quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Wanda is als de dood dat Ivor Jeff gaat opzoeken als ze de loods uit zijn![]()
WTF .. dat is ook lekker stoken
moet je vooral doen als je in het leger zitquote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
Lekker vriendje dan die zijn handen niet thuis kan houden
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Wanda is als de dood dat Ivor Jeff gaat opzoeken als ze de loods uit zijn![]()
WTF .. dat is ook lekker stoken
en dit is nog maar de eerste avond dat hij zich niet in zijn managershok kan terugtrekken .....quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En gelooft dan niet wat er gezegd wordt. Maar zegt dat het ok is nu. En gaat achter hun rug verder.
nouja zeg.. Ik dacht dat Ivor het tegenovergestelde van Wanda was, de rust zelve...quote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik zweer ik ben er echt bang voor dat als ik er uit kom dat Ivor Jeff op zoekt en een paar koppen kleiner slaat
echt als dit het niveau is
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind frikandellengehakt ook niet echt bijzonder smakelijk, gezond, aantrekkelijk!
Dat was niet Jeff zijn keuze. Dat was de keuze van de kookgroep.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind frikandellengehakt ook niet echt bijzonder smakelijk, gezond, aantrekkelijk!
als ze het zelf bestellen voor hun gerechtquote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Maar het is de schuld allemaal van Jeff!quote:Op woensdag 7 december 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze het zelf bestellen voor hun gerecht
dan is het hun eigen keus
Ja, dus ik snap best dat ze blij zijn dat dat niet meer hoeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was niet Jeff zijn keuze. Dat was de keuze van de kookgroep.
Wat een dwaas wijfquote:Op woensdag 7 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik zweer ik ben er echt bang voor dat als ik er uit kom dat Ivor Jeff op zoekt en een paar koppen kleiner slaat
echt als dit het niveau is
dat blijft hetzelfdequote:Op woensdag 7 december 2022 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap best dat ze blij zijn dat dat niet meer hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |