time flies inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2022 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had niet door dat het al donderdag is
Tijd vliegt, als je met horloges gooit.quote:
als je de andere kant opgooit zou de tijd dan achteruit gaanquote:Op donderdag 8 december 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd vliegt, als je met horloges gooit.
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd vliegt, als je met horloges gooit.
Jarretels. En ja, ik weet voor wie je zoektquote:Op donderdag 8 december 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: ik heb nog steeds geen kerstcadeaus.
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
Een zweepjequote:Op donderdag 8 december 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
Kijk voor de grap even wat de eerste afbeelding is op Google images die je krijgt bij dat woord, en vraag je dan nog eens af of het een goed idee is om die aan m'n ouders te geven.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Jarretels. En ja, ik weet voor wie je zoekt
Ik denk dat je vader wel blij is met die damequote:Op donderdag 8 december 2022 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kijk voor de grap even wat de eerste afbeelding is op Google images die je krijgt bij dat woord, en vraag je dan nog eens af of het een goed idee is om die aan m'n ouders te geven.
Ik denk het niet, m'n ouders zijn echt zo'n stel die tot het eind gelukkig samen blijven zonder gedoe. Of dat is in ieder geval m'n verwachting.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat je vader wel blij is met die dame
Zeg dat dan meteen! ANWB-kledingcheque!quote:Op donderdag 8 december 2022 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, m'n ouders zijn echt zo'n stel die tot het eind gelukkig samen blijven zonder gedoe. Of dat is in ieder geval m'n verwachting.
En nee, zelfs niet in de vorm van een lingeriemodel.
Geen bonnen/cheques!quote:Op donderdag 8 december 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen! ANWB-kledingcheque!
Maar Nederlands mag ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Da's heul niet de juiste taal hee.
Eh bien allez-y. Mais je prévois des problèmes dans un avenir pas trop lointain.quote:
Een mooi kerststuk.quote:
Ik zat wel te denken om eens in de Tuinland rond te kijken.quote:
Mais tu dois aussi juste répondre en twentsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |