Het blijven bij woorden maar daden volgen niet dus vandaar dat ie zijn narcistische bek dan maar eens moet gaan waarmakenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zoiets zei hij ook over Alicia en Babette nadat zij hem de rug toekeerden na zijn uitval richting Martin
Misschien heeft Jeff, na meerdere gesprekken met Sas te hebben gehad, wel jaloers dat sas en bern "samen" zijn, en is hij daarom nu heftiger in zijn woorden dan eerder. Vind hem namelijk heftiger in zijn haat sinds de ruzie met kimd en komt hij erachter dat hij met Sas had moeten aanpassen. Gewoon onzeker mannetje. Of hij is jaloers dat Bern zich heel rustig kan houden, of in ieder geval geen uitspattingen doet en Jeff dus geen pijl op hem kan trekken. Vind Jeff ook heel rancuneus over iets van 3 mnd geleden, waarin Bern doorverteld dat Jasper eieren had staan bakken.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie dan denkt te gaan doen dan want het lijkt wel alsof Jeff denkt dat ie Bern in een paar dagen weg kan pesten
Jeff is stapelgek op Kimquote:Op woensdag 7 december 2022 14:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Misschien heeft Jeff, na meerdere gesprekken met Sas te hebben gehad, wel jaloers dat sas en bern "samen" zijn, en is hij daarom nu heftiger in zijn woorden dan eerder. Vind hem namelijk heftiger in zijn haat sinds de ruzie met kimd en komt hij erachter dat hij met Sas had moeten aanpassen. Gewoon onzeker mannetje. Of hij is jaloers dat Bern zich heel rustig kan houden, of in ieder geval geen uitspattingen doet en Jeff dus geen pijl op hem kan trekken. Vind Jeff ook heel rancuneus over iets van 3 mnd geleden, waarin Bern doorverteld dat Jasper eieren had staan bakken.
Daar waar de macht is daar likt Rupiquote:Op woensdag 7 december 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
ondertussen maakt Rupie alles schoon en Isaak kijkt er naar
Bern en Kim D moeten samen iets bedenken voor de 100e dagquote:Op woensdag 7 december 2022 14:46 schreef Seattle het volgende:
En nu zit KimD met Bern te overleggen over activiteiten? Ik snap het niet helemaal geloof ik. Of hoeft KimD niet haar best te doen om Bern te breken?
Isaak is manager en begint goed met niks doenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar waar de macht is daar likt Rupi
Zullen het misschien wel samen doen?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:46 schreef Seattle het volgende:
En nu zit KimD met Bern te overleggen over activiteiten? Ik snap het niet helemaal geloof ik. Of hoeft KimD niet haar best te doen om Bern te breken?
Aha even gemist.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern en Kim D moeten samen iets bedenken voor de 100e dag
dat vroeg isaac ze
daarom moest Bern uit bed van Isaac
Gewoon voor de loods. Kim vertelde zelf dat ze zijn loodssletjecwas en als nodig was voor de winst, ze met iemand anders zou aanpassen. Jeff zou dat accepteren en proberen niet jaloers te zijn. Als je verliefd bent, heb je het daar niet eens over of ga je dit niet eens voorstellen.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is stapelgek op Kim
als je dat niet ziet mis je echt iets
en jaloers![]()
![]()
KimD kan prima opschieten met Bernquote:Op woensdag 7 december 2022 14:46 schreef Seattle het volgende:
ja Isaac haat Bern ookquote:
jij kijkt geen streams of welquote:Op woensdag 7 december 2022 14:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Gewoon voor de loods. Kim vertelde zelf dat ze zijn loodssletjecwas en als nodig was voor de winst, ze met iemand anders zou aanpassen. Jeff zou dat accepteren en proberen niet jaloers te zijn. Als je verliefd bent, heb je het daar niet eens over of ga je dit niet eens voorstellen.
Was dit in de uitzending ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Gewoon voor de loods. Kim vertelde zelf dat ze zijn loodssletjecwas en als nodig was voor de winst, ze met iemand anders zou aanpassen. Jeff zou dat accepteren en proberen niet jaloers te zijn. Als je verliefd bent, heb je het daar niet eens over of ga je dit niet eens voorstellen.
Volgens mij hebben ze het al helemaal uitgedacht hoe ze het gaan doenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern en Kim D moeten samen iets bedenken voor de 100e dag
dat vroeg isaac ze
daarom moest Bern uit bed van Isaac
was de hele tijd aan het wachten om een goeie cap te makenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Isaac lekker actief bezig
[ afbeelding ]
dat denk ik nietquote:Op woensdag 7 december 2022 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het al helemaal uitgedacht hoe ze het gaan doen
Gewoon voor de loods. Kim vertelde zelf dat ze zijn loodssletjecwas en als nodig was voor de winst, ze met iemand anders zou aanpassen. Jeff zou dat accepteren en proberen niet jaloers te zijn. Als je verliefd bent, heb je het daar niet eens over of ga je dit niet eens voorstellen.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is stapelgek op Kim
als je dat niet ziet mis je echt iets
en jaloers![]()
![]()
Nee, maar lees alle verslagen op fok en er is iemand zo lief om uurfilmpjes te plaatsen. Zie dan alles wel later dan streams maar in combi met verslagen, krijg ik alles mee.quote:
die waren even bezigquote:Op woensdag 7 december 2022 14:51 schreef ledn81 het volgende:
ondertussen in het bed van Tiano en Kim W
[ afbeelding ]
het is echt overduidelijk dat Jeff gek is op kimquote:Op woensdag 7 december 2022 14:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar lees alle verslagen op fok en er is iemand zo lief om uurfilmpjes te plaatsen. Zie dan alles wel later dan streams maar in combi met verslagen, krijg ik alles mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |