Kersemusquote:
Je moet je vrouwtje ook gewoon binnen houden ipv dat ze allerlei zooi buiten de deur oppikt en aan je door geeftquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand mij over m rug aaien en een washandje op mn hoofd leggen?
Godverdomme sinds 2 dagen me een partij ziek hier. Wederom het bewijs dat werken niet goed voor je is
ervaringsdeskundige zo te horen?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje ook gewoon binnen houden ipv dat ze allerlei zooi buiten de deur oppikt en aan je door geeft
Valt met deze mee. Degene die in de kinderopvang werkte was het wel een ramp meequote:
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt met deze mee. Degene die in de kinderopvang werkte was het wel een ramp mee
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.
Oh bah, is het zo erg. Beterschapjesquote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, een beetje antibiotica en het is zo weer weg.
Mag het hopen, anders kan ik voor het 3e jaar op rij kerst cancellen door corona/ziektequote:Op donderdag 22 december 2022 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, is het zo erg. BeterschapjesHopelijk voel je je met kerst beter
een traditie moet ergens beginnenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag het hopen, anders kan ik voor het 3e jaar op rij kerst cancellen door corona/ziekte
NOOOOOOOOOOOOOOOTJEquote:Op donderdag 22 december 2022 13:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
its the most wonderful timeeeeeeeeee of the year
bijna
Hoe is het met nootjequote:
Goed.. rustaaaghquote:
Beter dan een paar weken terug maar we zijn er nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed.. rustaaagh
met jou? Heb je al vrij of nog niet.
Oeh lekker!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan een paar weken terug maar we zijn er nog niet.
Nee nog geen vrij. Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij
Kerst begint dan ook al 1 november. Hoewel ik laat was met versieren dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oeh lekker!!!
Dat is te overzien. 2 dagen![]()
misschien hyped dit muziekje je op![]()
ik weet dat je al lang naar kerst uitkeek![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je al een behoorlijke aanloop erop zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kerst begint dan ook al 1 november. Hoewel ik laat was met versieren dit jaar.
Kijken of ik dat volgend jaar beter kan doen.
Jij nog leuke plannen voor kerst?
Moet ik wel tevreden zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan heb je al een behoorlijke aanloop erop zitten![]()
Wat kan beter? Tevreden zijn is ook prima het is gewoon goed![]()
Ik moet helaas werken met kerst.
Trouwens ik zeg wel dat je tevreden moet zijn maar dat moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik wel tevreden zijn
Allebei de dagen?
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Trouwens ik zeg wel dat je tevreden moet zijn maar dat moet je lekker zelf weten![]()
![]()
Ja allebei de dagen.
zomaarquote:Op donderdag 22 december 2022 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas zit ik de dagen al vol gepland anders was ik gezellig komen kerstbuurten bij je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |