Nee.. vanmiddag gesproken en weer helemaal goed volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:50 schreef Sestra666 het volgende:
negeren wanda en zoe elkaar nu eigenlijk?
omdat mirthe te laat wasquote:Op woensdag 7 december 2022 20:51 schreef mootie het volgende:
Voor het evenement van Mirthe heeft Jeff niks besteld.
Kezen? Mutsen? Ik heb geen ideequote:Op woensdag 7 december 2022 20:52 schreef mangalie het volgende:
Wat is dat voor spel wat Sasha en Kenzy spelen?
Als het met een bord en kaarten is, is het Keezenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:52 schreef mangalie het volgende:
neequote:Op woensdag 7 december 2022 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kezen? Mutsen? Ik heb geen idee
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
1 van de weinige dingen die ik eigenlijk wel sterk vond van Bern. Hij had als een schaapje aan de andere kant kunnen gaan staan maar hij bleef bij zijn standpunt.
Jakkesquote:Op woensdag 7 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
esther ligt Babbel ook wel eens te kroelen
Machiavelli volgens mijquote:Op woensdag 7 december 2022 20:52 schreef mangalie het volgende:
Machiavelli ?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik ben even aan het denken
kom er niet op![]()
Oww . ze hebben zoveel kaartdingenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik ben even aan het denken
kom er niet op![]()
Nee, is met kaartjes en munten. Bouwen en vermoordenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als het met een bord en kaarten is, is het Keezen
Machiavelliquote:Op woensdag 7 december 2022 20:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, is met kaartjes en munten. Bouwen en vermoorden
Echt een millennial gerecht.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
Jeffs goede recept: wrap met paturain, zalm en ijsbergsla.
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
Jeffs goede recept: wrap met paturain, zalm en ijsbergsla.
Ik durf het niet eens een gerecht te noemen.quote:
Ze doen het fout, dus het slaat al nergens op.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat hooghouden wordt ook een dingetje ... de hoop van de loods is denk ik op Erik gevestigd, want GJ komt ook niet heel ver.
heeft hij al gedaanquote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff wil boos richting Kenzy stappen omdat ze zegt dat ze nu beter kan koken (heeft hij gehoord)
Wendy houdt hem tegen : Laat het! Laat het!
Hij loopt nu al naast z'n crocs.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar bemoeit Isaac zich mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |