nee johquote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy moest Jeffrey fysiek tegenhouden
Nee, ze hebben het uitgesproken samen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:50 schreef Sestra666 het volgende:
negeren wanda en zoe elkaar nu eigenlijk?
Vies...Steukgedragquote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy krijgt de schuld van Tiano en Wanda.
maar ze kan haar niet aansprekenquote:Op woensdag 7 december 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat haar bek niet meer houden tegen Wendy
grootspraak dat we inmiddels wel van haar kennenquote:Op woensdag 7 december 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat haar bek niet meer houden tegen Wendy
Hij heeft wel gelijk nu.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:05 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: afstraffen deze mongool.
Jeffrey: kan nog niet eens de kassa doen bij de Etos......
Het is zijn goed recht, ze zeiken hem af achter zijn rug om, dus gaat hij verhaal halen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Waar bemoeit Jeff zich nog mee![]()
[ afbeelding ]
quote:
ik zou heel agressief worden als iemand niet het fatsoen zou hebben om even de lolly uit zijn smoel te halen tijdens het praten tegen mij.quote:
jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik haat die man zo erg
Jappie
ik weet het ik weet het ik weet het
daar kiest jappie wel zelf voorquote:
ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer gaat Jeff eens flippen tegen Wanda...can't wait
Bij mij ook, terwijl ik alleen maar de verslagen leesquote:Op woensdag 7 december 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat echt fout , nu nog niet misschien maar de spanning is zelfs hier achter mijn scherm voelbaar
gewone mensen doen dat soort dingen nietquote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef woxxel het volgende:
Dat hij nog geen stomp op z'n muil heeft gehad van iemand
Ik geloof niets mee van Jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan hij mooi horen wat ze allemaal zeggen
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bij mij ook, terwijl ik alleen maar de verslagen lees
Durft die niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer gaat Jeff eens flippen tegen Wanda...can't wait
Normale mensen kunnen het ook met normale woorden af.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewone mensen doen dat soort dingen niet
die hebben geen geweld nodig
Als het regent krijgt Wendy al de schuldquote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy krijgt de schuld van Tiano en Wanda.
Die lullen pas achter zijn rug om.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff zegt zelf dat het rottig zijn bek uitkomt.
Maar hij gaat wel direct verhaal halen bij de desbetreffende personen.
Kan je van K3 niet zeggen
En gelooft dan niet wat er gezegd wordt. Maar zegt dat het ok is nu. En gaat achter hun rug verder.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff zegt zelf dat het rottig zijn bek uitkomt.
Maar hij gaat wel direct verhaal halen bij de desbetreffende personen.
Kan je van K3 niet zeggen
Lekker vriendje dan die zijn handen niet thuis kan houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik zweer ik ben er echt bang voor dat als ik er uit kom dat Ivor Jeff op zoekt en een paar koppen kleiner slaat
echt als dit het niveau is
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Wanda is als de dood dat Ivor Jeff gaat opzoeken als ze de loods uit zijn![]()
WTF .. dat is ook lekker stoken
moet je vooral doen als je in het leger zitquote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
Lekker vriendje dan die zijn handen niet thuis kan houden
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Wanda is als de dood dat Ivor Jeff gaat opzoeken als ze de loods uit zijn![]()
WTF .. dat is ook lekker stoken
en dit is nog maar de eerste avond dat hij zich niet in zijn managershok kan terugtrekken .....quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En gelooft dan niet wat er gezegd wordt. Maar zegt dat het ok is nu. En gaat achter hun rug verder.
nouja zeg.. Ik dacht dat Ivor het tegenovergestelde van Wanda was, de rust zelve...quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik zweer ik ben er echt bang voor dat als ik er uit kom dat Ivor Jeff op zoekt en een paar koppen kleiner slaat
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind frikandellengehakt ook niet echt bijzonder smakelijk, gezond, aantrekkelijk!
Dat was niet Jeff zijn keuze. Dat was de keuze van de kookgroep.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind frikandellengehakt ook niet echt bijzonder smakelijk, gezond, aantrekkelijk!
als ze het zelf bestellen voor hun gerechtquote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Maar het is de schuld allemaal van Jeff!quote:Op woensdag 7 december 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze het zelf bestellen voor hun gerecht
dan is het hun eigen keus
Ja, dus ik snap best dat ze blij zijn dat dat niet meer hoeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was niet Jeff zijn keuze. Dat was de keuze van de kookgroep.
Wat een dwaas wijfquote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda
dat blijft hetzelfdequote:Op woensdag 7 december 2022 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap best dat ze blij zijn dat dat niet meer hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |