abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207026772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
zo stond Baudet dolblij bij de IKEA. Als ergens het World Economic Forum in beeld is, dan is het wel via de IKEA group.

het maakt allemaal geen zak uit, de aanhang van het FvD steunt Baudet en van Meijeren, wat ze ook doen, of niet doen.
Daarnaast stond Baudet als een nagemaakte Steve Jobs een kutapp te presenteren. U weet wel die ene andere man die een groot techbedrijf op heeft gericht en de halve wereld voorziet van chipjes en technologie, bulkdata verzameld et cetera. En dan allemaal lekker inloggen op FaceBook... want we geven om onze privacy.
pi_207026797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 11:29 schreef ETA het volgende:

[..]
Ik denk dat je in het achterhoofd wel de waarheid kent, maar niet durft onder ogen te zien.
Hier zit de kern van de wappieness. Het is te confronterend of te ingewkkeld. Het is niet wat ze willen, niet wat in hun hoofd zit.
Danmaar doen alsof het niet waar is. Dus corona is dan maar een griepje, de vaccinatie is er niet om mensen te helpen maar om de mensheid te vernietigen, 5G, chemtrails, bla bla bla.

het is te ingewikkeld of te confronterend. intussen maken lieden zoals Baudet, van Meijeren hier grondig misbruik van. Vermoeiend om met zulke mensen om te gaan, die telkens dingen verzinnen als iets niet naar hun zin gaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207026802
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
soms vraag je je af of die van Meijeren en Baudet er zelf nog wel in geloven, wat ze zelf uitbraken.
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.
pi_207026838
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 14:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vraag ik me ook af en ik ben vast naïef maar er zijn maar weinig mensen echt gestoord en Baudet was voor FvD bestond op radio 1 gewoon een prima vent. Ik denk dat het puur business is, ze doen het allemaal voor de roem en euro's.
Ja, ik geloof ook dat het een leuke bron van inkomsten is. De rest boeit ze niet.
De FvD-aanhang ziet dat gewoon niet. Een politicus die amper aanwezig is in de kamer, hooguit bij stemmingen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207026923
Ik denk wel dat een mens met zoveel invloed en aandacht ook gewoon kan doordraaien hoor, zal niet de eerste zijn. En als ze niet doorgedraaid zijn dan zijn het dus een soort trollen.. dat is leuk op internet maar hoort niet bij een volksvertegenwoordiger in de politiek.
pi_207040415
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee. Wat ik zeg is waarheid.

Ik ben mishandeld en heb gelijk gekregen van de rechter.
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok. :W
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 11 december 2022 @ 12:30:07 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207040661
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 12:06 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Een FvD aanhanger op zijn woord geloven? Nee, dat doen wij hier niet op Fok. :W
De enige partij die altijd gelijk krijgt. :')
pi_207040686
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 12:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]
_O-
pi_207040719
quote:

[..]
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd.. 8)7
pi_207040768
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:37 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dat er weer een lockdown komt bijvoorbeeld? Ja, in jouw hoofd.. 8)7
En als die niet komt, is dat door hun heldhaftig verzet.
Цой жив
pi_207040987
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Complotmarmot [ afbeelding ]
En heliumhamster.
pi_207041111
quote:

[..]
Wanneer is de eerste zitting van het tribunaal?
pi_207041172
quote:

[..]
:D
pi_207041483
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
pi_207041579
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:49 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk dat hier veel meer media aandacht naar uitgaat dan naar de ambtsmisdrijven van Rutte, die veel meer heeft gewist dan hij eerder toegaf.
Is dat zo?
Laten we eens onderzoeken of het daadwerkelijk "opmerkelijk" is.

Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
pi_207041862
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef FYazz het volgende:

[..]
Is dat zo?

Welke ambtsmisdrijven bedoel je exact en hoeveel minder artikelen door de media zijn daar aan gewijd tov het nieuws over Gideon?
Dat gaat natuurlijk over de gewiste berichten op zijn werktelefoon. Exacte cijfers weet ik niet, ga ik niet uitzoeken ook want iedereen die een beetje het nieuws volgt of "wakker" is weet dat dat veel meer in het nieuws is geweest dan Gideon.

Aan de andere kant.. voor sommige mensen is social media ook "de media" ... Ja, dan wordt het lastiger.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2022 14:24:31 ]
pi_207041899
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef FYazz het volgende:

[..]
Is dat zo?

Als je niet eens weet dat Rutte allerlei ambtsmisdrijven pleegt proves exactly my point
  zondag 11 december 2022 @ 14:31:38 #194
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_207041968
quote:
Hiephoi, een whataboutery van de alt-right brigade! *O*
Dat ontbrak er nog aan dit verder overigens schitterende topic. O+
pi_207042095
quote:
Dit is gewoon objectief onwaar. Ik ken geen nieuwsmedium dat niet heeft bericht over het sms-verkeer tussen Rutte en De Jonge. Terwijl grappig genoeg juist de 'linkse' media (Volkskrant, NRC, NOS) het verhaal van Van Meijeren hebben laten liggen.

Ja, tenzij je inderdaad social media gaat meetellen. Mensen wisten al dat Rutte sms'jes verwijderde dus dan krijgt zo'n bericht gewoon minder reactie.
pi_207043159
Opmerkelijk ook dat Rutte gewoon wegkomt met z’n ambtsmisdrijven terwijl Gideon straf krijgt voor zijn overtreding. Rutte niet voor de rechter, Gideon wel.
pi_207043626
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 14:26 schreef Homey het volgende:

[..]
Als je niet eens weet dat Rutte allerlei ambtsmisdrijven pleegt proves exactly my point
Het gaat hier niet om wat ik wel/niet weet. Jouw punt is dat de media het niet verslaat.

Ik wil daar best in mee, maar dan moet je wel een voorbeeld noemen zodat we ook kunnen onderzoeken of de bewering klopt.

Op Fok! = stevige stelling toch ook goed onderbouwen?

Dus nogmaals, heb je een voorbeeld van een ambtsmisdrijf waarover de media beduidend minder heeft geschreven dan over Gideon.
pi_207043662
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk ook dat Rutte gewoon wegkomt met z’n ambtsmisdrijven terwijl Gideon straf krijgt voor zijn overtreding. Rutte niet voor de rechter, Gideon wel.
Die pratende nageboorte van een marmot is toch zo dol op tribunalen? Hij zal er met ontzettend veel genoegen heengaan neem ik aan.
  zondag 11 december 2022 @ 17:18:27 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207043677
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 14:26 schreef Homey het volgende:

[..]
Denk dat jouw onvermogen om te beschrijven over welke ambtsmisdrijven je het hebt vooral het punt van @FYazz bevestigt.
Huilen dan.
pi_207043696
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef Homey het volgende:
Ga aangifte doen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')