Ik heb hem er niet meer over gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:04 schreef Seattle het volgende:
Marciano gaat toch niet 24 uur aanvragen?
buikspieren aanspannen dan kan er 1000 man overheen lopenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:04 schreef Dotteke het volgende:
O vreselijk allemaal over de buik van Leila met een voet
Dat is toch niet gezond, ze had al buikpijn
Uiteraard nietquote:Op woensdag 7 december 2022 15:04 schreef Seattle het volgende:
Nou dan gaat ze toch lekker buiten aan tafel zitten kaarten.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Djedi : "Ik dacht dat ze buiten zouden gaan trainen"
Wanda : "Hallo het is veel te lekker weer om binnen te zitten"
En ze gaat door met een potje kaarten aan de tafel
Een halve dag later:quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tegen Mexx : Ik ben nog meer woest. Dit duurt in ieder geval niet lang. En hierna is er zeker geen toekomst. Dat is 1 ding wat ik zeker weet . 100%
quote:Op woensdag 7 december 2022 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
K: wil je mij, wil je mij?
M: ik doe wat ik wil, nee luister ik wil met…
K: snikt/zucht
M: stop daar nou mee
M: ik kan geen gesprek met je voeren als je moet huilen
K: ja.. snik snik
M: als je gaat huilen kan ik niet praten met je
K: hou je van mij?
K: hou je van mij?
K: ik heb hier al van alles mee gemaakt met jou
M: laat mn pink los man
K: nee, niet doen … dat weet ik.. deze zijn verleden. Probeer ik aan te werken. Ik weet dat
M: oké maar als je elke keer
K: ik zit daar wel mee
K: maar als het een keer komt dan komt het nog harder aan. En als ik er een keer niet op let dan komt het bij jou wel zo binnen.
M: ja maar ja maar maar
K: nee laat mij even uitpraten
K: ik ben zo onzeker, en dan denk ik dat jij… en dan mopper ik. Ik wil jou niet kwijt. Echt niet.
M: komt goed joh
K: ben zo bang dat ik je kwijt raak
M: ik ga naar beneden
K: je gaat niet naar huis
M: ik ga naar beneden
K: als jij gaat ga ik er direct achteraan ik zweer het
K: hier buiten, dan zie je wat meer dingen van mij ziet hoe ik ben.
K: je doet het niet voor mij om weg te gaan. Dat zeg je wel maar je doet het niet voor mij. Want ik wil dat je blijft. Ik wil met je door. Ik ben facking gek op jou.
M: stilte
K: wil je met me door of niet
M: stil
K: he?
M: ik heb al 100x ja gezegd
M: ik heb ook al honderd keer tegen je gezegd, stilte
M: ja …
M: het is irritant dat steeds mensen komen wat is er wat is er
K: dat is hier dst doen ze ook bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en flikflak was gister te zien, zonder moeite hoppetaaaaquote:Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef pingu66 het volgende:
Arbeidsongeschikte Esther kan lekker touwtje springen mooi
Als je getraind bent ja. Zoals nu is het niet goed..quote:Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
buikspieren aanspannen dan kan er 1000 man overheen lopen
en terecht, ga dan naar huis toe als je de hele dag op bed wilt liggen..quote:Op woensdag 7 december 2022 15:00 schreef ledn81 het volgende:
Kim W komt gezellig meedoen met een spelletje.
KimW : "Ik word echt 100x omgeroepen daar in die kamer"
Die is dus uit bed gehaald door de FEBO
Misschien bij een gevorderdequote:Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
buikspieren aanspannen dan kan er 1000 man overheen lopen
nee joh, dat gebruikt hij als pressiemiddel om Kim naar zijn hand te zetten, de manipulatorquote:Op woensdag 7 december 2022 15:04 schreef Seattle het volgende:
nee je moet weten hoe je ze moet aanspannenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je getraind bent ja. Zoals nu is het niet goed..
Nee hoor hier wordt geloofd dat ie werkelijk weg zou gaan voor zijn kinderenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee joh, dat gebruikt hij als pressiemiddel om Kim naar zijn hand te zetten, de manipulator
Yep Mexx zit altijd te klagen over haar borsten , geeft snel op . Nee dan Djedi en Wanda , want die deden altijd actief mee met oefenenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
Ach nu is Mexx weer het haasje bij de dames
Verleiden?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:46 schreef Seattle het volgende:
En nu zit KimD met Bern te overleggen over activiteiten? Ik snap het niet helemaal geloof ik. Of hoeft KimD niet haar best te doen om Bern te breken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |