Daarnaast stond Baudet als een nagemaakte Steve Jobs een kutapp te presenteren. U weet wel die ene andere man die een groot techbedrijf op heeft gericht en de halve wereld voorziet van chipjes en technologie, bulkdata verzameld et cetera. En dan allemaal lekker inloggen op FaceBook... want we geven om onze privacy.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
zo stond Baudet dolblij bij de IKEA. Als ergens het World Economic Forum in beeld is, dan is het wel via de IKEA group.
het maakt allemaal geen zak uit, de aanhang van het FvD steunt Baudet en van Meijeren, wat ze ook doen, of niet doen.
Hier zit de kern van de wappieness. Het is te confronterend of te ingewkkeld. Het is niet wat ze willen, niet wat in hun hoofd zit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
Ja, ik geloof ook dat het een leuke bron van inkomsten is. De rest boeit ze niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee. Wat ik zeg is waarheid.
Ik ben mishandeld en heb gelijk gekregen van de rechter.
De enige partij die altijd gelijk krijgt.quote:Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok.
quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De enige partij die altijd gelijk krijgt.
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd..quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En als die niet komt, is dat door hun heldhaftig verzet.quote:Op zondag 11 december 2022 12:37 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd..
En heliumhamster.quote:
Wanneer is de eerste zitting van het tribunaal?quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 11 december 2022 13:49 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
Dat gaat natuurlijk over de gewiste berichten op zijn werktelefoon. Exacte cijfers weet ik niet, ga ik niet uitzoeken ook want iedereen die een beetje het nieuws volgt of "wakker" is weet dat dat veel meer in het nieuws is geweest dan Gideon.quote:Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Laten we eens onderzoeken of het daadwerkelijk "opmerkelijk" is.
Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
Als je niet eens weet dat Rutte allerlei ambtsmisdrijven pleegt proves exactly my pointquote:Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Laten we eens onderzoeken of het daadwerkelijk "opmerkelijk" is.
Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
Hiephoi, een whataboutery van de alt-right brigade!quote:Op zondag 11 december 2022 13:49 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
Dit is gewoon objectief onwaar. Ik ken geen nieuwsmedium dat niet heeft bericht over het sms-verkeer tussen Rutte en De Jonge. Terwijl grappig genoeg juist de 'linkse' media (Volkskrant, NRC, NOS) het verhaal van Van Meijeren hebben laten liggen.quote:Op zondag 11 december 2022 13:49 schreef Homey het volgende:
Het gaat hier niet om wat ik wel/niet weet. Jouw punt is dat de media het niet verslaat.quote:Op zondag 11 december 2022 14:26 schreef Homey het volgende:
[..]
Als je niet eens weet dat Rutte allerlei ambtsmisdrijven pleegt proves exactly my point
Die pratende nageboorte van een marmot is toch zo dol op tribunalen? Hij zal er met ontzettend veel genoegen heengaan neem ik aan.quote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk ook dat Rutte gewoon wegkomt met z’n ambtsmisdrijven terwijl Gideon straf krijgt voor zijn overtreding. Rutte niet voor de rechter, Gideon wel.
Denk dat jouw onvermogen om te beschrijven over welke ambtsmisdrijven je het hebt vooral het punt van @FYazz bevestigt.quote:Op zondag 11 december 2022 14:26 schreef Homey het volgende:
[..]
Als je niet eens weet dat Rutte allerlei ambtsmisdrijven pleegt proves exactly my point
Ga aangifte doen dan.quote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk ook dat Rutte gewoon wegkomt met z’n ambtsmisdrijven terwijl Gideon straf krijgt voor zijn overtreding. Rutte niet voor de rechter, Gideon wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |