Ik ben nou eenmaal heel liefquote:Op donderdag 22 december 2022 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zomaarhaha
Wel lief hoor maar had niet gehoeven. Misschien dat ik mij nog bedenk en dat ik mij ergens nog aansluit met 2de kerstdag. Ligt er beetje aan in wat voor staat ik dan ben weet ik niet zo van tevoren .![]()
Maar heb wel lekker drankje voormezelf gehaald just in case
Dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Niet een nice guy maar gewoon een lieve man![]()
Zou niet goed zijn als ze dat niet vindtquote:
Dan is er iets mis gegaanquote:Op donderdag 22 december 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ze dat niet vindt
Dan zou ik het wel heel snel verpest hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan is er iets mis gegaan
Kan gebeuren,quote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel heel snel verpest hebben
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan gebeuren,
Maar is niet gebeurt dus niks aan de hand![]()
Komt goed. Kan jij wel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Morgen kerstviering op mijn werk.
En ik mag weer zingen.
Dit jaar is het helaas niet christmas donkey geworden, maar feliz navidad, en one of us van Joan Osborne
En hey soul sister van train.
Ik heb t angst zweet alweer in den oksels hangen.
Ben je niet meer ziek?quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:18 schreef Jimbo het volgende:
IS JIMBO KLAAR MET WERKEN?
Ja, JIMMIE IS WEER KLAAR MET WERKEN
tot volgend jaar, schooiers
quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je niet meer ziek?
Haha zo klinkt het alsof jij maar een paar weken per jaar werkt
Oh ik dacht de adventsweken. Naja heeft ie goed geregeld dan!quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]een paar weken
![]()
Dat is veel teveel. Paar dagen per jaar dat die jongen werkt
Dat wel ja. Die jongen snapt wel een beetje hoe het werktquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht de adventsweken. Naja heeft ie goed geregeld dan!
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wel ja. Die jongen snapt wel een beetje hoe het werkt
Zo ziek als een hondquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je niet meer ziek?
Haha zo klinkt het alsof jij maar een paar weken per jaar werkt
Ja die is nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Totaal ongerelateerd, maar weet je of je zusje morgenavond nog vrij is?
[..]
Zo ziek als een hond
Of eerder gezegd, zeehond met hoe ik loop te blaffen
Niet alleen voor FOK! Maar dat zijn wel haar grootste klantenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Interpreteer ik het zo juist dat je zuster in de prostitutie werkt voor het FOK!-bordeel?
Jaja, allemaal minimaal 30 cm natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet alleen voor FOK! Maar dat zijn wel haar grootste klanten
Uiteraard werken die er.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja, allemaal minimaal 30 cm natuurlijk
Werken er eigenlijk ook broeders in het FOK!-bordeel? Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij broeders denk ik aan verpleegkundigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |