Hij doet het uit zijn hoofd. Op tv lezen ze alles op van een autocuequote:Op woensdag 7 december 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt door hoe GJ 'zijn show' doet
saai , oppervlakkig en gekunsteld
Ja, of je geeft duidelijk aan dat je er niks over weet. 2 opties. maar niet dit.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft er de ballen verstand van
hij had van te voren met jappie er over moeten praten
dan weet je waar je op in kunt springen
Dat de Russen nu niet kunnen is juist de beslissing om daar wel te zitten . Blijkbaar heeft hij die coureurs hoog zittenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is het beste moment om wereld kampioen ijsspeedway te worden, want geen Russen ... en jappie zit in de loods.
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om de houding van Isaac tegenover zn kinderen. De beloftes die hij maakt aan zijn kinderen en dit niet nakomt om dit programma. Terwijl hij naar eigen zeggen bakken geld op de bank heeft.
Meermaals lacherig doet over het missen van 3 van de 4 verjaardagen van zn kind.Exact dit. Het blijft gek om hem een soort van trots te horen vertellen hoe hij zijn rol in het leven van zijn kinderen klein maakt. Niet in woorden, wel in daden. Zelf ziet hij totaal geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ik zou het niet doen. Geen idee of ik het zou kunnen. Maar je hebt gelijk en dit is lastiger wat hij doet.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet het uit zijn hoofd. Op tv lezen ze alles op van een autocue
Dit iddquote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef mootie het volgende:
Hij staat 7e op de ranglijst. Was ingeloot voor het WK.
Hij wilde ook winnen van de Russen, en die zijn dit jaar uitgesloten, dus dit was het jaar om een tijd vrij te nemen.
Zonder hen wil hij niet winnen, omdat hij van de besten wil winnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat de Russen nu niet kunnen is juist de beslissing om daar wel te zitten . Blijkbaar heeft hij die coureurs hoog zitten
Precies. En dat is wat mij eigenlijk stoort. En ik kan/mag niet aangeven waarom, want dat is offtopic. Maar het kriebelt wel om dit te doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact dit. Het blijft gek om hem een soort van trots te horen vertellen hoe hij zijn rol in het leven van zijn kinderen klein maakt. Niet in woorden, wel in daden. Zelf ziet hij totaal geen probleem.
Nu toch.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen om 19.30 de speech van Babette? Oh .. dat febo ding zeker.
Ja precies! Was wel grappig toen hij dat zo zei, en ergens ook begrijpelijkquote:Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder hen wil hij niet winnen, omdat hij van de besten wil winnen.
Als je me langer leest moet je ook hebben meegekregen dat ik Jeff zeer genuanceerd bekijk. Gedraagt ie zich als een lul, vind ik het een lul. Gedraagt hij zich lief en betrokken, vind ik hem lief en betrokken.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Jeff een zielig slachtoffer is waar denigrerend over wordt gesproken![]()
Zo ging het de vorige keren met maddy en Martin toch ook?
Daarnaast lijk je enigszins blind te zijn voor de manier waarop Jeff altijd spreekt
En: Je doet hem nu tekort , laatste wat Jeff wil is als zielig weggezet worden
Zwarte Envelop Opdracht.. beter wel doenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen om 19.30 de speech van Babette? Oh .. dat febo ding zeker.
Van mij mag het, maar ik ben niet de manager hierquote:Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. En dat is wat mij eigenlijk stoort. En ik kan/mag niet aangeven waarom, want dat is offtopic. Maar het kriebelt wel om dit te doen.
Nee moet ze morgen doen. Het is iedere donderdagavond op alfabetische volgordequote:
En Jeff is zeker niet zielig.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je me langer leest moet je ook hebben meegekregen dat ik Jeff zeer genuanceerd bekijk. Gedraagt ie zich als een lul, vind ik het een lul. Gedraagt hij zich lief en betrokken, vind ik hem lief en betrokken.
dat is zijn bestaansrechtquote:
over Bernquote:Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette even klagen bij Esther over hoe de speech ging.
Esther : Hij heeft geen ballen he ... diegene die opstond...
Babette : Jeff is klaar met hem, en ik ook. Ik kan niet tegen mensen die niet willen delen..quote:Op woensdag 7 december 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
over Bern
dat hij op de rode mat bleef
zet het wel in de scquote:Op woensdag 7 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik ben niet de manager hier
neuhhhquote:Op woensdag 7 december 2022 20:44 schreef pingu66 het volgende:
Wat zijn Esther en Babette ineens intiem met elkaar....🤮
Eens want klagen of daar op de bank zitten is makkelijk en GJ doet het toch maarquote:Op woensdag 7 december 2022 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ doet zijn best. Ondanks dat hij geen top presentator is, vind ik het knap dat hij alles uit zijn hoofd doet, geen autocue en geen redacteur. En ook beter dan naar kaartende of op bed hangende roddelende meiden te kijken.
1 van de weinige dingen die ik eigenlijk wel sterk vond van Bern. Hij had als een schaapje aan de andere kant kunnen gaan staan maar hij bleef bij zijn standpunt.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Babette : Jeff is klaar met hem, en ik ook. Ik kan niet tegen mensen die niet willen delen..
Deelt Babet ook haar sigaretten/shag met willekeurige mensen?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht sterk, maar tactisch oerdom ... heeft weinig lange termijn visie volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
1 van de weinige dingen die ik eigenlijk wel sterk vond van Bern. Hij had als een schaapje aan de andere kant kunnen gaan staan maar hij bleef bij zijn standpunt.
Hah .. te veel ja.. die van hun is steeds als eerste op.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Deelt Babet ook haar sigaretten/shag met willekeurige mensen?
Voor geen goud, haar drank ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Deelt Babet ook haar sigaretten/shag met willekeurige mensen?
De eerste en enige keer dat Bern een 'mening of standpunt liet zien , hoeraquote:Op woensdag 7 december 2022 20:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
1 van de weinige dingen die ik eigenlijk wel sterk vond van Bern. Hij had als een schaapje aan de andere kant kunnen gaan staan maar hij bleef bij zijn standpunt.
Dan heb je dus heel veel ballen!quote:Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |