevraagd zou hebben. Dat deden ze niet, ze begonnen meteen met hun wapenstok. Dit stond ook op de beelden.
En zelfs al vroegen zij dit, wij mochten daar zijn tot 18:00.
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Doe nou gewoon je zaaknummer, dan hoef je dit verzonnen verhaaltje niet langer te rekken.
Trouwens, als de politie om 16.00 uur zegt dat je je biezen moet pakken heb je helemaal niets te willen.
Zaaknummer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij.
Dan hadden we geen enkele revolutie gehad en dan had iedere Europeaan (jij ook) ergens op het land van een of andere adellijke landheer moeten werken. 7 dagen per week, 12 uur per dag. En 90 % van de oogst gaf je aan die landheer.
En heel goed luisteren, dat deed jij dan. Heel goed. En geen enkel klein kikje durfde jij te geven. Want autoriteit is alles voor jou en rechtvaardigheid is niets.
wappperigheid nr 6: Als een volslagen tokkie tegen agenten willen meppen en op elke demonstratie aanwezig zijn, heeft niets te maken met revolutie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan hadden we geen enkele revolutie gehad en dan had iedere Europeaan (jij ook) ergens op het land van een of andere adellijke landheer moeten werken. 7 dagen per week, 12 uur per dag. En 90 % van de oogst gaf je aan die landheer.
En heel goed luisteren, dat deed jij dan. Heel goed. En geen enkel klein kikje durfde jij te geven. Want autoriteit is alles voor jou en rechtvaardigheid is niets.
Puur genietenquote:Op zaterdag 10 december 2022 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ixnay die denkt dat hij en zijn kornuiten met hun gewap anderen een dienst bewijzen.
Er is blijkbaar geen zaak. En als je tot 18:00 mag blijven, is dat geen wet van Meden en Perzen. Doet me denken aan een klasgenoot op de basisschool die de juf uitschold toen het uitje naar de ijsbaan werd afgelast wegens plotseling ingevallen dooi. Want beloofd was beloofd.quote:
Dolf is rechtvaardig!quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit is wel tekenend, dit geeft aan dat je jezelf als een soort held ziet dat opkomt voor het goede. Dan snap ik ook waarom het zo moeilijk is om los te laten, want hiermee haal je een soort zelfbevestiging, dat je toch nog "iets hebt bereikt". Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat dat eruit is geknuppeld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Dit is wel tekenend, dit geeft aan dat je jezelf als een soort held ziet dat opkomt voor het goede. Dan snap ik ook waarom het zo moeilijk is om los te laten, want hiermee haal je een soort zelfbevestiging, dat je toch nog "iets hebt bereikt". Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.
Helaas is de werkelijkheid anders, je hebt jezelf laten verleiden om juist voor de verkeerde kant te kiezen.
Daarnaast stond Baudet als een nagemaakte Steve Jobs een kutapp te presenteren. U weet wel die ene andere man die een groot techbedrijf op heeft gericht en de halve wereld voorziet van chipjes en technologie, bulkdata verzameld et cetera. En dan allemaal lekker inloggen op FaceBook... want we geven om onze privacy.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
zo stond Baudet dolblij bij de IKEA. Als ergens het World Economic Forum in beeld is, dan is het wel via de IKEA group.
het maakt allemaal geen zak uit, de aanhang van het FvD steunt Baudet en van Meijeren, wat ze ook doen, of niet doen.
Hier zit de kern van de wappieness. Het is te confronterend of te ingewkkeld. Het is niet wat ze willen, niet wat in hun hoofd zit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
Ja, ik geloof ook dat het een leuke bron van inkomsten is. De rest boeit ze niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee. Wat ik zeg is waarheid.
Ik ben mishandeld en heb gelijk gekregen van de rechter.
De enige partij die altijd gelijk krijgt.quote:Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok.
quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De enige partij die altijd gelijk krijgt.
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd..quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En als die niet komt, is dat door hun heldhaftig verzet.quote:Op zondag 11 december 2022 12:37 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd..
En heliumhamster.quote:
Wanneer is de eerste zitting van het tribunaal?quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 11 december 2022 13:49 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
Dat gaat natuurlijk over de gewiste berichten op zijn werktelefoon. Exacte cijfers weet ik niet, ga ik niet uitzoeken ook want iedereen die een beetje het nieuws volgt of "wakker" is weet dat dat veel meer in het nieuws is geweest dan Gideon.quote:Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Laten we eens onderzoeken of het daadwerkelijk "opmerkelijk" is.
Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |