jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik haat die man zo erg
Jappie
ik weet het ik weet het ik weet het
daar kiest jappie wel zelf voorquote:
ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer gaat Jeff eens flippen tegen Wanda...can't wait
Bij mij ook, terwijl ik alleen maar de verslagen leesquote:Op woensdag 7 december 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat echt fout , nu nog niet misschien maar de spanning is zelfs hier achter mijn scherm voelbaar
gewone mensen doen dat soort dingen nietquote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef woxxel het volgende:
Dat hij nog geen stomp op z'n muil heeft gehad van iemand
Ik geloof niets mee van Jappiequote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan hij mooi horen wat ze allemaal zeggen
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bij mij ook, terwijl ik alleen maar de verslagen lees
Durft die niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer gaat Jeff eens flippen tegen Wanda...can't wait
Normale mensen kunnen het ook met normale woorden af.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewone mensen doen dat soort dingen niet
die hebben geen geweld nodig
Als het regent krijgt Wendy al de schuldquote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy krijgt de schuld van Tiano en Wanda.
Die lullen pas achter zijn rug om.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff zegt zelf dat het rottig zijn bek uitkomt.
Maar hij gaat wel direct verhaal halen bij de desbetreffende personen.
Kan je van K3 niet zeggen
En gelooft dan niet wat er gezegd wordt. Maar zegt dat het ok is nu. En gaat achter hun rug verder.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff zegt zelf dat het rottig zijn bek uitkomt.
Maar hij gaat wel direct verhaal halen bij de desbetreffende personen.
Kan je van K3 niet zeggen
Lekker vriendje dan die zijn handen niet thuis kan houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik zweer ik ben er echt bang voor dat als ik er uit kom dat Ivor Jeff op zoekt en een paar koppen kleiner slaat
echt als dit het niveau is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |